جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸
۰ |
۰
اسپالتی: خوش شانس بودیم که فقط یک گل خوردیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لوچانو اسپالتی شدیدا از عملکرد تیم ملی ایتالیا در بازی مقابل اسپانیا ناراضی‌ست و اعتراف می‌کند که حق تیمش این بود که بیشتر گل بخورد.

لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیا، پذیرفت که آتزوری در مقابل اسپانیا عملکرد خوبی نداشت و تیمش خوش‌شانس بوده که با اختلاف بیش از یک گل شکست نخورد.

اسپالتی گفت: «اسپانیا شایسته پیروزی بود و می‌توانست با اختلاف بیش از یک گل برنده شود. آنها مستحق برد بودند و ما اصلا در بازی نبودیم! نتوانستیم موقعیت‌ ایجاد کنیم. آنها برای ما مشکلاتی فراتر از نتیجه ایجاد کردند. اسپانیا تیم امشب بود و ما نتوانستیم در حد یک تیم باشیم.»

سرمربی ایتالیا در ادامه افزود: «شاید لازم بود که به آنها استراحت بیشتری می‌دادم، احتمالاً باید به آنها مرخصی بیشتری بدهم. به آنها یک روز و نیم مرخصی دادیم و حس کردیم تصمیم درستی است. اما شکاف زیادی وجود داشت، ما دائماً تحت فشار بودیم، احتمالاً خوب ریکاوری نکردیم، زیرا شکاف زیادی وجود داشت. ما بیش از حد آشفته بودیم، به‌ویژه در ارسال توپ‌های بلند به پشت دفاع آنها. وقتی توپ را پس می‌گرفتیم، در حفظ مالکیت توپ مشکل داشتیم؛ وقتی آنها توپ را پس می‌گرفتند، ما در بازپس‌گیری آن مشکل داشتیم. با پرس شدید آنها مواجه شدیم و همچنین اشتباهات ساده‌ای در پاس‌های ساده داشتیم، که این موارد را نمی‌توان نادیده گرفت. تعدادی از بازیکنان امشب در سطح خوبی نبودند؛ این مسئله به کل تیم برمی‌گردد. برخی از بازیکنان به ۱۰۰ درصد آمادگی جسمانی نرسیده بودند و اگر نتوانید بازی را در دست بگیرید، این تفاوت‌ها بیشتر آشکار می‌شود

بیشتر بخوانید: اسپانیا بهترین تیم فوتبال را دارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی