نظرسنجی

انتخاب خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی برای هدایت پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟
جام پنجم کفه ترازو را در نقش‌جهان برابر کرد/ سپاهان دورقمی شد، طلسم دورقمی نشد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حالا سپاهان به استقلال و پرسپولیس در جمع دو رقمی‌های تاریخ فوتبال ایران اضافه شده است.

به گزارش خبرورزشی، طی سال‌های اخیر در فوتبال ایران رسم شده تیم‌های قهرمان برای حضور در مراسم اهدای جام تیشرت‌های مخصوصی را به تن می‌کنند. لباس‌هایی که یک پیام یا شعار ویژه روی آنها نقش بسته برای تاریخ و عکس‌های یادگاری است.

وقتی بازیکنان سپاهان با فرزندان خود آمدند، اتفاق تازه‌ای نبود، مثل  صف مقاماتی که قرار بود مدال بدهند اما تیشرتی که بازیکنان سپاهان پوشیده بودند یک پیام تازه داشت.

۵ به علاوه ۵ پشت تیشرت‌ها به درشتی به چشم می‌آمد. سپاهان تا پیش از این مسابقه ۵ بار فاتح لیگ و ۴ بار قهرمان جام حذفی شده بود و حالا با کسب این جام تعداد جام‌های اصلی ویترینش را دو رقمی کرد.

در تمام دنیا و همه کشورها دو جام معتبر لیگ و جام حذفی هستند و حالا سپاهان از هر کدام این دو جام ۵ تا دارد و البته که ۹ جام قبلی را محرم نویدکیا به عنوان کاپیتان بالای سر برده بود و حالا در ویترین افتخارات سپاهان یک بازیکن دیگر با بازوبند کاپیتانی جام بالای دست عکس یادگاری دارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هوادار سپاهان IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
    بالاخره بعد از ده سال سپاهان یک جام نیمه جام گرفت اگر پولی که در این ده سال خرج فوتبال سپاهان شد برای یک جام نه چندان معتبر :نیمی از آن را خرج اب جهت زاینده‌رود می‌کردند میشو از خلیج فارس اب برای اصفهان اب رسانی کرد حیف اینهمه پول که به یغما رفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

انتخاب خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی برای هدایت پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی