نظرسنجی

با توجه به همگروهی ایران با قطر، ازبکستان، امارات، قرفیزستان و کره شمالی، مسیر تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی را چطور ارزیابی می‌کنید؟
چراغ سبز دوباره ستاره عراقی به نکونام/ دوست دارم به استقلال برگردم
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن عراقی استقلال که به صورت قرضی برای مس رفسنجان بازی می‌کند، ابراز تمایل کرد که به جمع آبی‌پوشان برگردد.

منتظر محمد پس از بازی مقابل سپاهان گفت: اول اینکه به هواداران و باشگاه سپاهان تبریک می‌گویم، بازی خوبی مقابل این تیم خوب داشتیم. موقعیت‌های خوبی داشتیم اما شانس با ما یار نبود، به تیم حریف تبریک می‌گویم و امیدوارم در آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

منتظر محمد درباره آینده خودش و احتمال بازگشت به استقلال گفت: همانطور که می‌دانید دو سال دیگر با استقلال قرارداد دارم. فصل خوبی را با مس سپری کردم. در چند روز آینده با باشگاه استقلال جلسه می‌گذاریم و درباره آینده صحبت می‌کنیم. چه در این باشگاه بمانم و چه نمانم برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

او درباره اینکه آیا می‌خواهد به استقلال برگردد یا نه، گفت: می‌دانید که بازی کردن برای چنین باشگاه‌هایی باعث افتخار است. من از طریق استقلال به فوتبال ایران آمدم و بازی برای چنین تیم بزرگ و پرطرفداری افتخار بزرگ است. اگر بخواهم قلبا صحبت کنم، دوست دارم به استقلال برگردم و برای این تیم بازی کنم.

بیشتر بخوانید: فوری| رامین رضاییان با سپاهان خداحافظی کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فقط ستاره امروز نه ستاره دیروز ! IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    الان یکی از بهترین گزینه های جذب استقلال همین بازیکن جوان و آینده دار هست ضمن اینکه مدتی هم در ایران بازی کرده و کاملا به فضای این فوتبال آشناست ، استقلال باید چنین بازیکنان جوانی رو آنچنان شیفته خودش کنه که حتی فکر رفتن به تیمهای دیگر هم به سرشان خطور نکند
  • فریدون پویا IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    سلام جناب نکو نام بازیکن عراقی رابه جمع آبی ها اضافه کن به درد می خورد لیاقت دارد که در استقلال بازی کند
  • امیر IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
    همه دوس دارن استقلال بازی کن. بوی ستاره سوم آسیا به همه رسیده
  • کامران زارعی IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
    چه فایده چیپ میزنی.....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

با توجه به همگروهی ایران با قطر، ازبکستان، امارات، قرفیزستان و کره شمالی، مسیر تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی