بند دردسرساز قرارداد نکونام؛ راه برای دور زدن سرمربی استقلال باز شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران هلدینگ خلیج فارس برای برای دور زدن جواد نکونام از سرمربیگری استقلال، کار سختی ندارند.

بعد از ناکامی استقلال در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر، شایعات مختلفی در مورد آینده نکونام در استقلال شنیده می‌شود.

نکونام دو سال دیگر با استقلال قرارداد دارد ولی شنیده‌ها حاکی از آن است که مدیران هلدینگ خلیج فارس نمی‌خواهند با کادرفنی فعلی ادامه دهند. بزرگترین مشکل در راه جدایی نکونام از استقلال، مبلغ قرارداد بالای او است. نکونام با استقلال قراردادی ۳ ساله به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان دارد. برای سال اول ۲۵ میلیارد، سال دوم ۳۵ میلیارد و برای سال آخر هم قرارداد نکونام با استقلال ۴۰ میلیارد تومان است.

در ابتدا گمان می‌شد اگر مدیران استقلال بخواهند نکونام را اخراج کنند، باید کل مبلغ قرارداد دو سال آینده را به او پرداخت کنند که مبلغ سنگینی می‌شود. با این حال شنیده‌ها حاکی از آن است که در قرارداد نکونام با استقلال بندی وجود دارد که در صورت عدم رضایت، مدیریت این باشگاه می‌تواند بدون پرداخت غرامت نکونام را کنار بگذارند.

بند جنجالی که به ضرر جواد خواهد شد و حالا مدیران استقلال بدون پرداخت غرامت می‌توانند دست به تغییر کادرفنی خود بزنند.

بیشتر بخوانید: شمارش معکوس برای انتشار بیانیه مهم باشگاه استقلال در مورد نکونام/ صید جدید آبی‌ها در بازار نقل و انتقالات؛ پای محبی در میان است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • مسعود IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    بهترین تصمیم که هلدینگ خلیج فارس می تونه بگیره برکناری جواد نکونامه و آوردن یک سرمری بزرگ و حرفه ای و رزومه دار خارجی برای استقلاله. اگه هلدینگ اعلام کنه جواد نکونام رو نمی خواد حود جواد نکونام چون گفته عاشق استقلاله باید خودش کنار بره و باید به 30 میلیون هوادارا استقلال احترام بذاره و برای باشگاهیی که عاشقشه خرج تراشی نکنه. قبلا علی منصوریان اینکارو انجام داده. وقتی وجود جواد نکونام به تیم ضرر می رسونه باید خودش بدون گرفتن مطالبات سال های بعد کنار بره تا نفر بعدی بیاد. 25 میلیارد هم گرفتی نوش جونت. برای هفت پشتت هم کافیه
    • ... IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
      جواد نکونام اگه پشت گوششو دید سرمربیگری تیم دیگه‌ای رو هم می‌بینه. امسال آخرین سال مربیگری او و هاشمی‌نسب بود. مربیای استقلالی یک به یک دارن محو میشن از صحنه فوتبال چون عیار خودشونو نشون دادن. نکونام بدترین مربی ایرانی بود که دیدم.
  • مهران IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    یکی صدای 30 میلیون هوادار استقلال رو به گوش هلدیگ برسونه که باید جواد نکونام برکنار بشه. الن نظر سنجی گذاشته بشه همه هواداران پرسپولیس میرن به جواد نکونام رای میدن تا استقلال رو تضعیف کنن در حالی که هواداران واقعی استقلال خواهان جذب بهترین مربیان جهان برای استقلال هستن و ساختن تیمی بسیار قدرتمند برای لیگ نخبگان همونطوری که هلدیگ خبرش رو قبلا داد که تیمی در سطح قهرمانی آسیا می بندیم. با جواد نکونان فقط تو لیگ ایران شاید بشه نتیجه گرفت اونم به خاطر سبک دفاعی و تیم های ضعیفی که توی لیگ ایران هستن
  • صالح IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    هواداران استقلال جواد نکونام رو قبول ندارن و حتی بسیاری از پیشکسوتانی که می دونن فوتبال چیه مثل داریوش یزدانی. نکونام خودش باید بره حتی اگه نبدی توی قراردادش نباشه. نباید به زور وب رای پول و یا هر چیز دیگه خودش رو به استقلال تحمیل کنه
  • ... IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    به خدا دوزارم برا این زیاده
  • هومن US ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    فقط بحث شیتیل قرارداد با مربی و بازیکن است. از قرار داد قبلی خیلی سخت بشود پورسانت گرفت ولی از قرارداد دلاری ، شیرین می شود پورسانت گرفت . برای همین ، سر هر فصل اول مربی فصل قبل اخراج می شود ، بازیکن ها با نظر دلال ها انتخاب می شوند ، بعد سرمربی انتخاب می شود که نتواند در انتخاب بازیکن فضولی کند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی