نظرسنجی

با توجه به همگروهی ایران با قطر، ازبکستان، امارات، قرفیزستان و کره شمالی، مسیر تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی را چطور ارزیابی می‌کنید؟
پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵
۵ |
۰
سند تسویه حساب پرسپولیس با بیرانوند! +عکس
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سنگربان پرسپولیس در حالی اعلام کرده قرارادادش با سرخ‌پوشان قانونی فسخ شده که اسناد رسیده به دست ایرنا، به نوعی خلاف این موضوع را نشان می‌دهد.

در قرارداد علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس که در روزهای نخست سال ۱۴۰۳ میان طرفین به امضا رسید، این باشگاه موظف بود ۱۵ روز بعد از ‌آخرین بازی فصل مطالبات وی را پرداخت کند. در غیر اینصورت وی می‌توانست قرارداد خود را فسخ کند.

 اگر چه باشگاه پرسپولیس دو روز پیش تمامی مطالبات قرارداد این سنگربان را پرداخت کرد، اما با توجه به صحبت‌های روز گذشته این دروازه‌بان در خصوص اینکه باشگاه پاداش بردهای هفته پایانی را به عنوان مطالبات بازیکنان حساب کرده، از این رو وی به دلیل وصول نشدن مطالبات تا زمان مقرر، قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کرد.

بیرانوند در واکنش به فسخ قرارداد خود در مکالمه‌ای کوتاه عنوان کرده با توجه به الحاقیه‌ای که باشگاه در قرارداد وی گنجانده، چنانچه مطالباتش ١۵ روز بعد از آخرین بازی او در فصل ١۴٠٣/٠٢ پرداخت نشود، او قرارداد خود را فسخ می‌کند و با توجه به این موضوع سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس قرارداد خود را فسخ کرده است.

برخلاف ادعا سنگربان ملی پوش که گفته این الحاقیه را باشگاه به قراردادم اضافه کرده و او طبق آن قرارداد خود را فسخ کرده است، باشگاه در تاریخ ٢۶ خرداد مطالبات بیرانوند را پرداخت کرده و بدین ترتیب فسخ قرارداد این بازیکن قانونی تلقی‌ نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: جانشین بیرانوند از مصر می‌آید

سند تسویه حساب پرسپولیس با بیرانوند! +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • پرسپولیسی قشقایی IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    بره که برنگرده🤮پیام نیازمند،اخباری،پورحمیدی را بیارید..دروازه بان خارجی نه..بهترین گزینه پیامه که شاید سپاهان نده
  • حاج ۳لسچ IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    چه قانونی چه غیر قانونی دیکه بدرد پرسپولیس نمیخوره ! البته حق و حقوق باشگاه بایستی تامین بشه!
  • ... IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    ابله از اونجا که فصل برای پرسپولیس هنوز تموم نشده بنابراین فسخت غیرقانونیه. اولا که پولتو زودتر از موعد دادن ثانیا اگه دو هفته بعد بازی سوپرجام پولتو نمیدادن اون موقع حق با توئه پولدوست بود علی دراز.
  • سلمانی IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    علیرضا بیرانوند توسط فدراسیون و باشگاه پرسپولیس بشدت تنبیه و جریمه خواهد شد چون این فسخ یکطرفه و بر خلاف قانون بوده، بیزانوند به کاهدون زده، طمع اینجوری آدم رو خوار میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

با توجه به همگروهی ایران با قطر، ازبکستان، امارات، قرفیزستان و کره شمالی، مسیر تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی