پیش‌بازی آلمان - مجارستان
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم ملی آلمان بعد از نمایش عالی در بازی افتتاحیه یورو ۲۰۲۴، در گام دوم به مصاف مجارستان خواهد رفت.

MPG آرنای شهر اشتوتگارت میزبان دومین بازی میزبان یورو ۲۰۲۴ خواهد بود. از ساعت ۱۹:۳۰ امشب آلمان در دیداری از گروه A به مصاف مجارستان خواهد رفت.

آلمان؛ ژرمن‌های جذاب

اگرچه یولیان ناگلزمن می‌گوید برایش عملکرد خوب آلمان مقابل اسکاتلند در بازی افتتاحیه یورو ۲۰۲۴ غیرمنتظره نبوده، اما با روند پرنوسان ژرمن‌ها در سال‌های اخیر همه شگفت‌زده شدند. علاوه بر زدن ۵ گل، نمایش آلمان جذاب بود و این تیم اگر چنین عملکردی را در بازی‌های بزرگ‌تر تکرار کند، شانس نخست قهرمانی خواهد بود. آلمان حسرت قهرمانی در خانه را دارد و از سال‌ها پیش مسئولان فوتبال این کشور تلاش کردند بهترین تیم ممکن را روانه یورو ۲۰۲۴ کنند. آن‌ها دوست ندارند این دوره دشمن‌های‌شان مثل انگلیس یا ایتالیا و یا حتی اسپانیا جام را از برلین به خانه خودشان ببرند.

مجارستان؛ بازگشت سخت

تیم مارکو روسی که دوره قبل وضعیت خوبی داشت و صعود نکرد، نمی‌خواهد این اتفاق در سال ۲۰۲۴ هم تکرار شود. مجارستان مقابل سوئیس در فاز دفاعی غافلگیر شد و با نمایشی که میزبان در بازی اول داشته، برای‌شان بازی دوم در اشتوتگارت هم نگران‌کننده است. در واقع مجارستان اگر از میزبان امتیاز نگیرد، باید قید صعود را بزند، چرا که شاید این گروه، گروهی باشد که تیم سوم آن به مرحله حذفی نمی‌رسد. مجارستان علاوه بر بازی امشب، بازی بعدی را هم در اشتوتگارت برگزار خواهد کرد و شاید بازگشت سخت در همین شهر برای‌شان ممکن شود.

آخرین جدال
۲۳ سپتامبر ۲۰۲۲ در دیداری از رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، آلمان مقابل مجارستان تن به شکست ۱-۰ داد. در آن دیدار که در شهر لایپزیش برگزار شد، سالای تنها گل مجارستان را زد.

آمار بازی
۳۶) تاریخ نبرد آلمان – مجارستان طولانی‌ست. ژرمن‌ها در ۳۶ رویارویی با مجارها ۱۳ برد کسب کرده‌اند، ۱۱ بازی را باخته‌اند و در ۱۲ بازی با این حریف مساوی کرده‌اند. ۷۳ گل زده و ۶۵ گل خورده حاصل کار آلمان مقابل این حریف است.
۳) آلمان در ۳ بازی آخرش مقابل مجارستان پیروز نشده است. آخرین برد این تیم مقابل مجارستان سال ۲۰۱۶ در دیداری دوستانه رقم خورد.
۱) دوره قبلی یورو هم این دو تیم به مصاف هم رفتند که آن بازی با تساوی ۲-۲ پایان یافت.
۶۷) نکته جالب این که آلمان و مجارستان از سال ۱۹۵۴ تا سال ۲۰۲۱ در هیچ دیداری به صورت رسمی مقابل هم قرار نگرفتند. ۱۴ مسابقه بعد از نبرد معروف در فینال جام‌جهانی ۱۹۵۴ و قبل از یورو ۲۰۲۰ (که در سال ۲۰۲۱ برگزار شد) بین این دو تیم انجام شد که همه آن‌ها دوستانه بود.
۲۰) از آخرین حذف آلمان در مرحله گروهی یورو ۲۰ سال می‌گذرد. بعید است ژرمن‌ها این دوره چنین ناکامی‌ای را تکرار کنند.
۲) مجارستان امیدوار است شرایط جوری رقم بخورد که دومین حذف متوالی‌شان در مرحله گروهی را شاهد نباشند.
۳) همانطور که می‌دانید آلمان با ۳ قهرمانی پرافتخارترین تیم یوروست، اما در دوره‌هایی که میزبان بوده دستش به جام نرسیده.

مصدومان و محرومان
هردو تیم تمامی مهره‌های‌شان را برای بازی دوم‌شان در یورو ۲۰۲۴ در اختیار خواهند داشت.

ترکیب احتمالی دو تیم
آلمان:
نویر، کیمیش، رودیگر، تا، میتلشتات، گروس، کروس، موسیالا، گوندوغان، ویرتس و هاورتس
مجارستان: گولاچی، بولا، اوربان، سالای، فیولا، ناگی، شافر، کرکز، شالای، سوبوسلای و وارگا
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رامین صفایی IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    آلمان پر افتخارترین تیم جهان در رسیدن به فینال جام جهانی فوتبال می باشد . ۸ با رسیدن به فینال شامل چهار قهرمانی به همراه چهار نایب قهرمانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی