نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟
صدای پای فرهاد می‌آید؟/ مجیدی برگردد قایدی هم به استقلال می‌آید
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ظرف روزهای گذشته انتشار استوری‌های فرهاد مجیدی ذهن طرفداران این تیم را به سمت بازگشت احتمالی او به استقلال سوق داده است.

فرهاد مجیدی سرمربی دو فصل پیش استقلال (لیگ بیست‌ویکم) که توانست با این تیم عنوان قهرمانی لیگ برتر را پس از حدود ۹ سال برای این تیم و هوادارانش به ارمغان بیاورد این روزها در هیچ تیمی فعالیت نمی‌کند.

استوری‌های مشکوک

سرمربی پیشین استقلال ظرف روزهای گذشته با انتشار تصاویری از روزهای سرمربی‌گری‌اش در سال‌های اخیر این ذهنیت را برای طرفداران استقلال به وجود آورده که شاید جزو گزینه‌های نشستن روی نیمکت استقلال در فصل بیست‌وچهارم لیگ برتر باشد.

در همین ارتباط: فرهاد مجیدی یادی از استقلال کرد/ سیگنال برای بازگشت به تهران؟

رفاقت با عضو هلدینگ

اخبار رسیده از باشگاه استقلال حکایت از آشنایی یکی از مسئولان عالی‌رتبه هلدینگ خلیج فارس با فرهاد مجیدی دارد و به همین واسطه موضوع بازگشت فرهاد مجیدی نیز تا حدی جدی‌تر از سوی طرفداران استقلال دنبال شده است.

صدای پای فرهاد می‌آید؟/ مجیدی برگردد قایدی هم به استقلال می‌آید

علاقه قایدی به کار با فرهاد مجیدی

از سوی دیگر عنوان می‌شود مهدی قایدی که قرارداد قرضی‌اش با باشگاه اتحاد کلبا در تاریخ نهم تیرماه به پایان می‌رسد نیز به رغم داشتن پیشنهادات خوب از تیم‌های اماراتی، به مجیدی اعلام آمادگی کرده که در صورت بازگشت به استقلال و برآورده شدن خواسته‌های مالی‌اش تمایل دارد در تهران و برای تیم محبوبش به میدان برود. ظاهرا باشگاه شباب الاهلی که قایدی با این تیم تا نهم تیر سال ۱۴۰۵ قرارداد دارد مشکلی برای انتقال دوباره قرضی‌اش به تیم‌های دیگر ندارد.

البته این موضوع مستلزم برطرف شدن مشکلات حقوقی قایدی در ارتباط با ورود به خاک ایران است. موضوعاتی که شخصی بوده و ظاهرا وکیل او در حال رتق و فتق آن‌هاست.

صدای پای فرهاد می‌آید؟/ مجیدی برگردد قایدی هم به استقلال می‌آید

دستمزد بالای قایدی

شنیده‌ها حاکی از آن است که هلدینگ مالک استقلال بابت پرداخت دستمزد بالا به قایدی مشکل چندانی ندارد آن‌چنان که در آخرین فصل حضور این بازیکن در استقلال نیز قرارداد او با باشگاه استقلال به صورت ارزی و رقمش ۲۵۰هزار یورو بسته شده بود.

در همین ارتباط: رقم دقیق قرارداد مهدی قایدی/ ستاره آبی‌ها به یورو قرارداد بست!

همه منتظر رأی مجمع

آخرین اخبار در ارتباط با وضعیت سرمربی‌گری تیم استقلال نیز حاکی از آن است که فعلا اعضای مجمع باشگاه بحث انتخاب مدیرعامل و سرمربی را به مدت دو هفته دیگر به تعویق انداخته و ظاهرا قرار است اتفاقاتی در این باره رخ بدهد. این‌که آیا نکونام (که با استقلال دو فصل هم قرارداد دارد) در همین سمت باقی می‌ماند یا یک مربی دیگر جای او روی نیمکت این تیم می‌نشیند ظرف روزهای آینده به طور رسمی و قطعی اعلام خواهد شد.

صدای پای فرهاد می‌آید؟/ مجیدی برگردد قایدی هم به استقلال می‌آید

نگاه دوگانه پیشکسوتان

در روزهای اخیر و با مروری بر اظهار نظر کارشناسان استقلالی مشخص می‌شود رویکرد دوگانه‌ای در ارتباط با ادامه همکاری باشگاه با جواد نکونام به وجود آمده است. برخی بر این موضوع اصرار دارند که نکونام قادر به قهرمان کردن استقلال نیست و برخی معتقدند باید باز هم به او فرصت داد.

ناگفته نماند فرهاد مجیدی در فصل بیست‌ویکم لیگ برتر همراه با استقلال و با کمک‌مربی‌گری گابریله پین، دستیار ایتالیایی‌اش، توانست استقلال را بدون شکست و سه هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر به عنوان قهرمانی برساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۳
  • حمید ایمانی IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    داداش جان ما از دست این فرهاد کم دردسر نگشیدیم هر وقتی که بهش احتیاج داشتیم استقلال قال گذاشت فرهاد جان تو بخیر ما به سلامت
    • علی رضا sss IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
      فقط مربی با تجربه خار جی در دوران مجیدی هم استقلال به کمک خلاقیت قایدی و سرعت محبی می برد انتخاب مربی ایرانی=پس رفت فوتبال ایران
  • سوری لشکری IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    انتخاب فرهاد مجیدی انتخاب ماست
    • اس اس سوبله چوبله IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
      خدایا بزرگی ات را شکر ، خدایا پشت و پناه هر کسی و هر بی کسی باشی آن فرد یا گروه خودبخود ممتاز و برتر میشود ،کاری کردی که دشمنان سرتا پا مسلح استقلال اینطور از سرمربی این تیم خوف و وحشت داشته باشند ، جواد با دست خالی یکطرف و آنها با منابعی به وسعت ایران در طرف دیگر .. خدایا صد هزار مرتبه شکر
  • شهرزاد IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    فرهاد بیاید و بماند خوب است خدایی استقلال رو مقتدارنه قهرمان کرد
  • پاکی IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    سلام مسولین پرسپولیس امسال برای قهرمان کردن این تیم خیلی به زحمت افتادن حتی کار اشتباهات داوری به دقایق اخر هم کشید ولازم شدو البته مقصر همه اینها را کاردانی وسختکوشی اقای نکونام می دانند که علیرغم سنگ‌اندازیهای فراوان تا اخرین لحظه مقاومت کرد و اخرش هم شکست این مقاومت تقریبا به رسوایی کشید.لذا بنطر می رسد اولین ضربه به استقلال بنوعی انتقام درهمین مرحله از نکونام است و اینجوری خیالشون از فصل اینده هم راحت میشه.اما اگر بماند قهرمانی در آسیا هم حتمی است انشاءالله
    • ناشناس IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
      بهمن خیال باش
    • آشنا IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
      زرشک...
    • تاج کبیر 💙👑👑💙 IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
      #جواد_نکونام بنظرم امسال هم به جواد خان فرصت بدیم با دست خالی نفس پیروزی رو گرفت اگر هلدینگ خلیج فارس کمکش کنه امسال قهرمان میشیم و مورد فرهاد کارش عالیه شاه هست ولی اگه امسال نیاد هم به نفع خودشه هم استقلال 💙⭐⭐💙
  • حمیدخان IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    اصلا از فرهاد واخلاقش خوشم نمیاد .
  • محمدطاها IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    حمایت_کامل_از_نکونام💙بنظرم یه فصل دیگه باید بهش زمان داد فصل گذشته هم خوب نتیجه‌گرفت، تقویت کادر فنی و اومدن دستیار خارجی درجه یک خیلی میتونه به نبوغ تاکتیکی تیم کمک کند، ثبات تیمی حرف اول و آخر رو میزنه همون چیزی که تیمهای رقیب سالهاست دارند اما استقلال از آن بی نصیب است..
  • امین NL ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    صدای پای فرهاد اصلا نمیاد. جو ندهید الکی لطفا
  • امیر عباس زارع IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    خدا کند که هم مجیدی برگرده هم قائدی👑💙👑
  • فقط آبی IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    فرهاد جان بیا لطفا
  • سامی IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    فقط نکونام خدایی حق نکونام هست وباید بهش فرصت بدن همینطور که به فرهاد فرصت دادن
  • مهدی IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    مجیدی رو از زمانی که تو تیم بهمن بود و با هجده سال سن پدیده لیگ و تیم ملی بود دوست دارم و امثال ممد مایلی حقش را خوردند که الان باید خیلی بازی ملی و افتخار بیشتری داشته باشد ولی باز هم خوب بوده همیشه ولی این کار لنگی است که می خواهد زحمات نکونام که با دست خالی در اصل برنده واقعی لیگ برتر بود را نادیده گرفته و حاشیه درست کنند وگرنه مرام فرهاد این نیست که الان بخواهد با اعصاب ما و تیم بازی کنه.نکونام و فرهاد هر دو خوبند و استقلال را می‌توانند اگر ناداوری نباشد و ضعف در مدیریت قهرمان کنند.
  • علی IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    فقط نکونام حتی اگر مجیدی بیاداستقلال قهرمان نمیشود آقای نکونامواقعا معجزه کرد او بازیکن نداشت
  • محمدرضا IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    فرهاد مجیدی یعنی استقلال واقعی
  • آرمان US ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    همه دیدیم و فهمیدیم که تو اون فصل استقلال چگونه قهرمان شد.
  • مسعود IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    فرهاد بیاد که چی بشه مگه نکونام بد نتیجه گرفته فرهاد کم استقلال و قال گذاشت و رفت بعد از سه دوره مربیگری تو استقلال یه بار با استقلال قهرمان شد جواد باید بمونه و‌تمام
  • گرگان ابی IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    فقط استراماچونی کسی که هر بازیکنی در زمان او در پست درستش بازی میکرد
  • شیرزاد عشق فقط استقلال GB ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    هردوشون خوبن اما باید به نکونام فرصت بیشتر داده بشه
  • حق IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    به عنوان یک پرسپولیسی میگم هرکدام بیاد برای ما عالیه دو عدد آماتور
  • طوفان IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    نکونام و کل کادر مربیاش باید بمونن مخصوصا هاشمی نسب، خدا وکیل برن سال دیگه سوژه خنده نداریم♥♥♥♥💪👊

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی