نظرسنجی

درباره حکم پرونده علیرضا بیرانوند چه نظری دارید؟
سرمربیگری پرسپولیس لیاقت می‌خواهد/ این چه رسمی است که مربی تیم قهرمان ناگهان می‌رود؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس گفت: حالا که سرمربی برزیلی از این تیم رفته قطعاً باید هرچه سریعتر تکلیف سرمربی پرسپولیس روشن شود تا از بقیه رقبا عقب نیفتیم.

پایان رأفت بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره قطع همکاری اوسمار ویرا با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: نمی‌دانم این چه رسمی است که در این چند سال باب شده! ای کاش همه مثل برانکو یا یحیی گل محمدی بودند که بعد از قهرمان کردن تیم بلافاصله کار برای فصل بعد را استارت می‌زدند. الان چند وقتی است که بین مربیان باب شده بعد از قهرمان کردن تیم یا رساندن یک تیم دسته یکی به لیگ برتر سراغ پیشنهادهای دیگر می‌روند و باشگاه قبلی را به امان خدا رها می‌کنند.

وی افزود: این را هم بگویم که سرمربیگری پرسپولیس لیاقت می خواهد. البته پرسپولیس هیچ وقت معطل سرمربی نمانده و ثابت شده که این تیم حتی بدون سرمربی هم می‌تواند جزو مدعیان اصلی قهرمانی باشد. اما به هر حال این خوب نیست که بازیکنان تا حدی ته دلشان نگران باشند که چه کسی قرار است سرمربی تیمشان بشود.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: البته بچه‌های تیم پرسپولیس اکثراً ملی‌پوش هستند یا ملی پوش بوده‌اند. چه خارجی‌ها و چه داخلی‌ها این نکته را می‌دانند که در شرایط حرفه‌ای باید با هر سرمربی که هدایت تیم را در دست گرفت کار کنند و در همین زمینه در نیم فصل دوم ثابت کردند که چطور می‌توانند از یک مربی ایرانی به یک مربی خارجی سوئیچ کنند و جام را هم از چنگ رقبا در بیاورند.

پایان رأفت در ادامه اضافه کرد: ای کاش از سرمربیان امتحان پس داده داخلی هم می‌شد استفاده کرد .به نظرم آقای درویش باید تلاش خودش را انجام بدهد و یکی مثل یحیی یا علی دایی را به پرسپولیس برگرداند. این‌ها از سرمایه‌های پرسپولیس هستند که می‌توانند این تیم را در لیگ برتر به جایگاه همیشگی‌اش برسانند. مفصل در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و باید خوب یارگیری کنیم و فصل بدنسازی را به موقع استارت بزنیم.

وی در پایان با اشاره به نحوه صعود تیم ملی و در آستانه قرعه کشی مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ گفت: متاسفانه برهم‌ریختگی و آشفتگی تاکتیکی در تیم ملی بیداد می‌کند. وضعیت ما به جایی رسیده که با این همه ستاره نمی‌توانیم ازبکستان را شکست بدهیم آن هم در خانه مقابل هواداران خودمان. با این شرایط در دور بعدی امیدوارم به قرعه سختی نخوریم. چون تیم‌های حاضر در سید ۲ و ۳ هر کدام می‌توانند استخوان گلوگیری برای تیم ملی باشند. در مجموع آنچه از عملکرد تیم ملی با این همه ستاره دیدیم امیدوار کننده نبود.

بیشتر بخوانید: بیرانوند: پیشگو نیستم ولی حسم می‌گفت اوسمار نمی‌آید/ یک کار نیمه‌تمام در پرسپولیس دارم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • محمد.ر IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    میخوان جلوی قهرمانی‌های مداوم پرسپولیس رو بگیرن
  • محمد IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    هر کسی لیاقت مربی گری پرسپولیس کبیر رو نداره. مربی برای این تیم کم نی.
  • قهوه ساز دلونگی CH ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    پرویز برومند بیاد؟
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    نه جایی ونه تیمی برای اوسمار پرسپولیس نمیشه اشتباه بزرگی کرد اگر پرسپولیس می‌ماند حرکت رو به جلو پرسپولیس حفظ که میشد هیچ باتقویت تیم در آسیا هم امکان نتیجه گیری بهتر داشت اوسمار بزرگ شدن در فوتبال دنیا را با رفتن از پرسپولیس از خودش گرفت ودر تایلند ۲۰ درصد موفقیتی که در پرسپولیس گرفت را نخواهد گرفت.
    • لنگ حموم IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
      آره واقعاً هیچ تیمی مثل جعلپولیس حکومتی نیست فقط در جعلپولیس مربیگری راحته، آخرش قهرمان میکنن
    • کیسه جماران IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
      دسته سومی حقیر جعل و فتوشاپ که از ارکان مکتب هوچیگر شماست کمتر تحریف کنید
  • شهروز IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    این چه رسمیست که تو ناز کنی یک طرفه این چه کاریست که من ناز کشم یک طرفه
  • آبادان ، برزیلته IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    چه مشتی بود . هنوز جاش کبوده .😂😂😂
    • اهوازی‌ام IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
      سلام کا. دسته پایینتر خوش میگذره؟
  • ناشناس IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    آره بابا عجب رسمیه رسم زمونه 🤣🤑
  • گودرزی US ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    ستاره درخشش دارد.چشم نواز است.هر کسی با دیدن ستاره شوق می کند.به جای ستاره بگویید پولداره.کاخ داره.ویلاداره.خارجه خانه داره.ماشین ۱۰۰ میلیاردی داره.زن زیبا داره همش گیر دادید به ستاره.
  • اصالت.افتخار.پرسپولیس IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    میخوان کاری کنن پرسپولیس قهرمانی نیاره دیگه
  • فرامرز IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    اگر مربی خارجی بدرد بخور برای پرسپولیس پیدا نشد پرسپولیس می تواند به سراغ گزینه های داخلی برود اما این گزینه ها را اگر بر اساس فلسفه فوتبال تهاجمی و شایستگی شان بخواهیم در نظر بگیریم هیچکدام جز پیشکسوت های پرسپولیس نیستند بجز یحیی که خودش رفت می شود به مسعود شجاعی سعید دقیقی و محمد ربیعی هم فکر کرد باور کنید انتخاب سرمربی در هیچ کجای دنیا به این که شخص قبلاً بازیکن تیم بوده باشد ندارد این تابوی بی خودی ست که هم در پرسپولیس و هم در استقلال باید شکسته شود مهدی تارتار هم بنا به سابقه ای که از او در ذهن داریم بیشتر مربی تیمهای پایین جدولی بوده مربی ای ست دفاعی و بدرد پرسپولیس نمی خورد ذات پرسپولیس در حمله و ایجاد موقعیت های فراوان گل است.جوان هم نیست که بشود به آینده اش دل بست
  • پرسپولیسی IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    به ترتیب اینا خیلی خوبن. دقیقی، نویدکیا، مجتبی حسینی. لازم هم نیست مخارج گزاف دلاری بدیم.(ضمنا ربعی در مقایسه با این سه، بخصوص نوید کیا، نمره خوبی نمی گیره)
    • ح IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
      آقای دقیقی کاملا استقلالیه و همه دیدن خوش خدمتی هاش رو اون وقت شما انتظار دارین بیاد پرسپولیس و کار کنه؟؟؟ مگر کاری که آقای سوشا مکانی کردو اعتراف هم کرد درس عبرت نشده براتون؟!! کسی که وارد این تیم میشه باید از تمام وجودش عاشق تیم باشه وگرنه تیم رو نابود میکنه
    • فرامرز IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
      در مورد بیرانوند هم حرف از این که ذاتأ استقلالی بوده هم هست آیا دروازه بان بدی برای پرسپولیس بوده؟ سوشا هم استعدادش همین قدر بود نه این که عمدی برای گل خوردن داشته باشه در ضمن سعید دقیقی هیچ وقت بازیکن استقلال نبوده حرفی هم نزده وانگهی هر مربی در موقعیت سرمربیگری پرسپولیس قرار بگیره از اون جهت که خودش رو بیشتر از هر چیز دیگه دوست داره که ثابت بکنه همه وجودش رو خواهد گذاشت سعید دقیقی با اعتقاد به فوتبال تهاجمی با اون بازیکن های گمنام این کارنامه و بازی رو نشون داد یعنی اگه در موقعیتی قرار بگیره که دستش از نظر بازیکن بازتر بشه عمل کردش منطقی که نگاه کنیم بهتر هم خواهد شد خلاصه کلام این که دیدگاه فنی مربی اهمیت داره نه این که از زمان قنداق قرمز بوده یا آبی .
  • .h IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    کاش اوسمار میموند اگر برای پول رفت تایلند واقعا بعدا میفهمه چه اشتباهی کرده هیچ لیگی مثل ایران تین هاش ضعیف نیستن که بتونیم هر دفعه قهرمان شیم . کی از گرفتن هرساله جام بدش میاد ؟ اگر بود خیلی خوب میشد چون روش بازیش خیلی خوب بود
  • جواد US ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    اره راست میگن مربیگری لنگ شدن لیاقت میخواد ۶۰ ساله بی لیاقتیشان در جام آوردن آسیا را با جام اسنپی گرفتن و آن را به ۲۰ برسانند که در مقابل تیم استقلال دو تا ستاره داشته باشند شما حتی در حد تیم کبدی زنان درآسیا هم نبودید که برای تیمتان یک جام در آسیا بیاورید ۶۰ ساله زیر تیم پاس و استقلال در آسیا دارید دست و پا میزنید بعد حرف لیاقت میزنید
  • اس اس.تیم مردمی IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    این قدر که پرچم های کمک داوریها تو قهرمانیهای اهدایی نقش داشتند سرمربی نداشت.
  • محمد IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    واقعا حیف شد انسانی باشخصیت، آرام کاربلد و بی ادعا هست ان شاءالله هرکجا هست موفق باشه ازش ممنونیم بخاطر زحماتی که واسه پرسپولیس کبیر ❤کشید.
  • رهگذر. IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    میگم برومند بیادا زود فرار کن
  • نا شناس IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    خودش فهمید و رفت بمونه نتیجه نمی گیره فصل جدید با واره قهرمانیش لوس نکرد
  • گل پسر IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    فکر کنم نکونام میخواد سرمربیگری پرسپولیس به عهده بگیره
  • علی975 IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    چون میدونست همش با گلهای آفسایدوبه وسیله داور جام گرفتن فکر کرده اگر وآر بیاد. نتیجه نمیگیرم برم بهتر فراربرقرار ترجیح داده بگن وآر امسال نیست میاد
  • میلاد IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    وقتی مربی ک میاد اولا باید توی قرار دادش بندی باشه حتی اگ تموم شد قرار دادش تموم شه هم ی جوری باشه راحت نره ک گرفتار شه هرکی از تیم رفته پشیمونه عاقبت اوسمار رو هم میبینیم بره دیگ بر نگرده
  • محمود IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    نگران نگه داشتن هوادا روعدم آماده سازی تیم وبازیکن سازی دو دلال بازی باند باشگاه برای خرید
  • Tahamtan IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    هرچه زودترباید بفکر مربی خوبی باشند پرسپولیس به قهرمانی عادت کرده هوادارا فقط قهرمانی ازش میخوان
  • محمد IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    این پرسپولیسه که هر مربی میاد گندش می کنه اوسمار بی نام و نشان هم واسه ما مربی شده
  • اشنا IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    تاکتیک قلعه نوعی اصل و اورجینال ایرانی هست . باید بازیکنان را انتحاری کنه تا نتیجه بگیره . اصلا در حد اسیا هم نیستیم و بازی ازبکستان باید فکری نو دراندازیم. قلعه نوعی با این شیوه و تاکتیک اصلا بجایی نخواهد رسید همیشه میگفتیم چرا تیمهای ایرانی مهاجم ندارند حالا که مهاجم داریم هافبک بازیساز نداریم . جمع کنید این مسخره بازی را . شخصیت تیمی با هافبکها رقم میخوره . هر تیمی هافبک خوب داشته باشه تیم خوبی میشه بدون هافبک یعنی استیصال و درماندگی مهاجمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

درباره حکم پرونده علیرضا بیرانوند چه نظری دارید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی