۸
پیشنهادهای جذاب پیش پای کاپیتان تیم ملی/ جهانبخش در اروپا ماندنی است
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر برنامه‌های علیرضا جهانبخش می‌گوید کاپیتان تیم ملی از باشگاه‌های سطح اول فوتبال باشگاهی اسپانیا، ایتالیا و آلمان پیشنهادهایی دارد.

علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در پی تساوی بدون گل شب گذشته (سه‌شنبه) این تیم مقابل ازبکستان در دیدار پایانی از دور دوم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا، با تأکید بر اینکه برنامه‌ای برای بازگشت به فوتبال ایران در این مقطع از دوران حرفه‌ای‌اش ندارد، اعلام کرد پیشنهادهایی از آلمان و ایتالیا دریافت کرده است و سعی می‌کند تا سه یا چهار هفته آینده درباره آینده حرفه‌ای‌اش تصمیم‌گیری کند.

امیر هاشمی‌مقدم مدیر برنامه‌های جهانبخش ضمن تأیید این خبر گفت: بله، از جانب باشگاه‌های سطح اول ایتالیایی، اسپانیایی و آلمانی علاقه‌مندی‌هایی به جذب علیرضا وجود دارد و ظرف یکی دو روز اخیر هم صحبت‌های اولیه انجام شده است. ما اما باید منتظر بازگشت علیرضا از تعطیلات باشیم تا پس از بررسی همه جوانب، جمع‌بندی نهایی راجع به انتخاب تیم بعدی‌اش را انجام دهیم.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان و مربی و مدرس فوتبال در کشور هلند در مواجهه به این پرسش که «اولویت جهانبخش بازی در کدام لیگ است؟»، اظهار داشت: علیرضا بازی در ایتالیا برایش جذاب است، ولی در نهایت شرایط باشگاه، سطح باشگاه،‌ سرمربی، شرایط زندگی در کشور موردنظر و خیلی فاکتورهای دیگر برایش مهم است که در انتخاب او تأثیرگذار خواهد بود و این امری منطقی است.

هافبک پیشین تیم‌های برایتون و AZ آلکمار که تابستان ۲۰۲۱ از برایتون جدا شد و به فاینورد پیوست و در سه فصل اخیر در ۱۰۶ بازی آمار ۱۷ گل زده و ۱۶ پاس گل را از خود در این تیم هلندی برجای گذاشت، در پایان ماه جاری میلادی قراردادش با باشگاه فاینورد منقضی و بازیکن آزاد می‌شود.

کاپیتان ۳۰ ساله تیم ملی که ۸۴ بازی ملی و ۱۷ گل زده با پیراهن ایران نیز در کارنامه‌اش دیده می‌شود، در فصل ۱۸-۲۰۱۷ عنوان بهترین گلزن لیگ اردویژه هلند (با ۲۱ گل زده) را با تیم AZ آلکمار از آن خود کرد. او همچنین با فاینورد در فصل ۲۳-۲۰۲۲ قهرمانی در اردویژه و در فصل ۲۴-۲۰۲۳ قهرمانی در جام حذفی هلند را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: ایران چطور در گروه مرگ انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ قرار می‌گیرد؟/ بررسی سخت‌ترین و آسان‌ترین قرعه برای قلعه‌نویی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حاج ۳لسچ IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    با بازی هایی که اخیرا از ایشون در تیم ملی دیدیم و اینکه در تیم مطرحی هم بازی نمکنن و سن ایشون باور این اخبار مشکله! بیشتر به بازار گرمی شبیه!
  • حامد.ک IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    جهانبخش یه بازی خوبه، ده تا بازی بد! واقعا روی اعصابه.
  • ۴۴۴۴ همیشه آبی ۷۷۷۷۷۷۷ IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    کدوم اروپا برادر من؟ قبرس و یونان و آلبانی هم اروپاست انگلیس و اسپانیا و آلمان هم اروپاست! این دوست عزیزمون کیفیتش مشخصه : یک هافبک کناری راست پا که فقط در جناح راست کارآیی داره و جلوی تیمهای شرق آسیا با استفاده از قدرت بدنی ایرانیش شاخ میشه و میدرخشه و جلوی تیمهای غرب آسیا با تکنیک و هوش و کمی سرعت بالاتر برنده میشه و پا برجاست ولی خودمونو گول نزنیم توی لیگ نه چندان قدرتمند هلند یک فصل کامل داشت پیچ مهره نیمکت رو سفت می‌کرد! علی جهان سطح فنیش در حد پنج لیگ معتبر اروپایی نیست این یک واقعیته حتی در لیگ ترکیه هم بنابه دلایلی نمیتونه موفق شه اگه واقعا عشق اروپاست باید بره روسیه چون سبک بازیش و سطح فنیش به اونا میخوره وگرنه تو آلمان و اسپانیا هیچ کاری نمیتونه بکنه مگر اینکه بره یه تیم مثل لورکوزن پیستون راست بازی کنه(مدافع-هافبک راست) اونوقت دیگه میشه بازیکن سطح بالا ولی به عنوان وینگر سطح فنیش پایینتر از پنج لیگ اروپاست چون در لیگ هفتم اروپا(هلند) نیمکت‌نشین بود ولی اگه دفاع و پیستون راست بازی کنه در هر لیگی موفقه حتی لیگ انگلیس و تیمهای big6
  • حامد بیگ زاده کلیبر US ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    جهان کوچکتر از این حرفاست
  • رضا پرسپولیسی NL ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    واقعا نمیدونم چی بگم وقتی نظرات رو میخونم علیرضا جهانبخش اینهمه واسه تیم ملی زحمت کشیده ولی قدر نمیدونین و میاین میگین سطح فنیش پایینه حمایت نمیکنید نکنید حداقل تخریب هم نکنید علی جهان تو هر سطحی که بازی کنه بازم یه ایرانیه و باعث افتخار ایران
  • ایران IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    درود به کاپیتان بی حاشیه و دوست داشتنی تیم ملی
  • LM IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    هرکی صاحب زندگی و علاقه خودشه ولی شمایی که انتقاد میکنی اول بدون چی میگی بعد حرف بزن، ،،کی بود تو اون جو سنگین مقابل یه تیم قدرت مند آسیا قبول کرد پنالتی که امکان داشت گل نشه رو بزنه علی جهان زد گل شد ژاپن به اون عظمت رو حذفش کردیم ،،،،این از این، ،،کی بود اون پنالتی ارزشمند مقابل قطر رو زد مساوی شدیم علی جهان، ، ،کی دقیقه ۱۳۰ بازی قطر اون تیرک قشنگ و زد که گل نشد که بچه شانس نداشت وگرنه همیشه هرتوپی اون جوری بخوره گل میشه علیرضا جهانبخش در حال حاضر با ۸۴ بازی ملی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان ایران ازش یاد میشه که حتی باشگاه هلندی گفته بود که افتخار میکنیم که یه بازیکن که همیشه صدشو برا بازیا میزاره رو داریم دلیل نیمکت نشینیش یه چند مورد مصدوم شد چنتا تورنمت ملی مجبور به ترک تیمش شد و اسلات میگفت آمادگی لازم رو نداره اگه بازیکن خوبی نبود از چندتا باشگاه های خوب اروپا پیشنهاد همکاری پیدا نمی کرد لطفا شایعه پراکنی نکنیم تا یه بازیکن رو اوجه حمایتش کنیم درضمن مگه یه بازیکن از ۲۶ و ۲۷ سالگی اوج دوران فوتبالیش شروع نمیشه دیگه تا ۳۲ و۳۳ میتونه قشنگ بازی کنه جهانبخش هنوزاون قدر پیر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی