قلعه‌نویی نام ۳ بازیکن را از لیست تیم ملی خط زد/ دو سهم برای استقلالی‎‌های بدشانس!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نام سه بازیکن در فهرست نهایی تیم ملی ایران مقابل ازبکستان قرار نگرفت.

 شاگردان امیر قلعه‌نویی از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در آخرین مسابقه دور گروهی از مرحله نخست مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف ازبکستان می‌روند که سرمربی تیم ملی ایران نام یک بازیکن را به همراه دو مهره غایب در لیست نهایی قرار نداد.

مهدی قایدی که در دیدار گذشته تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ در ترکیب حضور داشت و یک پنالتی گرفت و یک پاس گل داد، به دلیل ممنوع الخروج بودن و عدم سفر به تهران، امروز برابر ازبکستان غایب است.

سعید مهری نیز که در دیدار مقابل هنگ کنگ شانس بازی به دست نیاورد و امیدوار بود برابر ازبکستان این فرصت را پیدا کند، به دلیل کشیدگی عضله و مصدومیت از لیست تیم ملی خط خورد.

اما علاوه بر غیبت اجباری مهدی قایدی و سعید مهری مقابل ازبکستان، نام محمدجواد حسین‌نژاد نیز در فهرست نهایی تیم ملی ایران قرار نگرفت تا فرصت انجام دومین بازی ملی هم برای او به وجود نیاید و از روی سکوها نظاره‌گر این دیدار شود.

بیشتر بخوانید: فوری| اوسمار از پرسپولیس جدا شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ایوب CA ۰۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    جناب مربی تیم ملی حای نورافکن بی تحرک و و هافبک های کند نیست ، چرا بل اسم ها نگاه می کنید فرد سرعتی بیاورید ، فوتبال یعنی سرعت،ازبکستان ریتم داشت چون به توپ سرعت می دلد،دفاع شما فقط رو به عقب و به هن پاس می داد،بازیکن تکنیکی تیم در حد دو نفر است، در تیم نظم و هارمونی نبود.
  • حسین حیدری NL ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    تیم ملی که شجاع خلیل زاده توش فیکس باشه تیم محلی نه ملی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی