نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟
جوان‌های لالیگا کولاک کردند/ ۱۱ بازیکن بین پسران طلایی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۱۱ بازیکن از لالیگا در لیست پسر طلایی ۲۰۲۴ حضور دارند که از این تعداد ۴ بازیکن از بارسلونا، یکی از رئال مادرید و ۲ بازیکن از اتلتیکو هستند.

نشریه ایتالیایی توتواسپرت لیست بلند ۱۰۰ نفره‌ خود برای جایزه پسر طلایی را منتشر کرده است، جایزه‌ای که فعلا در دست جود بلینگام است اما در این فصل بازیکنان دیگر جای او را خواهند گرفت. این جایزه توسط روزنامه‌نگاران ۳۰ کشور جهان به رای گذاشته می‌شود و به بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال قاره اهدا می‌شود.

بارسلونا در سال‌های اخیر بر این جایزه مسلط بوده و پدری و گاوی در دو سال قبلی این جایزه را به دست آورده‌اند (۲۰۲۱ و ۲۰۲۲)، و نام گاوی با وجود از دست دادن بخش زیادی از فصل به دلیل مصدومیت، در لیست حضور دارد. هم‌تیمی‌هایش پائو کوبارسی، لامین یامال و ویتور روکه نیز در فهرست هستند. و وینگر ۱۶ ساله (یامال) محتمل‌ترین فرد برای دریافت این جایزه است.

رئال مادرید آردا گولر را در لیست دارد، در حالی که اتلتیکو مادرید به آرتور ورمیرن و سامو اومورودیون امید خواهد داشت. استعداد سابق آکادمی بارسلونا، ایلیا آخوماچ، فصل فوق‌العاده‌ای در ویارئال داشت و همچنین اسان دیائو، استعداد آکادمی رئال بتیس نیز مورد توجه قرار گرفته است.

کریستین ماسکرا، مدافع والنسیا نیز امسال برجسته بود، و ساویو از خیرونا که شاید باید به عنوان قوی‌ترین رقیب لامین یامال در اسپانیا در نظر گرفته شود، فهرست ۱۱ نفره لالیگا را تکمیل می‌کند.

بیشتر بخوانید: بلینگام جایزه ماهو را دریافت کرد/ به بارسلونا گل زدم و خیلی هم دوستش داشتم +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی