نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟
سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰
۳ |
۱
نقش پررنگ شمالی‌ها در قهرمانی‌های پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در 3 قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر شمالی‌ها نقش ویژه‌ای داشتند.

پرسپولیس برای نهمین بار در تاریخ لیگ برتر عنوان قهرمانی را در لیگ بدست آورد و موفق شد جام را بالای سر ببرد. سرخ پوشان در طی سال‌های اخیر بازیکنان شمالی زیادی در ترکیب تیمشان داشتند و این ستاره‌ها کمک زیادی به کسب جام‌های مختلف برای پرسپولیس کردند. بع غیر از بازیکنان شمالی، تیم‌های شمالی ملوان و نساجی هم در 3 قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر نقش ِوِیژه ای داشتند.

ملوان دو بار در لیگ‌های اول و بیست و دوم به پرسپولیس در راه قهرمانی کمک کرد. تیم محبوب گیلانی در لیگ اول استقلال را شکست داد و کمک بزرگی کرد تا سرخ پوشان با پیروزی در آخرین بازی فصل به مقام قهرمانی برسند. ملوانی‌ها فصل قبل هم با متوقف کردن سپاهان در اصفهان باز هم کمک کرد تا پرسپولیس باز هم به مقام قهرمانی برسد. امسال هم نوبت به دیگر تیم شمالی لیگ یعنی نساجی رسید که در بازی برگشت استقلال را متوقف کرد و نقش پررنگی در پایین آمدن استقلال از صدر جدول و قهرمانی پرسپولیس داشت.

بیشتر بخوانید: ۸ دلیل برای اثبات برتری مرد برزیلی؛ سهم اوسمار در قهرمانی پرسپولیس بیشتر از یحیی است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • از مرکز ایران IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    تیمهای شمالی کارشون بیسته .دقیقا مثل مردم شمال که بیستن.کلا پرسپولیسیها بیست بیستن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی