جود بلینگام - تونی کروس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جود بلینگام در فینال لیگ قهرمانان اروپا حرکتی جالب توجه انجام داد و احترام و ارادتش به تونی کروس را به شکلی زیبا نشان داد.

جود بلینگام به ندرت در این فصل حرکت اشتباهی انجام داده و فراتر از تمام عملکردهای عالی‌اش در زمین، به سرعت به ستاره مورد علاقه هواداران تبدیل شده است. در حالی که دقایقی به پایان فینال لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده بود و لحظه پایان دوران باشگاهی تونی کروس نیز سر می‌رسید، بلینگام بار دیگر با حرکتی زیبا و شگفت‌انگیز خود را در دل مادریدیستاها جا داد.

هنگامی که کروس کرنر زد و دنی کارواخال با جاگیری مناسب پاس او را تبدیل به گل کرد، اکثر بازیکنان به سمت زننده گل رفتند اما بلینگام به سمت کروس دوید تا تاجی خیالی روی سرش بگذارد.

رئال مادرید در سال‌های اخیر مجبور به خداحافظی با تعدادی از ستاره‌های محبوب خود بوده است و در این فصل نیز کروس رفت و ناچو فرناندس نیز در آستانه خروج از تیم است. با این حال بلینگام به پر کردن این خلاء در قلب مادریدیستاها کمک خواهد کرد. این ستاره جوان انگلیسی ثابت کرده که نه تنها استعدادهای زیادی در فوتبال دارد، بلکه کاریزمای زیادی نیز دارد و هواداران بی‌شماری چه در مادرید و چه در کل جهان پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی