نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟
رکوردشکنی‌های دکتر ادامه دارد/ قضاوت ۶ بازی پیاپی در ۳۰ روز!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بیژن حیدری با قضاوت در هفته بیست و نهم کماکان به تاریخ سازی ادامه می‌دهد.

دیگر نوشتن از دکتر بیژن حیدری تبدیل به یک وظیفه روتین و روزمره ما شده و کافیست پس از برگزاری دیدارهای هر هفته از لیگ برتر فقط به عدد رکورد او اضافه کنیم!

پرکارترین داور لیگ برتر که یک پزشک ارتوپد و همدانی است، این هفته شانزدهمین قضاوتش را هم انجام داد اما رکورد بزرگ و اصلی او سوت زدن در ۵ هفته متوالی لیگ برتر است! اتفاقی که در دنیای فوتبال سابقه ندارد و معمولا داوران بعد از هر مسابقه حداقل یک هفته استراحت می‌کنند. و جالب‌تر اینکه هر هفته به عدد این رکورد اضافه می شود.

ویژگی بزرگ قضاوت‌های بیژن حیدری در حساسیت بازی‌هاست. یکی از بهترین داوران ما هر هفته یکی از مهمترین بازی‌ها را سوت می‌زند و این را هم بارها اشاره کردیم که اختلاف ساعت بیولوژیک در پروازها و با توجه به فشردگی تقویم در روزهای آخر لیگ چقدر می‌تواند به این داور خوب آسیب بزند.

آخرین قضاوت بیژن حیدری در سال ۱۴۰۲ در جدال هفته بیستم در تبریز بود. چهارشنبه ۲۳ اسفند با قضاوت او تراکتور ۴-۲ هوادار را شکست داد. یک مسابقه مهم در آن روز، با توجه به حضور مسعود شجاعی در هوادار و شرایط بحرانی خمس.

دکتر بیژن هفته بیست و یکم استراحت کرد و در سال ۱۴۰۳ نخستین قضاوت او در هفته بیست و دوم و تقابل استقلال مقابل مس رفسنجان بود. شنبه ۱۸ فروردین در ورزشگاه آزادی تهران دیدار صدرنشین مقابل بهترین تیم دور برگشت که در ورزشگاه آزادی به تساوی ۲-۲ انجامید.

رکوردشکنی‌های دکتر ادامه دارد/ قضاوت ۶ بازی پیاپی در ۳۰ روز!

هفته بیست و سوم  دکتر بیژن حیدری روز جمعه ۲۴ فروردین دوئل دو تیم خوزستانی پایین جدول یعنی استقلال خوزستان برابر صنعت نفت را در اهواز سوت زد که به برتری ۲-۱ میزبان انجامید.

هفته بیست و چهارم تا امروز تنها استراحت حیدری در سال ۱۴۰۳ در لیگ برتر بوده و پس از آن او تا امروز ۵ بازی متوالی را در بالاترین سطح قضاوت کرده است.

هفته بیست و پنجم جدال حساس پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی، روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت که بدون گل مساوی شد.

هفته بیست و ششم تقابل فولاد و تراکتور در اهواز، دوشنبه ۱۷ اردیبهشت که به برتری دوگله میهمان انجامید.

هفته بیست و هفتم شنبه ۲۲ اردیبهشت در اراک، تقابل آلومینیوم و صنعت نفت قعرنشین که به مساوی ۱-۱ انجامید.

هفته بیست و هشتم جمعه ۴ خرداد در قائمشهر، تقابل نساجی در خطر سقوط با استقلال صدرنشین که بدون گل مساوی شد.

و حالا در هفته بیست و نهم، سه‌شنبه ۸ خرداد در رفسنجان که تقابل مس و استقلال خوزستان - تیم در خطر سقوط - میهمان ۳-۲ برنده شد.

به احتمال بسیار زیاد دکتر بیژن حیدری در هفته پایانی روز شنبه ۱۱ خرداد ماه نیز قضاوت خواهد داشت، یعنی در فاصله درست ۳۰ روز ۶ قضاوت متوالی در لیگ برتر حرفه‌ای که در هیچ کجای دنیا نمونه مشابهی ندارد!

بیشتر بخوانید: خبر خوش به جواد نکونام/ شاید این دو نفر برای استقلال بازی کنند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • بختیاری IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    وقتی پارتی داشته باشی همینه دکتر خودش متهم گرفتن رشوه هست چطور داور پرکار شد صددرصد طبق میل کمیته داوران سوت می‌زند
  • وحید IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    دکتراگر آدم خوبی بودمیرفت دنبال طبابت روزگاری که مردم احتیاج به امثال ایشون دار
  • اس اس.تیم مردمی IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    سهم هشتاد درصدی دز قهرمانیهای اهدایی به یک تیم سوگلی
  • . IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    حالا متوجه شدید چرا بیژن حیدری پرسپولیسی رو هرهفته میزارن داور. کی پشت این داوریهاست تصمیم گیرنده داورها بدون شک پرسپولیسی اند. مبارک آقایان
  • مهدی IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    خواهد آمد روزی به قضاوت های جهت دار خود اعتراف کند
  • علی IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    یه کاری رو شروع کرده که نمیتونه نیمه تمام رهاش کنه انشالله شنبه با شرکت در جشن قهرمانی چندهفته استراحت میکنه تا لیگ بعدشروع بشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به بهانه انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به تراکتور، پر سر و صداترین انتقال چهار دهه اخیر فوتبال ایران را کدام گزینه می دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی