نظرسنجی

با توجه به اتفاقات اخیر، به نظر شما مقصد نهایی علیرضا بیرانوند کدام تیم است؟
جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰
۰ |
۰
انتقام شیرین اما بی‌حاصل مرد پرتغالی!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سپاهان دیدار انتقامی مقابل آلومینیوم اراک را برد، دیداری که هیچ ربطی به جدول و شرایط مسابقه نداشت.

سپاهان در هفته‌های اخیر به کلی از کورس قهرمانی خارج و تنها برای عنوان سومی لیگ برتر می‌جنگد. همه از آنچه بر سر این تیم آمد خبر داریم و همه به یاد می‌آوریم که کل مشکلات این تیم در دور رفت از کجا آغاز شد.

روزی که در هفته چهاردهم و در شرایطی که سپاهان بازی‌های معوقه داشت، در اصفهان به مصاف تیم مجتبی حسینی یعنی آلومینیوم رفت، یکشنبه سوم دی در ورزشگاه نقش جهان تاریخ برای سپاهان تکرار شد!

فصل قبل یعنی لیگ بیست و دوم سپاهان در واپسین هفته‌ها مقابل ملوان مساوی کرد تا پرسپولیس بیاید و قهرمان شود اما فوتبالی‌ها به یاد دارند که از کجا فاصله این دو تیم کمتر از امتیازات یک مسابقه شد.

از هفته چهاردهم لیگ قبل و بازی مقابل پیکان که سپاهان با یک گل در دقیقه ۷۷ به تیم مجتبی حسینی باخت. بعد از آن سپاهان لغزش آنچنانی نداشت اما یک مساوی در هفته بیست و هفتم مقابل ملوان کافی بود تا عنوان قهرمانی را از دست بدهد.

در شروع این فصل مجتبی حسینی از پیکان به آلومینیوم اراک رفت و عجبا که تاریخ دوباره در هفته چهاردهم تکرار شد! یکشنبه سوم دی ۱۴۰۲ در بازی رفت لیگ بیست و سوم دوباره تیم ژوزه مورایس با یک گل در دقیقه ۸۰ مغلوب تیم مجتبی حسینی شد.

انتقام شیرین اما بی‌حاصل مرد پرتغالی!

آن مسابقه سپاهان ۸ نفره به سوت پایان داور رسید. رضا اسدی در دقیقه ۸۶ برایان دابو ۸۷ و محمد کریمی ۹۰ اخراج شدند و شانس بازی بعد مقابل گل گهر را از دست دادند. سپاهان با ترکیبی از ذخیره‌هایش به سیرجان رفت و شب قبل از بازی متوجه شد اجازه استفاده از ۶ بازیکن دیگر را هم به خاطر قراردادهایشان ندارد.

مسابقه‌ای که سپاهان ۳-۱ به گل گهر باخت و سراشیبی که از آنجا آغاز شد و تا حذف از لیگ قهرمانان آسیا انجامید. در شروع دوباره لیگ هم که همه به یاد داریم چه شد و خلاصه اینکه سپاهان از کورس قهرمانی بیرون آمد.

در هفته بیست و نهم در ورزشگاه نقش جهان بازی دوباره و برگشت مقابل آلومینیوم و مجتبی حسینی که هفته قبل گل گهر را ۳-۲ در سیرجان برده بود، هیچ چیز جز طعم انتقام نداشت. سپاهان دیگر کاری به جدول و قهرمانی ندارد اما با تمام وجود می‌خواست از مجتبی حسینی انتقام بگیرد!

در این مسابقه رضا اسدی به دلیل مصدومیت غایب بود و جالب اینکه برایان دابو و محمد کریمی مثل بازی رفت دوباره از داور کارت گرفتند، این بار زرد  و البته که سپاهان با یک گل کاوه رضایی در نیمه اول کار را تمام کرد.

بیشتر بخوانید: انتقاد تند فردوسی‌پور از نکونام؛ به همه چیز اعتراض دارد/ بازی پرسپولیس را ندیده مصاحبه کردند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

با توجه به اتفاقات اخیر، به نظر شما مقصد نهایی علیرضا بیرانوند کدام تیم است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی