نکونام به دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان طعنه زد/ زمان شعبان بی‌مخ‌ها گذشته/ اگر من نمی‌ایستادم استقلال را می‌خوردند
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در ضدحملات می‌توانستیم گل‌های دیگری هم بزنیم، اما سه امتیاز را می‌خواستیم که گرفتیم.

جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر، اظهار داشت: با توجه به شرایط جدول می‌دانستیم باید چطور بازی کنیم. گل‌گهر یک تیم خوب و سازمان‌دهی یافته است و به خاطر همین اگر بازی‌های این تیم را نگاه کنید خیلی کم موقعیت در فاز حمله و دفاع است. سعی کردیم در ۲۰ دقیقه اول پرفشار بازی کنیم و به نظرم تیم ما خوب بازی کرد و در ضربات آخر دقت لازم برای گل زدن را نداشتیم. خدا را شکر در دقیقه ۴۴ توانستیم گل بزنیم و بازی را در نیمه نخست یک بر صفر تمام کنیم. با تعویض‌های تیم حریف سعی کردیم تغییر تاکتیک بدهیم و دو تعویض انجام دادیم. در نیمه دوم گل‌گهر می‌دانست فقط باید بیایند و ببرند. بازی هم از لحاظ جدولی برای آنها اهمیت خاصی نداشت و اتفاقی برای‌شان نمی‌افتاد و برای همین خیلی ریلکس و راحت می‌توانستند فوتبال خود را بازی کنند. ما در ضدحملات می‌توانستیم گل‌های دیگری هم بزنیم، اما سه امتیاز را می‌خواستیم که گرفتیم.

حضور هواداران نشان می‌دهد کارمان را درست انجام دادیم
وی در مورد امید استقلال برای کسب عنوان قهرمانی گفت: تا لحظه‌ای که اینجا هستم برای استقلال می‌جنگم. اگر روز اول به شما می‌گفتم این تیم قرار است تا روز آخر برای قهرمانی بجنگد، همه شاید در دل‌شان به این موضوع می‌خندیدند. مربیان بزرگ لیگ اعلام کردند این تیم نمی‌تواند مدعی باشد، اما بازیکنان و هواداران نشان دادند چقدر شهامت و بزرگی دارند و توانستند کار بزرگی را انجام بدهند. دوست دارم در خصوص یک نکته‌ای صحبت کنم و آن هواداران‌مان است. وقتی امروز ۷۰ هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند و آن جو را برای ما درست می‌کند، نشان می‌دهد کارمان را درست انجام دادیم. هوادار فوتبال را می‌فهمد و متوجه می‌شود و می‌داند چه کسی زحمت می‌کشد و برای تیم کار انجام می‌دهد. ما امروز دوست داشتیم بازی را ببریم و تمرکزمان روی برد بود و خدا را شکر شرمنده نشدیم. تا روز آخر نیز ادامه می‌دهیم و هر چه آن بالا خدا بخواهد برای ما رقم می‌خورد. اینکه از روز اول بخواهم این حرف‌ها را بزنم یک چیزی پیش خودم است، ولی همه چیز دست خدست. آن بالا خدایی وجود دارد و همه چیز را می‌بیند. ما تلاش‌مان را می‌کنیم و هر چه قسمت‌مان باشد به آن دست پیدا می‌کنیم.

اگر من نمی‌ایستادم استقلال را می‌خوردند!
نکونام در پاسخ به این پرسش که آیا اشتباهی بوده است که در طول فصل مرتکب شده باشد، گفت: نه، چون اگر من نمی‌ایستادم استقلال را می‌خوردند! من ایستادم. اگر شرایط عادی بود و یک کسی بود (سرمربی استقلال با مکث  تلاش کرد کلمه‌ای بگوید) قطعاً ول می‌کردم و می‌رفتم، اما وقتی چیزهایی را می‌بینم، من بچگی خودم را یادم می‌آید که اینجا گریه می‌کردم و چقدر برای تیم در اینجا، امجدیه و پای رادیو و تلویزیون نشستم و گریه کردم. با این اوصاف بگذارم هر کاری دوست دارند برای استقلال بکنند و مثل زمین خاکی اداره‌اش بکنند؟! دارید تیم‌ها و بازیکنان را می‌بینید. تیم‌های دیگر با سه چهار بازیکن کامل می‌شوند، اما تیم من را ببینید. ما باید چند بازیکن بگیریم و آیا اصلاً می‌توانیم بگیریم؟! چند بازیکن اصلاً هست که بگیریم. هیچ کار اشتباهی به نظرم نکردم و کار درستم این بود که پای تیم و هواداران که به پای من ایستادند، ایستادم و تا روز آخر برای آنها جنگیدم. اگر تیم‌های دیگر جای ما بودند و از چهارم و پنجم، دوم شده بودند اتفاقات خوبی افتاده بود. ما تا هفته قبل که نیاورده بودند ما را پایین در صدر جدول بودیم. باعث افتخار من و همکارانم، هواداران است که امروز سنگ تمام گذاشتند. تا روزی که اینجا هستم برای نام استقلال می‌جنگم و جلوی هر کسی که بخواهد به استقلال ضربه بزند نیز می‌ایستم و هیچ چیزی نیز برای من از استقلال مهمتر نیست. این هواداران را می‌بینم به خاطر آنها بغض می‌کنم، چون زندگی‌شان را گذاشتند و خودم نیز اینگونه بودم و این حالت را داشتم و تجربه کردم. تا روزی که باشم می‌جنگم و روزی که نباشم نیز خداحافظ و برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم و هیچ موقع نیز برای استقلال نه حاشیه درست کردم و نه حاشیه درست خواهم کرد. دنبال این نیستم که بروم و پشتم را هم نگاه نکنم و تا روزی که باشم وظیفه خود را انجام می‌دهم و در نبودم نیز بهترین‌ها را برای استقلال می‌خواهم، چون عشقم است.

وی راجع به مصدومیت حسینی گفت: در نیمه نخست حسینی به تیرک دروازه خورد و توپ دوم نیز مثل اینکه گفتند مچش پیچید و داشتیم تعویضش می‌کردیم. توپ دوم را اصلاً متوجه نشدم و توپ اول هم به تیرک خورد که خدا را شکر چیزی نبود. در حال حاضر نیز روی مچش یخ گذاشته است تا ببینیم تا فردا چه اتفاقی می‌افتد.

آخرین وضعیت مصدومیت بابایی
نکونام در مورد شرایط پیمان بابایی که در دقیقه ۵۹ تعویض شد، تصریح کرد: او به من گفت بازیکن حریف از پشت هُلم داده و زانویم زیر بدنم ماند. بابایی نمی‌توانست بازی کند و روی پایش یخ گذاشت. باید ببینیم پیمان تا فردا چه شرایطی خواهد داشت.

هفته آخر باید ۲ جام در ۲ ورزشگاه باشد
سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره محل برگزاری دیدار این تیم با پیکان در هفته سی‌ام لیگ برتر خاطرنشان کرد: اگر من چیزی بگویم، می‌گویند چرا گفتی. اتفاق ایده‌آل برای من و همه این است که در ورزشگاهی بازی کنیم که تماشاگر داشته باشد و باید دو جام در دو ورزشگاه باشد.

پیکان در هفته آخر باشرف بازی می‌کند
نکونام با اشاره به رقبای پرسپولیس و استقلال در هفته پایانی لیگ بیست‌وسوم گفت: مس رفسنجان تیمی فوق‌العاده است و از روزی که دوست من محرم نویدکیا به این تیم آمده، فوق‌العاده کار کرده است. پیکان هم تیمی خوب و قابل احترام است و خیال‌شان راحت باشد که این تیم باشرف بازی می‌کند! در دو ورزشگاه باید شرایط یکسانی وجود داشته باشد تا هر تیمی لیاقت دارد، به موفقیت برسد.

دیگر زمان شعبان بی‌مخ‌ها گذشته است
وی در پاسخ به این پرسش که وقتی گفته بود استقلال را از صدر جدول پایین آورده‌اند، چه منظوری داشت، بیان کرد: دیدارهای هفته گذشته را همه دیدند. دو مسابقه برگزار و همه چیز مشخص شد. شنیدم (در دیدار پرسپولیس - استقلال خوزستان) تهدید کرده‌اند که اگر اتفاق افتاده باشد، بهتر است فوتبال بازی نکنیم. دیگر زمان شعبان بی‌مخ‌ها گذشته و بهتر است دوربین‌ها بررسی شود تا ببینیم این اتفاق افتاده است یا خیر.

دیگر کسی از شرافت و مردانگی حرف نمی‌زند
سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه اظهارات خود پیرامون هفته بیست‌وهشتم عنوان کرد: دیدید استقلال خوزستان با چه اتفاقی روبه‌رو شد؛ بازی استقلال را هم دیدید. این چیزی بود که گفتم تیم‌ها را جابه‌جا کردند. ۹ هفته تا پایان لیگ گفتم اگر بتوانند تیم ما را پایین بیاورند، همه چیز خوب می‌شود و دیگر کسی از شرافت و مردانگی حرف نمی‌زند. فوتبال ادامه دارد و ما در این فوتبال هستیم. با صحبت کردن من نمی‌توان کار خاصی انجام داد و باید برای آینده تیم بجنگیم.

فصل‌های دیگر را با امسال مقایسه نکنید
نکونام در واکنش به خبرنگاری که گفت قهرمان لیگ در ۲۲ دوره گذشته دو بار در هفته آخر تعیین شده است، اظهار داشت: فصل‌های دیگر را با امسال مقایسه نکنید. امسال همین سیرجان را بردم، اما دیدید آن تیم (پرسپولیس) چگونه و با چه گلی (مقابل گل‌گهر) پیروز شده است. در آن تیم، گل‌ها را زدند و هیچ اتفاقی نیفتاد تا به اینجا رسید. مگر قهرمان لیگ با چند امتیاز اختلاف مشخص می‌شود؟ اگر تیمی با ۱۲ امتیاز اختلاف به قهرمانی برسد، به افتخار این تیم می‌ایستم.

وی با بیان اینکه استقلالی‌ها در این فصل با همه جنگیدند، تصریح کرد: باید با چیزهای عجیب دیگری مبارزه کنیم که در اختیار ما نیست. به افتخار هواداران و تیمم می‌ایستم که همه کار کردند و برنده و قهرمان واقعی لیگ هستند. ما قهرمان واقعی و فوتبالی هستیم و در این مسئله شک نکنید.

بیشتر بخوانید: کارشناس داوری بازی استقلال و گل‌گهر/ پنالتی تیم نکونام سوخت؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • این اس اس منه ........... IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    استقلال ِبزرگانی همچون ناصرخان ، منصورخان ، آقا غلامحسین مظلومی ، عزت خان جانملکی وکلی آدم با مرام و معرفت همینه همینه ... قهرمانی در زمین فوتبال و شرافت و پاکی مال ما جام هم برای اون عواملی که دوست دارن به روشهای نادرست و ناپاک اون رو بدست بازیکنان پرسپولیس بدهند
    • کیسه هوچی IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      تا زمانیکه به همین راحتی گول شعارهای پوپلیستی این مربی وکادرش رو که درحال حاضر هر سه جام رو ازدست داده و فقط داره از زبانش استفاده می‌کنه میخورید وضع شما کیسه تنان همین خواهد بود ما آرزو داریم که در فصل جدید هم با همین کادر قرارداد امضا کنند ما بسیار خوشحال خواهیم شد
    • مهيار IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      فک کنم شعبان بي مخ معلومه با گفتار بدون تفکر. بازي شمس اذر با شما پنالتي الکي نگرفتن با فولاد چطور رو کرنر اشتباه گل زديد با الومنيوم چشمي چند بار اخراج ميشد يا دربي چطور پنالتي الکي گرفتن و....واقعا اگه دست بال داشتي تيمت ميبرد چه تيمي صدر بود جامعه هواداري ايران احساسي هست شما با اين حرفها درسته ژشتش قايم ميشي اما تيمت غير بزن زيرش بدون تاکتيک وپلن خاص فقط معترضه کاش زيبا بازي ميکردي کاش نميگفتي تيمت خوبه کاش حداقل به همين بازيکنا شخصيت ميدادي نميگفتي بازيکن ندارم يعني چي اين حرفا...يکم به حرفات فک کن دوره شعبان بي مخ گذشته
  • امیرعلی IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    جای این خزعبلات فکرفوتبال تاکتیکی که ارائه میدی باش
    • چشمها را باید شست ... IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      خواهشا همه این پرسپولیسیایی که اینجا علیه نکونام و استقلال کامنت گذاشتن لااقل یک دقیقه فکرکنن (البته همه این کامنتها شاید کار سه چهارنفر بیشتر نباشه !! ) ببینید همه تون گفتین نکونام چیزی سرش نمیشه خوب شما بگید چطوریه که پرسپولیس و کادر فنی اش و کلا همشون که خیلی عالی هستن خیلی کاردان هستن و الحمدالله طبق نظر کارشناسان صادق و سالم داوری هم چند امتیازی بهشون داده شده چطوریه که بیست و یک هفته زیر استقلال بودن و الان هم که بالا هستن فقط یک امتیاز بالاتر دارن ؟ یعنی این فاصله ای که شما میان خودتون و کادر فنی استقلال گذاشتین و اینقدر به خودتون میبالین همین یک امتیازه ؟ این همه افترا این همه تهمت این همه ناسزا به استقلال و کادر فنی آن برای یک امتیاز !! بزرگی شما با اون لجستیک و حمایتهای پیدا و پنهان فقط در همین یک امتیاز خلاصه شده دوستان ... حق نگهدارتان
  • تاجی اصیل IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    آقای نکونام من چهل و پنج ساله استقلالیم و امروز هم بخاطر شما استادیوم نیومدم، بخاطر تیمم اومدم.. لطفا هوادار استقلال رو به نام خودتون سند نزنین! شما باشین یا نباشین استقلال چهل میلیون هوادار داره! استقلال امسالقهرمان نشه فقط و فقط یه دلیل داره و اونم لجبازی شما با خطیر بود! شما نامه واسه جذب اورونوف زدین و خطیر هم تا پای قرارداد رفت ولی شما مثل بچه ها لج کردین و گفتین یا اورونوف و با اون بازیکنی که شما خودتون هم میدونین میخواین یا جفتشو نمیخواین! الان که اورونوف رفته توی تیم لنگ میگین من نامه زدم واسه جبش و نگرفتن!!چرا از شرط خودتون حرف نمیزنین؟ آقای نکونام گیرم داور بازی پیروزی با استقلال خوزستان اشتباه کرده و اصلا ده تا پنالتی اشتباه به نفع پیروزی گرفته! شما چرا بازی با نساجی رو نتونستین ببرین؟ میشه اصلا برنامه بازی با نساجیتونو بگین من هوادار هم بدونم تیمم با چه تاکتیک و برنامه اول و دومی بازی میکنه؟ این که جلالی سانتر کنه بلکه یکی گل بزنه و تمام؟؟ اگه جلالی نباشه یا مهار بشه برنامه دوم تیم چیه؟ آقای نکونام استقلال رو با فولاد اشتباه گرفتی، استقلال مگه تیمیه که سه گل از مس بخوره یا
    • نوری US ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      نکونام ادای دایه دلسوزتر از مادر درمیاره . ازبچگی عاشق استقلال بوده و سر از پاس درمیاره؟! زمان بازنشستگی میاد استقلال چون پاسی در کار نبود. مطلقا هم‌ از مربیگری چیزی نمیدونه فقط کافیه هواداران نتایج رو نگاه کنن، یک هیچ، یک هیچ ، یک هیچ ، خب معلومه وسط این یک هیچ ها، چند تا صفر صفر هم درمیاد تا قهرمانی رو دودستی بدی حریف!
    • ماقهرمان هستیم IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      نمیدنم استقلالی هستین یا خیر اما یه حقیقتی رو باید بدانید استقلال یا پرسپولیس به تنهایی در یک جزیره خالی از سکنه فوتبال بازی نمی کنن که نتیجه فقط دست خودشون باشه اصلا و اتفاقا همه چی به همه چی ربط داره وفوتبال یاهر پدیده ای اینطور نیست که شما سوارش بشی و گازش رو بگیری و اون رو بدست بیاری و قهرمان بشی ، شما فقط نیم فصل اول مسابقات لیگ رو بررسی کنید ۱۱ امتیاز به پرسپولیس از طرف داوران اهدا شده میدانید یعنی چی ؟؟!! سه امتیاز بازی با آلمینیوم بخاطر گل آفساید ، سه امتیاز گلگهر بخاطر مردود کردن گل آنها ، سه امتیاز از هوادار بخاطر گل آفساید ، یک امتیاز از نفت آبادان بخاطر گل آفساید یک امتیاز از ذوب آهن بخاطر گل آفساید و.. اینهایی که گفتم کارشناسان سوگلی پرسپولیسی صداوسیما هم قبول دارن و ازکسب امتیازات ناحق از استقلال خوزستان ( رفت و برگشت ) نگفتم از گل آفسایدشون به ملوان نگفتم و.... شما در چنین لیگ و چنین شرایطی فوتبال بازی میکنید مگر میشود فقط به داشته ها و اندوخته های خودتان اکتفا کنید ؟ اگر اینطور بود که الان پرسپولیس نهایتا ۵۰ امتیاز داشت .
    • فرامرز IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      یک سوال از دوستان استقلالی خودم دارم پاکو خمز مربی اسپانیایی تراکتور می گفت سبک بازی استقلال سبک اوساسونا ست که می دونیم تیم پایین جدولی و آسانسوری بین دسته یک و دوم اسپانیا ست یعنی تلاشش برای نیفتادن ست پس مجبوره دفاعی بازی بکنه تا گل نخوره این سوال رو از نکونام هم در کنفرانس مطبوعاتی پرسیدند جواب انحرافی داد گفت وقتی با رئال مادرید بازی داری مجبوری دفاعی بازی کنی از دوستان استقلالی می پرسم این در شأن استقلال هست که از تیم پایین جدولی الگو برداری بکنه ؟ تیم های ایرانی که قدرت رئال مادرید رو که ندارند یا دارند به نظر شما عزیزان ؟
    • تامی IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      40 ساله طرفدار یه تیم هستی ولی هنوز شعور درست خطاب کردن تیم حریفو نداری! اون یکی دسته سومی هم که داوری ها رو ردیف کرده شرف داشته باش سودهایی که تیم دسته سومی از داوری داشته و اخراجی ندادن های تیم دوم خشن لیگ را هم برامون بشمار ببینیم چند چندیم
    • ناشناس IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      کاربر ما قهرمان هستیم امتیازات داوری پرسپولیس شمردی که اکثرا به دور از انصاف بود درسته که داوری در بازی های پرسپولیس اشتباهاتی داشته در همون بازی ها از پنالتی ها و اخراج های که به ضرر پرسپولیس هم گرفته نشده بود حرف میزدی استقلال خوزستان رو که رفت برگشت به کمک داوری ۴ گرفتید بازی شمس آذر که هم پنالتی شما پنالتی نبود و هم پنالتی رقیب گرفته نشد بازی با پیکان ۳ امتیاز بازی با مس رفسنجان که پنالتی مسلم که حسینی انجام داد گلی که توپ از بیرون به داخل آمد بازی با ذوب آهن هم روزبه چشمی باید اخراج میشد بازی دربی رفت برگشت ۴ امتیاز از پرسپولیس گرفته شد بازی با فولاد که توپ اصلا کرنر نبود بازی با هوادار که بازی ۲هیچ باخته رو داور براتون در اورد و سه امتیاز به جیب زدید بازی با ملوان رفت که هم پنالتی ملوان سوخت و هم گلی که زدید خطبا بود و مقاوم باخت بود گوشه ای از اشتباهات داوری به نفع شماها بود بعد پایان لیگ حتما در مورد سود و زیان تیمها بحث خواهد شد که استقلال به منوال هر سال بیشترین سود برده یکم از حرکات کادر فنی تون درس بگیرید اگر خطیر مدیرعامل نبود با نفوزی که داشت الان برای سقوط نکردن باید میج
  • امیرخانی NL ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    آقای نکونام اتفاقا اگر شما این چند بازی آخر تا این حد حاشیه درست نمی‌کردی مطمئنا صدر جدول رو مفت دو دستی تحویل اون تیم نداده بودیم امیدوارم آخرین بازی جلو مس نتیجه رو واگذار کنن حق ما قهرمانی💙💙💙💙
  • سعید IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    تنهاکسی که باعث قهرمانی پرسپولیس خودت هستی ترسوبازی قبل الکی مساوی اوردی
  • حاج ۳لسچ IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    فقر بهداشت روانی!! جدی باید گرفته بشه!
  • عباس بوعذار IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    آقای کونام خواهشا با یه خداحافظی خوشحال کن هوادارارو شما اگه قهرمان هم بشی به دل ما نمیشینه.مگه میشه آخه همه بازیها یه گل بزنی و اتوبوس پارک کنی توی دفاع که گل نخوری بعد بگی بازی رو بردیم؟ کدوم هوادار استقلالی این سبک رو قبول داره؟ ما احترام میزاریم به شما ولی خواهشا خودت برو و خودتو رودر روی هوادار نزار! بابا بخدا داریم سکته میکنیماز دست تو و بازی تیمت. تیم نه برنامه داره نه تاکتیک مشخص داره. فقط اینو شنیدیم از اول فصل که نمیخوان قهرمان بشم. بابا جلوی نساجی اون چه بازی بود آخه؟ تیم قهرمان مگه اونجوری بازی میکنه؟ تو مساوی میخواستی و گرفتی تو اون بازی بعد میگی نمیخوان نکونام قهرمان بشه؟ بابا با یه خداحافظی خوشحالمون کن لطفا
  • علی IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    #فقط_اخراج_نکونام
  • armen IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    #اخراج_نکونام
  • جواد شیتیل IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    جواد شیتیل تو با تاج جلسه خصوصی میزاری و برای بازی‌ها داور میچینی زمین انتخاب میکنی تو اگه جای پیکان بودی میزبانی رو میدادی؟ پس ببند در .... که ‌اسم کیسه با هوچی‌گری و مظلوم نمایی اجین شده هی داور داور میکنی داورا اگه با عدالت قضاوت کنن تو هر بازی باید اخراج بشی چون وسط زمینی در ضمن شرافت و مردونگی شما زبانزده وقتی شبونه لب خط رو شخم زدی و گل وشل کردی وقتی شب مسابقه تو آسیا تیمت رو ول کردی پس دوباره ببند در....
  • سینا US ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    فقط حرف مفت بزن.. بخدا قسم نه بار فنی داری نه شخصیت... البته هر کی 25میلیارد می‌گرفت.. مثل تو هوچیگری و فرافکنی می‌کرد... 4تا بچه هم فکر می‌کنند تو کسی هستی.. چیزی هستی... هیچی نبودی.. نیستی.. نخواهی بود... فوتبال ایران رو به گند کشیدید... حیف به استقلال که مضحکه تو و هاشمی نسب شده...
  • کیسه IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    این یارو به خودش طعنه زده نه پرسپولیس کبیر. از ادبیاتش معلومه که چکارس این بابا جاش تو چاله میدونه نه زمین فوتبال هر چند چاله میدونی ها یه مرامی دارن
  • نیما US ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    رو که نیست!!!....کسی تو رو نکشیده پائین، خودت کشیدی پائین. خوبه حالا همه کارشناسها هم تایید کردن، تصمیمات داوری در بازی هر دو تیم رو. اینقدر هم دم از شرافت نزن. این واژه رو لوث کردی، بسکه باهاش بازی کردی.
  • عروس العین IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    جناب چکش ادرس بفرست تابه احترام تیمت که فوتبال ناب همراه باتاکتیک بازی میکنه وازبس ازتاکتیکهای مدرن روز استفاده میکنه به افتخار سرمربی تیم یه کادو برات بفرستم البته ببخشید که نمیتونم شخصا بیارمش خدمتت انشالله چندتا میخ ویک عدد چکش همرا جوایز ویژه برای خودت که واقعأ لیاقت همچه جوایزی را هم داری برات بفرستم تادر روزهای تنهایی بتونی باهاش سرگرم بشی.
  • اسد تاجی IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    امیدوارم شانس بیاری و در پایان عصل شرمنده هوادارا نشی...
  • مرتضی IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    خودشم میدومه غیر از این چرندیات هیچی برای گفتن نداره. ولی اینو بدون اوستادت کی‌روش هم با این حرکات و حرفا به هیچ جا نرسید.تو که خیلی کوچولوتر از اونی
  • شوتبال AT ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    اصلاهمه حرفها و توهمات شما درست کدوم تصمیم داور اشتباه بود؟ فریبکاری بد دردیه!
  • شیذر IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    خدایا شکرت که ما پرسپولیسی هستیم
  • داود IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    همش میخواد به هوادارا القا کنه که من دارم استقلال رو سر پا نگه میدارم
  • الیاس IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    بله قهرمان واقعی شما هستید اما در جر زدن
    • بهروز IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      این حق اون فولاده که اونجوری ول کردی گردن دیگران ننداز
  • محمد IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    چقدر حرف های بی پایه و اساس میزنی شما یه نفری فوتبال رو داری به لجن میکشی چقدر وقیح حرف میزنی تو واقعا نمیفهمی یا خودت رو به اون راه میزنی اصلی ترین موضوع این هست که تو برای این تیم خیلی کوچیک هستی زود بود زوی نیمکت تیمی به این بزرگی بشینی
  • . IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    جواد نکونام امسال خودش رو جواد بدنام کرد.
  • شوتبال AT ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    آدم یه نگاه گذرا به اطرافیان و رفتار هر روزه ی بعضیا بندازه همه چی گویاست شعبون بی مخ کیه!
  • هم وطن US ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    حیف به زحمت مرحوم حجازی و پورحیدری که تیم دست نکونام افتاده واقعا حیف . بازی را در مستطیل سبز گذاشته افتاده این سر مربی آن سرمربی 😦😦😦
  • ناصر طرقی IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    آخه این استاد بجای اینکه به هواداران استقلال نمیتونه جواب بده که نتونستم صدر جدول را حفظ کنم مجبوره آسمان و ریسمان ببافه و از تاج خواهش کرده بزار بتو هم توهین کنم شاید از دست هوادران نجات پیدا کنم زهی خیال باطل هفته قبل اعتراض ها را دید.آخه این بازیه که تیمت میکنه یه کم از پرسپولیس یاد بگیر ببین چطور در جهنم قزوین سربلند بیرون اومد.
  • محسن IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    رابطه جنابعالی با شرافت و مردانگی مثل رابطه سفیدی با سیاهی ،روز و شب ،و،،،،،است ،راستی رها کردن و استعفا. از تیم ها در حین برگزاری بازی ها هم از دید شما شرافت و مردانگیه
  • محسن IR ۰۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    یه مقدار به روز باش آقای باشرف و مردانگی ،شاید افرادی که سن کمتری دارند شعبون بی مخ را نشناسند،بچه ها شعبون بی مخ در ۸۰سال پیش زندگی می‌کرده یکی بوده مثل هانی کرده و دوستانش ،همونها که هوادار ویژه تیم استقلال هستند گاهی وقتها اجیر میشن هوادارهای استقلال را در سکوها گوشمالی بدند
  • 🕳oil 🛢 IR ۰۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    سلام جواد همه چی دون ،با شرف؟ با اخلاق ،متعهد ، پایبند به قول و قرار و قرارداد ، بزرگ ، سلام مربی که هیچ وقت بهانه ای در کارش نبوده ونیست و همیشه سرش در کار خودش بوده و کادر مجرب و خوبی هم دارد که فقط به کارهای فنی فکر می‌کنند و دنبال حاشیه نیستند
  • فرامرز IR ۰۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    نکونام قبول نمی کند که هیچ اشتباهی داشته مثلاً اگر در بازی قبلی تمرکزش روی تیم خودش بود و کاری به کار نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان نداشت و یک گل می زد کسی می توانست تیمش را پایین بیاورد؟ این اشتباه او نیست که اصولاً روی تیم خودش تمرکز نمی کند ؟همین بازیکنان که نکونام با تحقیر از کیفیت آنها یاد می کند که می گوید فصل بعد چند بازیکن بگیرم تا تیم بسازم راستی یک گل نمی توانستند به نساجی برنند؟ این که نتوانستند یک موقعیت نصفه و نیمه بسازند ایراد مربی گری نکونام نیست؟ تحقیر بازیکن تیم خودی اشتباه نیست؟ بولد کردن نقش خودش با این لفظ که اگر من نمی ایستادم تیم را می خوردند یعنی من برابرم با کل تیم اگر من نباشم استقلال را نابود می کردند اصلا تحقیر کلیت این تیم نیست ؟ این ایراد نکونام نیست؟ موسس استقلال که نکونام نیست.
    • مهران IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      واقعا یه حرف درست و با شرف شنیدم همین بود
  • نعشه باز نباشیم IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    آقای نکونام زمان بزرگ کردن زمین برای اوت انداز حریف چی؟ زمان گل کردن زمین بازی چی؟ داداش تو خودت یادآور شعبون بی مخی با اون کادر فنی!!! کدوم بازی مثل جنتلمن واستادی تماشا کرد جیغ و داد نکردی ؟! چ تو ۹۰ دقیقه چ بعدش. فشار چیه باید برقصی برامون،شنبه پرسپولیس داماد میشه اگه تقدیرش باشه
  • مهدی IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    چرت و پرت مزخرف همیشه یکسری مهملات میبافه افتخار به بازیکنها دو خط پایینتر من بازیکن نداشتم اخراج حامدیفر دربی رفت پنالتی روی عیسی۸بازی برگشت و خطاهای مکرر چشمی حردانی که بدون کارت و اخراج ماسمالی شد
  • Am89 IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    آقای نکو شما حرف از ایستادن نزنید ک شاهکار شما در فولاد هنوز موجوده
  • 6 IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    جمع کن بساطتو بچه... توهم تو کیسه مسری شده
  • ابرام US ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    من اگر اینجا نبودم یا که قبلاًرفته بودم / /از ته دل میخورم سوگند که تیم را خورده بودند =============================================================== بارها حا ضر به مکتب ، محضر حاجی فتل ها// در کنار قندلی ها ،جای خود پر کرده بودم =================================================================== حا ج فتل با آن بزرگی ،گفت فلانی من ندیدم // یک نفر از عمق لالیگا چو تو ، پاک ومنزه دیده بودند ================================================================ «قندلی» فرمود پیش از تو تمامی آنچه دیدم// جمله تیم بی سر وپایی که از دَم بسته بودند من به لا لیگا ،یلی بودم که صد چون«قندلی» // یا حاچ «قتل» سر پیش من خم کرده بودند =============================================================== بیش از این هم جملگی ،با من طرف هستید// اگر جز آنچه میگویم بگویید پیش از ازین هم گفته بودند .
    • میثاقی لنگی حیاکن IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      اونایی که فوتبال رو سالهاست پیگیری می کنند مطمئنا این حرفهای نکونام رو قبول دارند ، بیراه نمیگه
    • عباس بوعذار IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      بابا خوشمزه، انگار تفنگ گزاشتن رو سرت که یه چی بگو والا میگن لالی!!! خیلی بده توی توهم باشی و فکر کنی شاعری و هر از چند گاهی دو بیت اراجیف به اسم شعر بنویسی!! بابا بخدا خوشمزه ای ادای اینکاره ها رو هم درنیار و بیا پائین از اون بالا!!! سعی کن ترکیبات سنتی و صنعتی رو هم قاطی استفاده نکنی که اینجوری توی توهماتت بهت بخندن..
  • کاج عابی IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    التماس عقل و فکر.
  • زاهد IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    تا دیروز می گفتی نمی گذارند و نمی خواهند استقلال قهرمان شود حالا شد هر چه خدا خواهد جناب نکو با هوچی گری هیچی درست نمی شود و هر چه خدا خواهد همان می شود شک نکن سوابق هر کسی تابلوی تربیت و اصالت و فرهنگ هر کسی هست فولاد هم همین می گفتی جمع کن خودت بچه جان مشکل بزرگ استقلال نداشتن کنار گذاشتن انسان های سنگین و با اخلاق و با تربیت و میدان دادن به هوچی گرها می باشد و
    • دقیقی خیلی مَردی IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      آقای نکونام اتفاقا برخلاف تفکر شما واقعیت اینه که ممکنه جریانات سیاسی یا اقتصادی دچار تغییراتی بشه بالا و پائین بشه عوض بشه یا بهتر بشه اما فرهنگ به این راحتی عوض نمیشه ، فرهنگ لنگ همونیه که دهها سال پیش بوده هوچیگری ، زیرآبزنی ، لابی ، تبانی و تهدید یا خرید داور و ......مگه سرپرتشون که سرپرست تیم ملی بود شبانه با حسین هدایتی به کمپ تیم ملی نرفته بود ؟
  • لیگ و لنگ سوگلی IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    شکی نیست که استقلال قهرمان واقعی و زودهنگام لیگ است .ولی امثال صداسیما با میثاقی که همه کاستی‌ها و حمایت‌های یکجانبه و کثیفی که از تیم سوگلی لنگ انجام دادن،شروع به ماستمالی کردن مسائل و عادی نشون دادن شرایط ،که مثلا هنوز دو هفته مونده و از این قبیل چرت و پرتها و البته بازهم کارشناسان شتیل بگیر داوری.......ننگ و رسوایی این دوره لیگ هم بعداز مدتی فراموش خواهدشد و فقط آمار می‌ماند.آماری که در این ده سال تونستن با حمایت از لنگ سوگلی تغییرش بدن...و فقط سوالی باقی میماند که چرا تریبون های عمومی مانند صداسیما حتی ورزش را هم به مسخره گرفتن و تحمل حقیقت حتی در ورزش را هم ندارن.عرصه ورزش با ناپاکی به پیشرفت نمیرسه.ناپاکی در صداسیما خیانته
    • ایرانی IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      این همه زحمت و رنج لازم نیست سوزشتان ناگفته پیداست
  • رضایاک IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    زمانی تیم ملی عربستان با اعمال نفوذ ولابی گری حرف خود را در اسیا پیش می برد وقهرمان ویا جام جهانی می رفت که همگی بلاهایی که سر تیم ایران اوردند یادمان هست درحال حاضر همان کارها را لنگ در ایران انجام میده خبر ورزشی عزیز اگر از اعضای لابی لنگ نیستی لطفا بچاپ
  • جوادجووووووووون IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    نویدکیا همونی نیست که وقتی استقلال را برد در جام حذفی همین جوادجووووووووون داشت بهش فحش می داد که چرا به من نباختی ؟ رفت دم گوشش حرفی زد که نودیکیا با این همه متانت شوکه شده بود و شاکی بود ؟ الان شده دوست خوب که فوتبال با کیفیت ارائه می دهد ؟
  • محمد IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    سرم بیارید تا فرار نکرده
  • امید IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    آدمهای حقیر حرف مفت میزنند.حرف مفت هم که هزینه نداره. شعور ذاتی است بعضی ها از ازل نداشته اند .
  • ایران IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    کولی بازی بجای تاتکتیک فنی !!!!بیشتر ازاینکه به فکر تیم خودش باشه وقت صرف میکنه برای تخریب رقبا!!امروزه دنیا مربیگری علمه نه کولی بازی آقا جواد مردانه بازی کنی حتی اگه ببازی مردم میفهمن وازت قدردانی میکنن
  • رضا IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    اتفاقا در خصوص شعبان بی مخ درست گفتی با تو اون دوست الدنگ تر خودت همون هاشمی نسب مو نمیزنه . # شعبان بی مخ # جواد بی مخ# هاشمی نسب بی مخ
  • اسی IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    آقا میشه شما واسه استقلالل اینقدر دل نسوزونین. پاس همدان تیم اصلی شما بود رو برو بیار بالا اوساسونا رو برو نجات بده تو رو خدا و دست از سر ما بردار
  • MIS قرمزته IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    شعبون بی مخ فوتبال خودتی و اوباش همراهت
  • علی احمدی IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    وقتی میگه آوردن مارو پایبن واقعا آدم یا شعبون بی مخ میافته.متوهم .خرافاتی.وقتشه به خودت بیای
  • امیر IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    بابا بس کن دیگه گوهشو در آوردی توام با این کس وشعرای که میگی هر دفه میکروفون دادن دست شروع کردی از تیم سرورت بالا رفتن خوبه بجای این خاله زنک بازیا بری ی خرده مربیگری یاد بگیری همش تو حاشیه ای تو پشمک
  • ع ق QA ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    مربی باید اخلاق و ادب داشته باشد و فنی صحبت و عمل بکند و گریه کردن در کودکی لوس کردنش در بازیکنی را فراموش کنه متاسفانه این نوع ادبیات کودکانه و بی تفکر شده نهج و شیوه یک جریان رنگی کامل
  • علی IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    ببینید چهکسی از شرافت حرف می زندچه کسی از شعبان بی مخ حرف می زند باتهمت به دیگران وهوچیگری نمی توانی جای پورحیدری وناصر حجازی را بگیری هواداران هنر تو را دیدند شغال نمی تواند خود شه شیر نشان بده این کت به تن تو خیلی گشا د است تا توسط هواداران اخراج نشده برواز تیم های دسته د وم انهم با ادب انسانیت شروع کن
  • محمد IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    فقط یاد گرفته هوچی گری کنه یه کار نکن بگم ایمون زاید بیاداون دربی را همتون یادتون رفته پرسپولیس 10نفره چه بلایی سرتون آورد ولی اون سال مربی استقلال باخت را قبول کرد برو یه کم از پیشکسوتان قدیمی و اصیل استقلال یاد بگیر
  • شاهپور IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    وقتی خودت میگی همه چیز دست اون بالایی هست اگر قهرمان نشدی پس اون نخواسته به همه گیر نده مشکل خودتی آخر فوتبالت اومدی استقلال میگی از بچگی گریه میکردم جمع کن بساط و
  • عرفان IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    خدای برنامه تیمت برای گل زدن بگو اگر بلانکو مصدوم یا محروم بشه چکار میکنی
  • ع ق QA ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    کودک لوس کی‌روش کفاشیان و تاج داره دامن خودشون را می گیره باید برای فوتبالی که یک قطبش خاله زنک ها هستند متاسف شد آخه این دیگه چیه؟!
  • ایمون زاید IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد ،البته این حرف در مورد مرد صادق است نه نامردی چون تو ،فکر میکنی کی هستی یه آدم ندید بدیدی که با این حرفها خودت رو بیش از بیش از چشم اهالی فوتبال میندازی هوادار استقلال که جای خود دارد ،کجای تاریخ استقلال بودی که همچین اراجیفی رو سرهم میکنی ،سبقه خودت رو در استقلال بگو یه یکی دو سالی رو به کمک فدراسیون و روابط خارج از فوتبال اومدی استقلال همون مقطع هم با عالم وآدم درگیر شدی و آخرشم بیرونت کردن حالا چه کاره استقلال شدی که داری بیخودی قمپوز در میکنی ،برو جمع کن خودتو ،هیچی نیستی ،فردا که انداختنت بیرون تازه میفهمی که کت تن کی بوده
  • سینا IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    هیچی بلد نیست از مربی گری مربی کامبوج از تو بهتره بعد نمیتونی تیمتو هدایت کنی یا برو یا به داوری گیر نده
  • نگار UA ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    آقای نکونام میفرمایند که زمان شعبون بی مخ‌ها گذشته! اما چیزی که ما میبینیم آقای نکونام دورانشون نگذشته! شما هر بار هاشمی نسب رو میفرستی مصاحبه یا توی طول نود دقیقه مجبورش میکنی روی نیمکت همش سر داور داد بزنه و تحت فشارش بذاره، خودتم جناب نکونام که شدی قلدر محله، با تاکتیک سلیته‌گری از همه انتقاد میکنی از رییس فدراسیون گرفته تا کل داورها و آخرم محروم نمیشی... پس شعبون بی مخ‌ها تو و دستیاران کوچکت هستید‌
  • جابر IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    آقای نکونام تورا بخدا قسم میدهم که بایک خداحافظی خوشحالمون کن،ازبس از اول فصل تا حالا نالیدی که کلا ناامیدمون کردی.برو تورو بخدابرو
  • شاهین مهری GB ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    من پرسپولیسی هستم اما برای دوستان استقلالی هم احترام بسیاری قائلم... این طرز صحبت سرمربیگری آبی ها واقعا در شأن و منزلت باشگاه بزرگ استقلال نیست، این که بخواهیم قهرمان نشدن احتمالی تیم را گردن این و اون و زمین و هوا بندازیم در شان باشگاه بزرگ استقلال نیست، این طرز فکر نشان از ضعف و اضطراب دارد و به نوعی فرار رو به جلوست، در همین فصل استقلال هم کلی امتیاز با اشتباهات داوری گرفته است این که نشد دلیل...
  • سرور استقلاله GB ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    تورو خدا این هوچی ها رو بببین حالا یه سال اینا با ما کورس گذاشتن آخرش هم که ناکام موندن ..! اون سال های قبل هم یادتون بیاد که هیچ حرفی برا گفتن نداشتین یکسال هم که فرناز به کمک دوستان عزیز تون قهرمانتون کرد..بسه دیگه...گریه نداره
  • محمد IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    اگه ده درصد از وقتیکه صرف رسانه کردی که بگی اگه قهرمان نشدیم من مقصر نیستم که اتفاقا اگه قهرمان نشی هیچ کس جز تو مقصر نیست صرف صحبت های روانی با بازکین میکردی دو هفته قبل قهرمان شده بودی
  • .h IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    یه سوال این نکونام که واسه بقیه تیم ها فاز دانایی میگیره و نظر میده راجب تیم خودش نظر نداره؟؟ راجب اون کرنر های الکی که یکیش گل شد و باعث برد تویبازی هاشون بود حتی ۱ بازی که فقط با کرنر الکی بردین
  • بیک سردارسرخ NL ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    میگه هیچ تیمی تاحالا با اختلاف ۱۲امتیاز قهرمان نشده. جدی میفرمایید‌‌‌،،!پ...پ😂کدام تیم بود که لیگ هنوز ۴هفته منده به پایان جشن قهرمانی میگرفت
  • سیدرضا IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    هرکسی که دانش نکونام و اینکه تونسته با این بازیکن‌هایی که حتی برای تعویض هم دستش بسته هست کتمان کنه یا غرض داره و دشمن استقلال یا از فوتبال چیزی نمی‌فهمه ، استقلال اگر با این بازیکنها روشی غیراز این پیش می‌گرفت الان سهمیه ی لیگ نخبگان نمی‌گرفت ، فقط کافیه بازیکنهای تعویضی سپاهان پرسپولیس حتی تراکتور با استقلال مقایسه بشه .همانطورکه مجیدی ثابت کرد یک سرو گردن از فوتبال ایران بالاتره جواد هم ثابت کرد ، وقتی در آخرین بازی علیرغم اینکه میدونستیم بدست اومدن قهرمانی تقریبا محاله استادیوم هفتاد هزار نفر میرن برای تشکر از نکونام و تیمش ثابت میشه نکونام چقدر موفق بوده
  • ساقی IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    حق بانکونام هست توپ یک متر گذشته بود از خط دروازه داور دوامتیاز مفت داد به پیروزی
  • امیر GB ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    نکونام مرد همیشه بازنده تاریخ،یک لژیونر بازنده یک پاسی بازنده یک سیاستمدار بازنده ، یک ، بازنده در بیرون و درون زمین یک بازنده اصیل که فکر می کند بزرگ است اما در واقع بازنده ای بزرگ است
  • هاشم US ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    نکونام دوست داری قهرمان بشی فشار بد بهت اومده حالا جامو بهت میدن یه دوری بزن دق نکنی بدبخت چقدر حقیری و چقدر بدبختبا این بازی های بدرد نخور واقعا بیچاره ای عقده کردی بس که تیم پرسپولیس بهت فشار آورده سکته ای نشی بدبختتتتتتتتتت بیچاره تو باید دست شویی تمیزکنی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی