نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
یک جابه‌جایی غیرمنتظره در فوتبال اروپا/ برادر دوقلوی ستاره سابق بایرن به مونیخ می‌آید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بایرن‌مونیخ جایگزین بازیکن محبوب رئال‌مادرید را پیدا کرده و می‌تواند راه را برای پیوستن او به پایتخت اسپانیا باز بگذارد.

بایرن‌مونیخ جایگزین آلفونسو دیویس را پیدا کرده و راه را برای پیوستن این بازیکن کانادایی به رئال‌مادرید در تابستان امسال باز گذاشته است. بر اساس گزارش موندو دپورتیوو، تئو هرناندس مدافع چپ میلان با پیوستن به بایرن در تابستان امسال موافقت کرده است، البته در صورتی که باواریایی‌ها بتوانند با روسونری برای امضای او به توافق برسند. الهلال عربستان سعودی، منچستریونایتد و چلسی نیز او را هدف قرار داده‌اند اما بایرن موافقت او را به دست آورده است.

مشخص نیست که بایرن با میلان بر سر این بازیکن ۲۶ ساله که در سال ۲۰۱۹ با مبلغی کمتر از ۲۳ میلیون یورو وارد میدان شد، به توافق برسد، اما اگر این توافق حاصل شود جدایی آلفونسو دیویس که شدیدا به رئال مادرید لینک شده تایید می‌شود.

یک سال از قرارداد دیویس باقی مانده و نشانه‌ای از تمدید این قرارداد به چشم نمی‌خورد، بنابراین احتمال فروش او در تابستان بسیار بالاست. کارلو آنچلوتی از طرفداران فرلان مندی است و یک سال از قرارداد او نیز باقی مانده، اما رئال‌مادرید تلاش خواهد کرد بسته به قیمت، دیویس را در این تابستان یا تابستان بعدی به باشگاه بیاورد. بایرن به دنبال خروج رایگان این بازیکن ۲۳ ساله کانادایی نیست و گزینه فروش را بی شک در نظر خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: رونمایی از پیراهن‌های جدید و زیبای بایرن‌مونیخ/ باواریایی‌ها از شر لباس سفید خلاص شدند! +تصاویر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی