نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
پیوندی که با شگفتی‌سازی به جدایی می‌انجامد/ گروه سیتی باید قید این باشگاه را بزند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خیرونا پس از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا مجبور است از منچسترسیتی فاصله بگیرد و تغییراتی در ساختار مدیریتی باشگاه ایجاد کند.

خیرونا در روز شنبه رسماً داستان افسانه‌ای خود را تکمیل کرد. پیروزی ۴-۲ مقابل بارسلونا جواز حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را تضمین کرد و تیم میشل سانچس در طول این فصل جادویی ثابت کرد که لیاقت چنین دستاوردی را دارد.

خیرونا فصل آینده در این رقابت‌ها به منچسترسیتی در گروه فوتبال سیتی می‌پیوندد، اگرچه طبق گزارش رلوو، حضور هر دو در آنجا خیرونا را مجبور به تغییر ساختار مدیریتی خود می‌کند. اینگو بانک، جان مک‌بیث و سایمون کلیف که همگی در هیئت مدیره خیرونا و من‌سیتی حضور دارند، مجبور خواهند شد از سمت خود در تیم کاتالانی کناره‌گیری کنند تا نشان دهند غول‌های لیگ برتر در هیچ تصمیمی برای باشگاه مستقر در استادیوم مونتیلیوی دخالتی ندارد. علاوه بر این، خیرونا باید ثابت کند که کیکه کارسل، مدیر ورزشی، تنها مدیر بخش ورزشی آنهاست و من‌سیتی در آنجا نیز نفوذی ندارد.

گروه فوتبال سیتی  ۴۷ درصد مالکیت خیرونا را حفظ خواهد کرد، با این حال، این تغییرات به عنوان یک جدایی توافقی و دوستانه بین کاتالان‌ها و من‌سیتی تلقی می‌شود.

بیشتر بخوانید: جشن قهرمانی رئال مادرید با هدیه بارسلونا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی