نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
خبرورزشی‌گردی| پژمان جمشیدی: خوشحالم که علی پروین هم زیرخاکی را می‌دید/ هواداران پرسپولیس و فوتبالی‌ها هنوز فراموشم نکرده‌اند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پژمان جمشیدی، ملی‌پوش اسبق کشورمان که از پرسپولیس به تیم ملی رسید و پس از آن راهی سینما شد، همچنان فوتبال را یک دغدغه شیرین می‌داند.

پژمان جمشیدی حالا یکی از بازیگران مطرح سینمای ایران شده و حتی کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین هم می‌شود. پژمان چند ماه قبل تاکید کرده بود که با وجود ورود به عالم سینما هنوز هم فوتبال برایش فوق‌العاده جذاب است و اتفاقا در مصاحبه‌ای که ۱۶ اردیبهشت سال ۹۹ از او منتشر کردیم، روی همین مسئله دست گذاشته بود.

پژمان در آن مقطع که تازه سریال «زیرخاکی ۱» پخش شده و خیلی هم مورد توجه قرار گرفته بود به خبرورزشی گفت: این کار حاصل زحمات همه بچه‌های تیم است. از نویسنده و تهیه‌کننده گرفته تا کارگردان و بازیگران. خوشحالم که زیرخاکی مورد توجه مردم قرار گرفته و البته خوشحالم که شنیدم علی آقای پروین که حق استادی بر گردنم دارد نیز از جمله کسانی است که این سریال را دوست دارد و آن را به طور جدی دنبال می‌کند.

پژمان در ادامه این مصاحبه حرف جالبی زد و گفت: من شهرت خودم را تا حد زیادی مدیون همبازیانم، خبرنگاران ورزشی و به طور کلی فوتبال می‌دانم به همین خاطر برایم خیلی ارزشمند است که هواداران پرسپولیس و علاقمندان به فوتبال در ایران هنوز فراموشم نکرده‌اند.

مصاحبه خبرورزشی با پژمان جمشیدی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی