نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟
هنرمندان مدیریتی در فوتبال ایران ول‌کن ماجراها نیستند/ داستان شکایت به ورثه خارجی‌ها هم رسید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گویا هنرمندان فوتبال ایران بار دیگر با یک افتخار آفرینی تاریخی باعث شگفت زدگی‌مان شده‌اند!

آنقدر از هنر مدیران فوتبال نوشته‌ایم و خوانده‌اید که گاهی اوقات همه فکر می‌کنیم دیگر اتفاقی نیست که در این فوتبال بیفتد و باعث شگفتی ما شود. فکر می‌کنیم تقریباً همه چیز را به چشم دیده‌ایم و هر اتفاقی که در دنیا ممکن است، اینجا افتاده و خاطره ما شده اما زهی خیال باطل!

ما همیشه استعداد هنرمندان شاغل در فوتبال ایران را دست کم می‌گیریم پس حق ماست که باز با شنیدن یک خبر غافلگیر شده به قول فرنگی‌ها شگفتانه شویم! خبری که حالا نقل محافل ورزشی ماست؛ «خانواده یکی از مربیان کروات که قبلا در ایران کار می‌کرد و مدتی پیش فوت شده از یک باشگاه ایرانی شکایت کرده‌اند. ورثه این سرمربی بابت طلب این سرمربی شکایت کردند و منتظرند تا فیفا در این خصوص رای صادر کند.»

در اینکه این اتفاق هیچ مثالی در دنیای فوتبال و بیش از یکصد سال برگزاری مسابقات در بیش از ۲۰۰ کشور دنیا ندارد تردید نکنید! اصلاً این ویژگی فوتبال ایران است که در این خاک اتفاقاتی رخ می‌دهد که در هیچ اقلیم دیگر در کره زمین شدنی نیست!

فقط یک لحظه تصور کنید که دلالان هنرمند سال‌ها قبل چه جور قراردادی را با مدیران همیشه حاضر در فوتبال ایران بستند که حتی بعد از فوت طرف قرارداد ورثه به دنبال حق و حقوق قانونی خود هستند!

یک لحظه به این فکر نکنید که آنها شانسی در فیفا ندارند! مقابل درب ورودی ساختمان فیفا در زوریخ یک اتاق مخصوص شکایت علیه ایران درست شده که هر پرونده‌ای همین که وارد آن اتاق شود حکم آن قطعی مشخص است!

به عبارت دیگر فقط کافیست یک طرف قرارداد مدیران فوتبال ما باشند، شکست این پروژه کاملاً مشخص است و اصل پول و سود آن باید به حساب طرف مقابل برود! این وسط برخی‌ها در سال‌های گذشته از این فرصت استفاده و سری هم به اروپا و اهل و عیال و سرمایه‌گذاری‌های خود می‌زدند، البته به اسم ماموریت کاری و برای دفاع از حق و حقوق فوتبال ایران!

این اتفاق برای هیچکس در فوتبال ایران نه عجیب است و نه تازه اما مورد ورثه برای اولین بار بود که در جهان رخ می‌داد و طبق معمول این رکورد هم در کتاب رکوردهای گینس به دست غیورمردان فوتبال کشورمان رقم خورد!

در همین رابطه: افشاگری میثاقی روی آنتن زنده: شکایت ورثه یک سرمربی کروات از باشگاه ایرانی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی