نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - فولاد؟
درخشش بدموقع ذخیره‌های بیرانوند و حسینی/ قهرمانی استقلال در دستان این بازیکن است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درخشش احمد گوهری در دیدار مقابل پرسپولیس در رقابت یک هشتم جام حذفی منجر به کنار رفتن یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در جام حذفی شد.

تیم پرسپولیس در شرایطی مقابل آلومینیوم اراک تن به شکست داد که دروازه‌بان دوم فصل پیش خود و ذخیره علیرضا بیرانوند در لیگ برتر بیست و دوم را درون دروازه تیم حریف می‌دید.

احمد گوهری که در لیگ برتر بیست و دوم نتوانست آنچنان که باید و شاید فرصت حضور درون دروازه پرسپولیس را پیدا کند از ابتدای لیگ برتر جاری به تیم آلومینیوم اراک پیوست و تا اینجا توانسته در اکثر مسابقات این تیم یکی از مهره‌های ثابت مجتبی حسینی باشد. او در دیدار مقابل پرسپولیس - تیم فصل گذشته خود - به قدری انگیزه داشت که در نهایت توانست به رغم خوردن چهار گل در جریان مسابقه با مهار دو پنالتی در تقابل با تیم سابقش پایه‌گذار حذف تیم پرسپولیس باشد.

حالا و در فاصله اندکی با این دیدار، تیم استقلال -مدعی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر- در تبریز باید چنین شرایطی را تجربه کند و مقابل تیمی صف‌آرایی کند که حسین پورحمیدی دروازه‌بان ذخیره سال‌های گذشته خود را درون چهارچوب دروازه دارد. پورحمیدی هم چند شب پیش در دیدار جام حذفی مقابل ذوب آهن توانست با مهار پنالتی‌های بازیکنان اصفهانی زمینه ساز صعود تیم تراکتور به مرحله چهارم نهایی شود.

با توجه به انگیزه‌های بالای حسین پورحمیدی برای رویارویی مقابل تیم سابقش قطعاً این دروازه‌بان می‌تواند یک روز سخت را برای مهاجمان و هافبک‌های هجومی تیم استقلال رقم بزند. هرچند که او در بیست و چهارم فروردین ماه و مقابل ذوب آهن ۴ گل از همین تیم اصفهانی (که چند روز قبل آن را حذف کرد) خورد و در دیدار مقابل نساجی با دریافت یک گل، خود و تیمش را شکست خورده دید اما قطعاً برای دیدار چهارشنبه هفته جاری دوازدهم اردیبهشت مقابل استقلال کوهی از انگیزه است تا در اقدامی مشابه مثل گوهری که باعث حذف پرسپولیس شد امتیازات حساسی را از تیم استقلال بگیرد و کار این تیم برای رسیدن به قهرمانی را دشوار کند. فراموش نکنیم در این دیدار حسینی هم نیست و قرار شده خالدآبادی درون دروازه آبی پوشان تهرانی بایستد.

ناگفته نماند؛ دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ارزش یک غایب در اراک مشخص شد؛ پرسپولیسی‌ها نگران بیرانوند!/ رقیب و ذخیره بیرو درخشید، جانشینش ناکام شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • رضا FR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    مودی هست و اصلا نمیشه بهش اعتماد کرد! دو‌ هیچ‌ میبازن
  • استقلال ۷ تیراختور 0 IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    حالا هی از این بنده خدا حمایت کنین هی بالا و بالاتر ببرینش آخر بازی که ۷ تا از استقلال خوردن بچه مردم افسرگی بگیره
  • ارتش سرخ اسیا IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    الان ماکامنت گذاشتیم چرا نگذاشتید خوب معلوم هست این روزنامه خبرورزشی استقلالی هست وکامنت ها وحرفهای ماهودادارن پرسپولیس نمیزاره خودم دراین صفحه وخبردرباری پورحمیدی ازدیشب چندبارکامنت گذاشتم وشمانذاشتی ازاین ب بعددیگه اصلاخبراشم چک نمیکنم وبیشرفه هرکی براتان کامنت بزاره وروزنامه خبرورزشی بابخونه چون خودتون هستید..بهمین خاطرم هست اکثر رای های کیستقلالیها خیلی وقتها از رای های پرسپولیسیها بیشترمیشه ازاین ب بعدفقطبراتون تبلیغ منفی میکنیم تاشماهم خیلی مشتری نداشته باشی
  • ۲۲ IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    کیسه جان،نایب قهرمانیت مبارک.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - فولاد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی