نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - فولاد؟
یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
۰ |
۰
دوست رونالدو به کمک منچستریونایتد می‌آید؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه منچستریونایتد زیر نظر مالک جدیدش رویکرد متفاوتی در بازار نقل و انتقالات تابستان امسال اتخاذ خواهد کرد.

منچستریونایتد دست به دامن ژرژ مندس شده تا تیم مورد انتقاد خود را تغییر دهد. مالک جدید منچستریونایتد، سر جیم رتکلیف، با مندس ملاقات کرده است؛ مردی که علاوه بر ژوزه مورینیو، سرمربی سابق یونایتد، نماینده انبوهی از بازیکنان برتر از جمله کریستیانو رونالدو، برناردو سیلوا، داروین نونیس و پدرو نتو بوده است.

به گزارش نشریه میرِر، رتکلیف قصد دارد برای خرید بازیکنان جدید دست به کار شود. او خیلی زود متوجه شد که مندس مهره‌ای بزرگ در دنیای نقل و انتقالات است و می‌خواهد از دانش این ایجنت پرتغالی نهایت بهره را ببرد. وولوز با آوردن تعدادی از بازیکنان مندس جایگاه خود را در لیگ برتر تثبیت کرد در حالی که ناتینگام فارست نیز به شدت به او تکیه کرده است.

یونایتد نیز می‌خواهد از این روند پیروی کند و ژوائو نوس، هافبک بنفیکا و بازیکن مندس را در نظر دارد. یونایتد همچنین با یکی دیگر از مشتریان مندس، مهاجم میلان رافائل لیائو مرتبط شده، اما با توجه به قیمت درخواستی حدود ۱۰۰ میلیون پوندی او، احتمال ورودش کمتر از نوس است.

رتکلیف ماه پیش گفته بود که در آرزوی امضای قرارداد با بازیکنان بزرگ نیست بلکه قصد دارد افراد درست را در جایگاه درست قرار بدهد. او همچنین افزود: «امروزه پیدا کردن بازیکنان جدید مهمترین بخش از اداره یک باشگاه فوتبال است.»

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - فولاد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی