نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - فولاد؟
یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
۰ |
۰
وضعیت برنده توپ‌طلا در مادرید؛ آقای ستاره می‌ماند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شایعات زیادی در مورد آینده لوکا مودریچ مطرح شده و انتظار می‌رفت که او در تابستان مادرید را ترک کند اما خبرنگار اسپانیایی اعلام کرده او یک فصل دیگر نیز در لوس‌بلانکوس می‌ماند.

روزنامه‌نگار ژوزه فلیکس دیاس اعلام کرده که لوکا مودریچ یک فصل دیگر نیز در مادرید خواهد ماند. ستاره ۳۸ ساله اسپانیایی برای بیش از یک دهه به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان شناخته می‌شد اما با ظهور نسل جدید رئال مادرید، مدت زمان بازی‌اش محدود شد و در اکثر اوقات به ناچار روی نیمکت نشست، با این حال هرگاه وارد زمین شد تاثیر خوب خود را به جای گذاشت.

هافبک کروات در این فصل در ۲۸ بازی لالیگا بازی کرد و دو گل و چهار پاس گل ثبت کرد و همچنین به طور منظم در بازی‌های لیگ قهرمانان این فصل حضور یافت و هشت بار در این تورنمنت وارد میدان شد.

با توجه به محدود شدن مدت زمان بازی مودریچ، گفته می‌شد که او از مادرید به تیم دیگری خواهد رفت اما فلیکس دیاس اعلام کرده که او در مادرید خواهد ماند: «خیلی از مردم او را بازنشسته کرده‌اند و خیلی‌ها او را به تیم دیگری فرستاده‌اند. هرروز این موضوع بر من روشن‌تر می‌شود که درصد ماندن مودریچ در مادرید بسیار بالاست. شکی در این نیست. مودریچ هنوز در این مورد حرف آخر را نزده است.»

قرارداد مودریچ با مادرید در تابستان به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: رونالدو یا مسی؛ بیشترین سرچ گوگل متعلق به کدام فوتبالیست است؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - فولاد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی