نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - فولاد؟
خبرورزشی‌گردی| کتک‌کاری عابدزاده جلوی ساختمان باشگاه/ دیروز به علی دایی فحش دادند امروز نوبت من است/ اسطوره پرسپولیس در کلانتری!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احمدرضا عابدزاده، ستاره ازیادنرفتنی پرسپولیس و تیم ملی، ۱۴ سال قبل مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس درگیری فیزیکی پیدا کرد.

احمدرضا عابدزاده چهره فراموش‌نشدنی فوتبال ایران ۱۴ سال قبل هنگام ورود به ساختمان باشگاه پرسپولیس با دو نفر از بوقچی‌های این باشگاه درگیر شد و کار به اتفاقات فیزیکی کشید!

کاپیتان اسبق پرسپولیس و تیم ملی در مصاحبه‌ای که نهم اردیبهشت سال ۸۹ در خبرورزشی منتشر شد و بازتاب بسیار زیادی هم داشت ماجرا را این‌گونه شرح داد: پرسپولیس خانه من است و حساب هواداران این تیم را از برخی افراد طراف باشگاه کاملا جدا می‌دانم. من برای فیزیوتراپی به ساختمان باشگاه پرسپولیس رفتم اما آن‌جا دو نفر با دیدن من به سمتم حمله کردند و من هم از خودم دفاع کردم. یکی از آن‌ها چند روز قبل به من بد و بیراه گفته و عکسم را پاره کرده بود. پرسپولیس خانه من است ولی خیلی تلخ بود که حالا حتی در خانه خودم هم امنیت ندارم. همان‌هایی که چندی قبل به علی دایی و افشین پیروانی توهین کرده بودند حالا به من حمله کردند.

پس از بروز این ماجرا، افرادی که با عابدزاده درگیر شده بودند، به پلیس ۱۱۰ زنگ زدند و حضور احمدرضا عابدزاده در کلانتری به یکی از مهم‌ترین سوژه‌های فوتبال ایران در اردیبهشت سال ۸۹ تبدیل شد.

خبرورزشی‌گردی| کتک‌کاری عابدزاده جلوی ساختمان باشگاه/ دیروز به علی دایی فحش دادند امروز نوبت من است/ اسطوره پرسپولیس در کلانتری!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ناشناس IR ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    تابودی خوب استفاده ازکردن بعد شدی لیوان یک بار مصرف آقای عابدزاده، توهم به خودت خیانت بزرگ کردی هم به استقلال،

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - فولاد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی