نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
۱۱
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
۱۱ |
۰
سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیمان حدادی، عضوت هیات مدیره پرسپولیس از تلاش برای دریافت پاداش این باشگاه نزد ای‌اف‌سی برای تسویه وام پرسپولیس خبر داد.

پیمان حدادی، عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد بدهی پرسپولیس به بانک شهر که حالا سهامدار این باشگاه است، گفت: می‌گفتند چون باشگاه پرسپولیس به بانک شهر بدهکار بوده این باشگاه را خریده اما باشگاه استقلال هم به بانک شهر بدهکار است. تسهیلاتی که در زمان عرضه سهام به دوتا باشگاه دادند برابر بوده. اقساط ریالی ما از سپرده‌ای که در بانک شهر داریم پرداخت می‌شود. وام دو و نیم میلیون دلاری هم قرض الحسنه است.

او در مورد دریافت پاداش آسیایی بلوکه شده نزد ای‌اف‌سی گفت: ما از اینجا به بعد تلاش می‌کنیم از بانک مرکزی مجوز بگیریم که سه و نیم میلیون دلاری که نزد ای‌اف‌سی داریم، دو و نیم میلیون دلارش را با بدهی‌ای که به بانک شهر داریم تهاتر کنیم.

حدادی در مورد اینکه با واگذاری سهام پرسپولیس آیا بودجه تزریق می‌شود گفت: باتوجه به زیان‌هایی که باشگاه در سالهای گذشته متحمل شده، باشگاه پرسپولیس همانند استقلال مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت هستند و حتما باید افزایش سرمایه بدهند. بهترین راحت‌ترین روشی که بانک‌ها می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند، محل افزایش سرمایه است. بانک‌ها به صورت نقدی به سرمایه باشگاه اضافه خواهند کرد و آن وجوه با برنامه‌ریزی می‌تواند آن وجوه در باشگاه سرمایه‌گذاری شود. روال باشگاه تغییر نخواهد کرد. تعهدات باشگاه باید انجام شود.

بیشتر بخوانید: اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • کدام سود ؟! IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    شما خودتون نوشتید که دو و نیم میلیون دلار که باید به بانک شهر برگرده بعدش هم مگه آقای نبی چند وقت پیش نگفتن که بخشی از بدهی فیفا به تیم ملی به سمت تیم پرسپولیس غش کرده و به این تیم داده شده !!!!
    • شاهین IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      با اینکه در واگذاری دولت طرف استقلال را به سفارش اون!!! گرفت... ولی باز شکر اش باقی هست.. که از این به بعد خرج تیم ها دیده خواهد. شد... مثلا نکونام اون زمان از استقلال چقدر گرفته..کی خرج کرد.. گفتند رایگان امده...!!!!!!!!!!! از این به بعد ریخت خرج استقلال دیدن دارد.. چون زیر شرکت هست.باید فاکتور ببندد. سهام دار هست.. سهامداران برسبولیس در هلدینگ اجازه نمی دهند ریالی خرج شود..
  • کیسه پاره IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    از این ۳ میلیون دلار یه چند هزار دلاری هم صدقه برای سلامتی بازیکنان و هواداران پرسپولیس به کیسه ی طهران😿😿😿 بدید تا بی ناهار نمونن. اینجوری هم خدا رو خوش میاد و هم رفع بلا و چشم زخم میشه.😂😂😂❤❤❤ هرچند مثل همون موجود بالا بی چشم و رو هستند.خخخ خخخ
  • ما رو باش، اینا رو باش: IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    بانک شهر ۳۲۰۰ میلیارد تومن خرج کرد در عوض ۲۲۷۵۰۰۰۰۰۰۰۰ گیرش میاد با یه برند پولساز و معتبر با کلی جام. اون وقت هلدینگ احمق علی‌عسگری این همه خرج کرد صاحب یه بدهی ۱۰۰۰ میلیارد تومنی شد با یه برند داغون که هیچ ننه قمری حاضر نیست اسپانسرش بشه به جز دوزاریهایی مثل آدامس پرستو و کاسکو و موبایل موسوی و اتکا.
  • کیان IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    پرسپولیس اولین باشگاه حرفه ای فوتبال ایران باید حداقل دو برابر این کیسه حکومتی ارزش داشته باشند چون برند پرسپولیس ارزشمندترین برند آسیاست و برند این کیسه نه ارزش فرهنگی دارد نه اقتصادی !!!
    • تاج کبیر IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      تا اونجایی که یادمون میاد پرسپولیس آخرین تیم تهرانی بوده که تشکیل شده ، تیمهای مثل تاج و دارایی و شاهین و پاس و عقاب و ..... حداقل بیست سال قبل از پرسپولیس سابقه داشتن البته بعد از اون در تهران تیم هوادار در سطح اول فوتبال تهران و ایران شرکت کرده ( بعد از ۵۰ سال) لنگی ما مثل هم نیستیم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی