خبرورزشی‌گردی| ساموئل: با قلعه‌نویی فصل خوبی نداشتم/ انتشار قرارداد بازیکنان؟ فقط در ایران دیدم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جیلوید ساموئل پس از پایان لیگ سیزدهم پیرامون وضعیت این تیم صحبت کرد و به شکلی محترمانه انتقادات خودش را به گوش امیر قلعه‌نویی سرمربی آن زمان استقلال هم رساند.

یکی از بازیکنانی که در زمستان سال ۱۳۹۰ به استقلال پیوست و انصافا نمایش موثری هم ارائه کرد، جیلوید ساموئل بود. بازیکن کم‌حرفی که متولد ترینیداد و توباگو بود ولی علاوه بر کشورش، پاسپورت انگلیسی هم داشت و سابقه بازی کردن در لیگ برتر جزیره را نیز یدک می‌کشید.

ساموئل به طور کلی چهره مرموزی بود و در اردیبهشت سال ۹۷ ناگهان خبر آمد که طی یک سانحه رانندگی جان به جان آفرین تسلیم کرده هرچند بعدها برخی افراد مدعی شدند شخص متوفی، بازیکن اسبق استقلال نبوده و او چنین ماجرایی را به خاطر بحث بیمه عمر برای تامین زندگی فرزندانش راه انداخته و زنده، با هویتی دیگر زندگی می‌کند!

بازیکن اسبق استقلال چهارم اردیبهشت سال ۱۳۹۳ پس از پایان لیگ سیزدهم پیرامون شرایط استقلالی‌ها و دلایل ناکامی خودش و این تیم به خبرورزشی گفت: من به خاطر تاکتیک‌های امیر قلعه‌نویی نتوانستم فصل خوبی را سپری کنم و با زدن گل دل هواداران را شاد کنم. البته در این رابطه با سرمربی استقلال هم صحبت کردم و ایشان معتقد بود گاهی اوقات در فوتبال اتفاق می‌افتد که یک بازیکن در پستی غیرتخصصی به کار گرفته شود. پیرامون ناکامی استقلال هم فکر می‌کنم دقیقا به همان دلایلی که توضیح دادم چنین اتفاقی رخ داد.

ساموئل در ادامه پیرامون انتشار رقم قرارداد بازیکنان استقلال و پرسپولیس نیز تصریح کرد: من در لیگ‌های معتبر فوتبال بازی کرده‌ام و شرایط را می‌شناسم؛ این برای اولین بار بود که می‌دیدم چنین اتفاقی رخ می‌دهد. به نظرم انتشار قرارداد بازیکنان اتفاقی است که فقط در ایران رخ می‌دهد.

خبرورزشی‌گردی| ساموئل: با قلعه‌نویی فصل خوبی نداشتم/ انتشار قرارداد بازیکنان؟ فقط در ایران دیدم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی