نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۱
۹ |
۲
حرف‌های مهم نکونام خطاب به استقلالی‌ها در رختکن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگرچه استقلال توانست شمس آذر را شکست بدهد اما باید به جواد نکونام حق داد که از سبک بازی تیمش به ویژه در دقایق پایانی عصبانی باشد.

پیروزی استقلال مقابل شمس آذر در حالی حاصل شد که این تیم ابتدا با سه گل از حریف پیش افتاد اما بازیکنان تصور کردند همه چیز به پایان رسیده و به همین خاطر، نزدیک بود تاوان سنگینی بابت آن بپردازند.

استقلال طی ۲ دقیقه دو گل خورد و تماشاگرانش تا مرز سکته پیش رفتند؛ به همین دلیل وقتی مسابقه به پایان رسید و جواد نکونام داخل رختکن رفت، بابت شل گرفتن کار در ۷ دقیقه پایانی به بازیکنانش تشر زد و به آنها گفت قدر پیراهن استقلال که در اختیارشان قرار گرفته و موقعیتی که هم اکنون از آن برخوردار شده‌اند را بدانند چون در غیر این صورت بعداً فقط حسرت نصیبشان می‌شود.

بیشتر بخوانید: به بهانه محرومیت نکونام و اوسمار؛ سرمربیان استقلال و پرسپولیس پاداش گرفتند!/ چرا قوانین بین‌المللی در فوتبال ایران اجرا نمی‌شود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • امیر IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    حرفای مهم اونایی بود که علی پروین میزد .
  • ع ق QA ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    حآلا اینکه شلوغکاری کنید با داور هماهنگی کنید تا پنالتی بگیره از اون کارا بکنید بعد با نیروی دعوا و فحاشی کنید جعل توطئه کنید حرف مهم هست
    • رضا IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      برو بابا ی حرف درست ازت ندیدیم
  • حسین IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    حرف مهم نکومتل وحاشیه نسب.بچه داور همهانگ بود دیدید اخراج نمیکنه وحشیانه بازی کنید مثل همیشه و پنالتی میگیره.هرجا تونستید بیافتید زمین هماهنگه .منم از اینحا طبق معمول مکتب کیسه رو نمایش میذارم و مهدی دماغ هم کارش رو بلده .این حرفها و تاکتیک کیسه از قلعه نوعیی شروع شد با قعرمانی های فاسد پشت پرده تا مجیدی که تاریخ فساد فوتبال رو با16تا پنالتی و 5گل افساید رقم زد و شیش پنالتی هم برا حریفاش نگرفتن.تا نکومال و هوچبگری هاش.مکتب کیسه بینظیر هست و مثال زدنی..قلعه نوعی با بهترین تیمها و ستارگان قعرمان نشد بعد از کیسه...مجیدی تیم بعدیش 16بازی3برد داشت اخراج کردمش.اینجاست تیم حکومتی و حمایت همه جانبه داورای خودش رو نشون میده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی