نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
خط و نشان ترامپ برای حسین وفایی/ زمان دیدار ستاره ایرانی با اسنوکرباز انگلیسی
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسنوکرباز انگلیسی می‌گوید هر نتیجه‌ای غیر از قهرمانی برای او در رقابت‌های جام جهانی اسنوکر ۲۰۲۴ شکست خواهد بود.

دور یک شانزدهم نهایی رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان از امروز برگزار می‌شود و در یکی از بازی‌های این دور از رقابات‌ها جاد ترامپ، اسنوکرباز انگلیسی به مصاف حسین وفایی خواهد رفت.

به گزارش بی بی سی، پیش از شروع این مرحله، جاد ترامپ عنوان کرد هر چیزی غیر از قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۴ اسنوکر برای او "شکست" تلقی خواهد شد؛ با این حال تاکید کرد که رونی اوسالیوان بخت نخست قهرمانی در این دوره است.

اُ سالیوان، مرد شماره دو اسنوکر جهان به دنبال کسب هشتمین قهرمانی در این رقابت‌هاست تا بتواند رکوردشکنی کند. ترامپ نیز در سال ۲۰۱۹ قهرمان این مسابقات شد.

ترامپ ۳۴ ساله پیش از جدال حساس با حسین وفایی گفت: من نسبت به سال گذشته احساس اعتماد به نفس بیش‌تری می‌کنم و از شرایط خوبی برخوردار هستم. دوست دارم به مراحل پایانی برسم و خیلی دوست داشتم در فینال با اُ سالیوان بازی کنم ولی طبق برنامه این امکان‌پذیر نیست و اگر صعود کنیم در نیمه نهایی به هم خواهیم خورد. رونی فصل خیلی خوبی داشته و شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

ترامپ در مسابقات اوپن انگلیس، ووهان، ایرلند شمالی، مسترز آلمان و اوپن جهان در فصل ۲۴-۲۰۲۳ قهرمان شد اما در فینال جایزه بزرگ جهانی ۱۰ بر ۷ مغلوب اُ سالیوان شد. اُ سالیوان ۴۸ ساله که فاتح جام های مسترز جهانی و مسترز شانگهای و انگلیس شده است در این دوره به گواه خیلی از کارشناسان اسنوکر، بخت نخست قهرمانی محسوب می شود. او تقریباً تمام رکوردهای مهم را در دنیای اسنوکر در اختیار دارد و در یک سال گذشته عملکرد خیلی خوبی داشته است.

وفایی پیش از این در دورهای مقدماتی با شکست مارکو فو از هنگ کنگ و ژیان جون از چین به یک شانزدهم نهایی رسید و باید در این مرحله به مصاف جاد ترامپ برود. وفایی نیز پیش از این دور از رقابت‌ها اگفت: از هیچ کسی نمی‌ترسد و با تمام توانش رقابت خواهد کرد و از رقابت‌های سخت و حساس استقبال خواهد کرد.

درهمین رابطه ببینید: ویدیو| دزدی بی‌نظیر وفایی از سالیوان؛ درام باورنکردنی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی