نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
بازگشت استقلال به صدر با گذر از تونل وحشت/ کامبک شمس‌آذر مقابل آبی‌ها کامل نشد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم استقلال در حساس‌ترین بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل شمس‌آذر به پیروزی رسید تا همچنان صدرنشین باشد.

تیم استقلال امروز از هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس‌آذر قزوین رفت که این دیدار درنهایت با نتیجه ۳-۲ به سود آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

مهرداد محمدی در دقایق ۲۱ و ۵۰ (پنالتی) و محمدحسین مرادمند در دقیق ۷۳ گل‌های استقلال را به ثمر رساندند و فراز امامعلی در دقیقه ۸۳ و مجتبی فخریان در دقیقه ۸۵ نیز برای شمس آذر گلزنی کردند.

شاگردان جواد نکونام با این پیروزی ۵۳ امتیازی شدند و صدر جدول را از پرسپولیس پس گرفتند. شاگردان سعید دقیقی نیز با ۳۱ امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفتند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی (۱+۹۰- میلاد فخرالدینی)، ابوالفضل جلالی (۱+۹۰- جعفر سلمانی)، زبیر نیک‌نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی (۷۵- پیمان بابایی) و گوستاوو بلانکو.

عکس تیمی استقلال

ترکیب شمس آذر: علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، محمدرضا رضایی، امیرمحمد نسایی، امیرمسعود سرآبادانی (۸۱- سجاد جعفری)، محمد پاپی (۸۱- معین قربانی)، حسین گودرزی، صادق آلبوصبیح، هومن ربیع‌زاده، علی آزادمنش و عیسی مرادی (۸۱- مجتبی فخریان).

عکس تیمی شمس آذر

داور: وحید کاظمی

استقلال در نیمه نخست بازی هجومی به نمایش گذاشت و ایمان سلیمی مدافع پیش تاخته آبی‌ها روی ارسال ماشاریپوف در دقیقه ۸ می‌توانست به گل اول را به ثمر برساند که توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه شمس‌آذر به بیرون رفت.

حملات استقلال ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه ۲۱ ارسال دقیق ابوالفضل جلالی در داخل محوطه جریمه به مهرداد محمدی رسید و ضربه‌ فنی مهاجم استقلال پس از برخورد با مدافع شمس‌آذر وارد دروازه شد تا تیم جواد نکونام به گل اول برسد و برنده نیمه نخست باشد.

در نیمه دوم تیم سعید دقیقی برای جبران گل خورده جلو کشیده بود که در دقیقه ۵۱ مهرداد محمدی با پاس تماشایی گوستاوو بلانکو در ضد حمله در حالیکه با مدافع رقیب به سمت دروازه شمس‌آذر در حال حرکت بود ناگهان در محوطه جریمه به زمین برخورد کرد تا در تصمیمی بحث‌برانگیز نقطه پنالتی را نشان داد. محمدی زننده گل اول پشت ضربه پنالتی ایستاد و گل دوم خودش و استقلال را به ثمر رساند.

آرش رضاوند در دقیقه ۵۶ روی اشتباه جعفرپور در پشت محوطه جریمه به توپ رسید و محمدی را صاحب موقعیت کرد اما ضربه مهاجم استقلال پس از برخورد به پای مدافع شمس آذر به کرنر رفت.  

شوت ضربه ابوالفضل جلالی در دقیقه ۵۸ به شکل خطرناکی به تیرک عمودی شمس‌آذر برخورد کرد و به بیرون رفت.

شمس‌آذری‌ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند توسط فراز امامعلی در دقیقه ۸۳ به گل اول رسیدند.

در دقیقه ۸۵ شمس‌آذر به گل دوم رسیدند و این بار مجتبی فخریان اختلاف را با استقلال به یک گل رساند.

در ادامه حملات شمس‌آذر فایده‌ای نداشت تا درنهایت استقلال در یک بازی سخت و نفسگیر برنده این مسابقه شود.

استقلال با این پیروزی ۵۳ امتیازی شد تا همچنان با یک امتیاز بالاتر از پرسپولیس در صدر جدول قرار بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • صالح IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    متاسفانه بعد گل سوم تمرکز تیم بهم خورد... نبود نکونام کنار زمین بنظرم تو این زمینه دخیل بود... تیم نباید اینجور فرصت ها رو براحتی از دست بده... بهرحال خدا رو شکر سه امتیاز کسب شد اما نتیجه میشد بهتر باشه با یکم دقت و تمرکز بیشتر بازیکنا
    • .... IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      بجای خدا رو شکر بگین داور رو شکر!!!! مطمئن باشید خدا هم از این نام حقی ها که داره به نفع این تیم منفور میشه خوشش نمیاد. اما تعجبم از این داور نادان هست که مثل آب خوردن حق الناس انداخت گرده خودش و حتی سرنوشت قهرمانی رو تغییر داد!!
    • شمسعلی US ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      نگران نباش کیسه گل سوم هم میخورد پنالتی بعدی هم در کار بود گل چهارم میخورد باز پنالتی خلاصه اینقدر پنالتی تا بالاخره سه امتیاز رو بگیره ...خدا رو شکر😏
    • صالح IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
      کسی باید از داور تشکر کنه که از قضاوتش سود نابجا برده باشه... بله پنالتی ما طبق نظر کارشناس ها اشتباه بود اما روی حردانی در عوضش پنالتی گرفته نشد طبق نظر همون کارشناس ها... پس در نتیجه زیاد تغییری ایجاد نمیشه... شمایی که هفته قبل گل افساید زدین و پنالتی علیه تیم تونو نگرفتن باید قدرشناس داوری باشید... البته اگه نظر کارشناس ها رو قبول دارین...
  • رضا IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    لونگیا صدر بسته شد از همت برین
    • پرسپولیس ، آث میلان ، ایتالیا FR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
      بازی با تراکتورسازی به امید خدا شکست میخورید و صدر رو به سرورتو پرسپولیس کبیر تحویل خواهید داد -
  • تاج کبیر IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    آقای نکونام سیلوا وسهرابیان رادفاع استفاده کن چشمی بایدبرگرده هافبک.سلیمی هم جاش روی نیمکت.
  • لیگ و لنگ سوگلی US ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    واقعا خط هافبک باید به این کم‌کاری با پاس های اشتباهش خاتمه بده....حتی خلاقیت های ساده و کم ریسک هم ندارن...هافبک هایی کاملا معمولی و بعضا ضعیف!!!
  • هومن US ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    بازیکن شمس آدر مثل فیلم های کیک بوکسینگ به زیبایی پای حردانی را درو کرد ، داور آوانتاژ داد !!! گاها فکر می کنم کتاب داوری که هیچ ، کتاب گزارشگری ما را هم چپه نوشته اند ، احتمالا مشکل اونجاست که ما از راست به چپ می نویسیم، این خارجی ها از چپ به راست. واسه همین اگر مدافعی در هیجده بزند بازیکن مهاجم را نصف کند ، داور اوانتاژ می دهد !!!
  • پارسایی IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    کیسه از ترس داشت می لرزید ۲۰ دقیقه آخر کم میاره تیم ها باید از این ضعف استفاده کنند!
  • آبی IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    کاش با حفظ تفاضل گل برده بودیم اما بازم خوبه. فقط دفاع و دروازه هم باید قویتر کار کنن
  • MD ES ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    وحیدکاظمی هیچ پنالتی علیه استقلال نمیگیره و برعکس توپی که پنالتی نیست رو برای استقلال پنالت می گیره. قدیما داور پنجاه پنجاه ها رو برای یه طرف میزد، الان وحید کاظمی صددرصدها رو هم سوت نمیزنه. جوادنکو میگه من تنهام!! داداش، کل فدراسیون و کمیته داوران رو داری، حق داری هر روز مدیرعامل رو پهن کنی رو بند. اصلا مدیرعامل نمیخوای. استقلال امروز تیم حکومتی نیست، تیم فدراسیون تاج و کمیته داوران است.
  • جعفرخان US ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    این داور باید کلا از لیگ کنار گذاشته شود توپی که اصلا به دست بازیکن شمس آذر نخورده داشت پنالتی می گرفت پنالتی اگه خطا نبود و یا پشت هیجده بود خسته نباشی یار دوازدهم؟!!
  • حسن IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    دیروز پرسپولیس با صنعت نفت تبانی کرد اما استقلال بازی واقعی و شجاعانه کرد به امید نابودی متقلبان فوتبال .
    • کیسه دوز IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
      اساطیر توهم
  • کرام الکاتبین QA ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    بازگشت به صدر با داوری وحشتناک آقا این جناب طرفدار استوک لال را بازنشسته کنید
  • 6 IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    با تشکر از داور
  • Alissss IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    ناله کن آی لنگی ناله کن گریه کن وناله ازشدت فشار
  • مهران IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    برد استقلال را فقط و فقط کاظمی رقم زد آنهم علنی ببینید چقدر پول گرفته که خطای مهاجم را از 50 متری پنالتی میگیره توپ از کنار مدافع رد میشد هند میگرفت و سرنگونی مدافع شمس آذر را از ش میگذره فقط مونده بود موقع گل بپره رو سر بازبکن استقلال مثل افشاریان
  • حسن IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    آقا مهران پس اعتراف کردی که تمام بازی‌های پرسپولیس با رشوه به داوران نتیجه می گیرد کافر همه را به کیش خود می پندارد.
  • Aryanz Arena IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    شروورگویان لنگی درخدمت پیروزی😂😂🥫🍅🍅💙💙💙💙💙💪💪💪💪

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی