نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
استقلال نمی‌خواهد با این مجری دعوا کند/ حرف‌های هاشمی‌نسب موضع باشگاه استقلال نبود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی استقلال در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با شمس آذر به شدت علیه یک مجری تلویزیونی موضع گرفت.

مهدی هاشمی‌نسب که در غیاب جواد نکونام به کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با شمس آذر رفته بود( البته اشمی نسب چند مرتبه در زمانی که نکونام محروم نبود هم چنین وظیفه‌ای را بر عهده گرفت ) در لابلای گفت‌وگوی روز پنجشنبه خودش با خبرنگاران به شدت از محمدحسین میثاقی انتقاد کرد و با تقابل جدی مقابل مجری برنامه فوتبال برتر، با صراحت  گفت در مورد تیم استقلال و حضور او در کنفرانس‌های مطبوعاتی خالت نکند و به جای چنین کاری، پیگیر حقوق تیم‌ها باشد.

حرف‌های هاشمی‌نسب بازتاب بسیار وسیعی داشت و در فضای مجازی و جامعه رسانه‌ای کشور سر و صدای زیادی به راه انداخت اما کانال رسمی باشگاه استقلال نه تنها پیرامون این مسئله هیچ بیانیه حمایتی از دستیار اول جواد نکونام منتشر نکرد بلکه حتی متن تایپ شده مصاحبه مربی استقلال را نیز در این کانال نگذاشت و صرفاً به گذاشتن ویدیوی این مصاحبه اکتفا کرد. این شیوه نشان می‌دهد حرف‌هایی که هاشمی‌نسب در مورد محمدحسین میثاقی بر زبان آورد موضع شخصی خود او یا حداکثر موضع رسمی کادر فنی باشگاه استقلال است اما مدیریت باشگاه استقلال چنین مواضعی ندارد و به همین خاطر هیچ بیانیه‌ای در حمایت از هاشمی‌نسب به صورت رسمی منتشر نکرد.

به نظر می‌رسد مدیران استقلال در روزهای حساس رقابت‌های لیگ برتر نمی‌خواهند خودشان را با این برنامه تلویزیونی و محمدحسین میثاقی در بیندازند و ترجیح می‌دهند فضا آرام باقی بماند. البته معلوم نیست که اگر کار از این بالاتر برود آنگاه استقلال باز هم سکوت خواهد کرد یا اینکه پشت مربیانش در خواهد آمد؟

بیشتر بخوانید: هاشمی‌نسب: روی گل زده در بازی مقابل پرسپولیس حساب نمی‌کردیم/ مجری شایسته و توانمند فوتبال برتر در امور باشگاه دخالت نکند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • علی IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    خطیر کی از کادر فنی حمایت کرده که بار دومش باشه!؟؟
    • میلاد IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
      این تاکتیک که از در جلو خارج بشی و از در پشتی وارد بشی قدیمی شده . طرف در کنفرانس مطبوعاتی حرف های تعیین شده رو میزنه و بقیه ساکت میمونن و میگن نظرما نبود تا هم حرفاشونو بزنن و هم مسئولیتشو قبول نکنن
  • علی IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    خدایا عقل بده. فوتبال شده بچه بازی...
  • قدرت اله رشیدی IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    اقای میثاقیان بهتراست شما به هرتیمی علاغه داری وهوادارهرتیمی هستی درباره همان تیم اظهارنظرکنی لازم نیست که راجب هیج تیمی مخصوصا استقلال خودت وبه اب اتیش بزنی تیم استقلال هرمشکلی دارد به خودش وکاربه دستان تیم مربوط هست شما پاتونه از گلیمتون درازتر نکنید ۷۸۸

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی