نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
ژاوی به سیم آخر زد؛ داور فاجعه بود/ زحمات کل فصل به خاطر یک اشتباه داور به باد رفت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا شانس صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان را از دست داد و ژاوی تصمیمات اشتباه داور را مقصر حذف تیمش می‌داند.

ژاوی هرناندس به شدت از تصمیم داور برای اخراج رونالد آرائوخو عصبانی شد و معتقد است که داور رومانیایی «ایستوان کواچ» فاجعه بود و نشان دادن کارت قرمز به آرائوخو باعث حذف تیم از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان شد.

دو گل کیلیان امباپه و گل‌های عثمان دمبله و ویتینیا باعث شد که پاری‌سن‌ژرمن ورق را برگرداند و در مجموع با پیروزی ۶-۴ به نیمه‌نهایی مقابل بوروسیا دورتموند صعود کند.

به نقل از ESPN، ژاوی گفت: «خیلی اذیت شدیم. کارت قرمز همه چیز را خراب کرد. ما ۱۱ مقابل ۱۱ بودیم و به خوبی سازماندهی شده بودیم که این کارت قرمز همه چیز را تغییر داد. داور واقعا بد بود. به خودش هم گفتم. فاجعه بود. دوست ندارم در مورد داوران حرف بزنم ولی باید گفته شود. درک نمی‌کنم. ده نفره شدن همه چیز را بهم می‌ریزد.»

ژاوی هم در نیمه دوم به دلیل اعتراض شدید به عدم اعلام پنالتی برای خطای مارکینیوس روی ایلکای گوندوغان از بازی اخراج شد و تمام اعضای کادر فنی و تیم بارسا خونسردی خود را از دست دادند و مربی دروازه‌بانان خوسه رامون دلافوئنته نیز اخراج شد. ژاوی با پذیرفتن مسئولیت اخراجش از زمین گفت: «این اشتباه من بود، مقصر بودم»، و سپس در مورد حذف از لیگ قهرمانان افزود: «شرم‌آور است که کار سخت کل فصل به دلیل یک تصمیم داور به پایان می‌رسد. دوست داشتم در کل بازی ۱۱ در مقابل ۱۱ باشیم. این کارت قرمز غیرضروری بود.»

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی