نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
الهلال با تحقیر الاتحاد قهرمان سوپرجام عربستان شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم الهلال با برتری مقابل الاتحاد رقیب خود قهرمان سوپرکاپ فوتبال عربستان شد.

تیم الهلال عربستان تیم شهر ریاض به مقام قهرمانی سوپرکاپ عربستان دست پیدا کرد. در دیدار نهایی این رقابت ها که بین دو تیم الاتحاد و الهلال برگزار شد در نیمه اول مالکوم مهاجم سرشناس الهلال خیلی زود و در دقیقه ۵ بازی دروازه رقیب را باز کرد و سپس در دقیقه ۲۲ نوبت عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی الاتحاد رسید تا گل تساوی را به ثمر برساند اما در دقیقه ۴۴ نیمه اول سالم الدوساری هافبک و کاپیتان الهلال گل دوم تیم خود را به ثمر رساند تا در نهایت نیمه اول با نتیجه ۲-۱ به سود الهلال به پایان برسد.

در نیمه دوم این دیدار باز هم توپ و میدان بیشتر در اختیار تیم الهلال بود و شاگردان ژرژ ژسوس پرتغالی تلاش زیادی برای زدن گل های بیشتر انجام دادند و در نهایت این سالم الدوساری بود که در دقیقه ۸۴ یک گل دیگر را برای الهلال ثبت کرد که این گل از سوی داور مردود شد اما در دقیقه ۸۹ مالکوم گل سوم را به ثمر رساند و ناصر الدوساری با گلزنی در دقیقه ۹۶ برای بار چهارم تیر خلاص را به پیکر الاتحاد وارد کرد تا در نهایت این بازی با حساب ۴-۱ به سود الهلال به پایان برسد و این تیم قهرمان سوپرکاپ عربستان شود. شاگردان ژرژ ژسوس توانستند با قهرمانی در این رقابت ها به اولین جام فصل برسند.

این دومین قهرمانی الهلال در سوپرکاپ عربستان پس از اولین قهرمانی در سال ۲۰۱۸ بود.

الهلال باتحقیر الاتحاد قهرمان سوپرکاپ عربستان شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    خوشم نمیاد از الهلال ولی تیمی که ادعای قهرمانی داره باید اینجوری بازی کنه جلوی حریفاش شجاعانه و هجومی بازی کنه در عمل ثابت کنه از تیم های دیگه بهتره و لياقت قهرمانی داره نه مثل استقلال ادعای قهرمانی داره از همه تیم‌ها میترسه واقعا زورش نمیرسه به هیچ تیمی همش میخواد با بازی ضد فوتبال و سراسر تدافعی نتیجه بگیره واقعا اینجور تیمی لياقت قهرمانی نداره تیم قهرمان باید از همه لحاظ از حریفاش سرتر باشه و بهترین عملکرد و نوع بازی را بین همه تیم‌ها انجام بده نه که سیستم کشکی و فوتبال بدون سیستم و تاکتیک با سبک تیم های ضعیف ته جدولی که جلوی صدرنشین بازی میکنن بازی کنی که چی قهرمان بشی مس رفسنجان که ادعای قهرمانی نداره ۲ بار پیاپی حذفی و لیگ از استقلال خیلی سرتر بازی کرد و انصافا هردو بازی تیم سرتر بود و به استقلال و نکومال فوتبال یاد دادن
    • علی IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
      اونوقت بازی‌های سراسر تهاجمی تیم تو دقیقا کدوم ها بودن؟ فعلا بازیکنای شما دارن میمالن از بیرانوند بگیر تا ترابی اصلا نماد مال شمایید.
    • ع ق QA ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
      در فضای مجازی محترم بودن و فنی بودن نشانه پرسپولیسی بودن است از بازیکنان پرسپولیس می خواهیم جایی بمالند که دوستان را آرام کنه
    • استقلال US ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
      شماکه یک قرن آرزوی قهرمانی توآسیاراداریدچرابایداین حرفا بزنی....خخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی