سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰
۵ |
۰
کلوب| خودزنی استقلال در حساس‌ترین مقطع فصل!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیگر بر اهالی فوتبال دعوای نکونام و خطیر پوشیده نیست و کمتر هواداری را می‌توان یافت که از جدال‌های لفظی این دو نفر در طول یک‌سال اخیر خبردار نباشد.

 جواد نکونام در مصاحبه‌ای با شبکه خبر، سکوت خود را شکست و مجدداً به سراغ همان صحبت‌ها و حرف‌های گلایه آمیز خود رفت.

همان طور که از پیش فصل مشخص بود رابطه نکو و خطیر هیچ وقت ترمیم شدنی نبود، نیست و نخواهد بود و اگر استقلال صدر جدول و به نوعی قهرمانی را از دست بدهد، آن وقت عوارض ناشی از آن خود را نشان می‌دهد و چیزی جز حسرت برای آبی‌های پایتخت باقی نمی‌ماند.

هر چه به هفته‌های پایانی لیگ نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم، آتش خشم نکو و نمک پاشیدن‌های او بر زخم‌های کهنه و قدیمی بیشتر می‌شود. در واقع، این سوالی است که می‌توان به وضوح از نکونام در جایگاه سرمربی استقلال پرسید.

اینکه او چرا در مقطع حساس و هفته‌های پایانی فصل _ که از قضا آبی‌ها مدعی اول قهرمانی به شمار می‌روند و اختلاف شان با پرسپولیس به یک امتیاز رسیده _ به سراغ باز کردن سفره دل خود رفته است؟

هر دو طرف به اندازه خودشان در این جنجال عجیب و غریب سهم دارند اما شاید از نکونام که به عنوان «سرمربی» بر روی نیمکت استقلال می‌نشیند صبوری و انتظار بیشتری می‌رود؛ چرا که تیم او تا هفته بیست و دوم صدرنشین بوده و ایجاد حاشیه‌هایی که خیلی وقت پیش لوث و بی ارزش شده‌اند، فقط و فقط سنگ اندازی در مسیر قهرمانی است و به تمرکز بازیکنان و سایر اعضای کادرفنی، آسیب‌های عمده ای وارد می‌کند.

در حال حاضر با توجه به حساسیت جدولی و رقابت سخت و فشرده آبی‌ها با شاگردان اسمار در طی هشت دیدار دست نخورده، بهترین توصیه برای استقلال این است که بدون توجه به حواشی، به کار خود ادامه دهند؛ البته اگر جواد نکونام و شاگردانش، طالب فتح جام باشند و  فعل خواستن را برای رقم زدن پنجمین قهرمانی استقلال در تاریخ لیگ برتر به درستی صرف کنند.

معین احمدوند| باشگاه خبرنگاران آزاد

درمورد باشگاه خبرنگاران خبرورزشی این‌جا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • 😁😁😁 IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    اینا هر چی بیشتر دعوا کنن به نفع ماست و پنیره.
    • حنیف IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      مقصر صد در صد جواد نکونام جوابیه خطیر رو هم دیدیم چقدر با متانت با ادب عنوان کرد مشکلی اگر هست باید داخل مجموعه باشگاه حل فصل بشه متاسفانه نکونام فقط داره با این رفتارش به تیم ضربه میزنه یک بازی مساوی شد مگر قرار همیشه پیروز باشیم این رفتار حرکات بیشتر باعث نتیجه نگرفتن خواهد شد به هیچ عنوان مهدی هاشمی نسب به کنفرانس های خبری نفرستید این آقا تمام وجودش حاشیه هست چرا کیانوش رحمتی رو نمیره کنفرانس خبری بسیار با ادب با شخصیت لطفاً جمع کنید لجبازی هارو همه دست به دست هم بدید قهرمانی دست خودمون
  • فرامرز IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    نکونام به خیال خودش با این مجادله های کلامی در یک بازی دو سر برد وارد می شود حالت اول تیمش قهرمان می شود آن گاه خواهد گفت ایها الناس ببینید با این همه مشکل تیمم را قهرمان کردم پس نقش خودش را برای افکار عمومی بارزتر خواهد نمود حالت دوم تیمش قهرمان نمی شود آن گاه هست که خواهد گفت من که قبلاً به شما گفته بودم و از ایراد های خطیر حرف زده بودم پس باز هم اینجا باز هم افکار عمومی به او حق خواهد داد و بودنش در هر دو حالت در استقلال فصل آینده تضمین خواهد شد.ضمن این که ایراد های فنیش را در پرتو این سر و صدا ها می پوشاند این مجادله های کلامی را پیش تر از کی روش دیده بودیم اینجا هم نکونام از روی دست استاد نوشته است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی