وینفرد شفر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اسبق استقلال ۶ سال قبل برای تمدید قراردادش شرط‌های عجیبی را مطرح کرده بود.

وینفرد شفر در پاییز سال ۹۶ به استقلال پیوست و این تیم بحران‌زده را به شرایط مطلوبی رساند طوری که در زمره مدعیان قهرمانی قرار گرفت و البته در بهار سال ۹۷ فاتح جام حذفی هم شد.

از اواسط اسفند سال ۹۶ بحث تمدید قرارداد شفر به طور جدی مطرح شد و او دو شرط بسیار مهم را برای این امر معین کرده بود. اول این‌که اگر بخواهند قراردادش را پس از فینال جام حذفی و در صورت قهرمانی استقلال تمدید کنند قطعا رقم بیشتری را طلب می‌کند و شرط دوم هم دریافت مبلغی هم‌تراز با برانکو ایوانکوویچ بود! شفر تاکید داشت وقتی هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس زیر نظر وزارت ورزش هستند هیچ دلیلی ندارد او کمتر از سرمربی وقت پرسپولیس دستمزد بگیرد. ادعایی که البته با منطق جور در نمی‌آمد و حتی باعث اعتراض علی جباری کاپیتان اسبق استقلال هم شد.

ما روز ۲۱ فروردین سال ۹۷ این گزارش را چاپ کردیم و در آن از قول علی جباری هم فکت آوردیم. کاپیتان اسبق آبی‌پوشان پیرامون این مسئله به خبرورزشی گفت: آن‌هایی که در این مورد شفر را تحریک می‌کنند، ضد استقلال هستند. ایشان هنوز یک فصل هم نیست که سرمربی استقلال شده ولی برانکو از بهار سال ۹۴ در ایران است و توانست پرسپولیس را از یک تیم بحران‌زاده به قهرمان لیگ برتر تبدیل کند بنابراین شرایط و میزان دستمزدهای هر دو مربی کاملا متفاوت است.

خبرورزشی‌گردی| اختلاف سرمربی استقلال با مدیران باشگاه بالا گرفت؛ چرا من باید کمتر برانکو پول بگیرم؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه پاره IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    حالا خوبه نگفته دستمزد من باید با فرگوسن برابر باشه!😂😂😂 البته وقاحت هم میتونه مسری باشه واین یارو هم تحت تاثیر جوی که دورش بوده اینچنین متوهم شده بوده .بعضیها از نظر وقاحت صدر فوتبال دنیا هستند .خخخ خخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی