نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸
۲ |
۱
جواد نکونام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۳ بازیکن استقلال ممکن است به دلیل مصدومیت غایب بازی با آلومینیوم اراک باشند.

تیم فوتبال استقلال شب گذشته درحالی مقابل مس رفسنجان متوقف شد که مهدی مهدی‌پور به دلیل آسیب دیدگی در جریان این بازی و پارگی رباط صلیبی، ادامه کار در فصل جاری فوتبال کشور را از دست داد.

 آرمین سهرابیان نیز با کارت زردی که در بازی شب گذشته دریافت کرد، ۴ کارته شد تا غایب انضباطی استقلال مقابل آلومینیوم اراک باشد. علاوه بر این براساس پیگیری‌ها مشخص شد؛ گوستاوو بلانکو و جلال‌الدین ماشاریپوف نیز دچار مصدومیت شده‌اند. صالح حردانی نیز به دلیل مصدومیت همسترینگ در بازی روز گذشته غایب بود.

گفته می‌شود در این بین وضعیت ماشاریپوف بهتر از دو مصدوم دیگر یعنی بلانکو و حردانی است. با این حال حضور یا عدم حضور هرکدام از این بازیکنان در بازی این هفته، بستگی به معاینات بیشتر و پیشرفت روند درمانی آن‌ها دارد.

درحال حاضر وضعیت هیچکدام از این ۳ نفر مشخص نیست و آن‌ها امروز به ریکاوری و فیزیوتراپی پرداختند.

دیدار شاگردان نکونام و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر، روز جمعه ۲۴ فروردین در ورزشگاه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: پیام جدید نکونام برای ستاره بدشانس استقلال؛ همه منتظرتیم تا برگردی +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • آبی IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    حردانی که نباشه بهتره چون فخرالدینی بازیکن قبلی آلومینیوم هست و شناخت داره. جای آرمین هم سلیمی هست. سیلوا هم باید بازی بده تا چشمی دفاع بازی نکنه. محمدی زواری صادقی بابایی و رمضانی هم جای دو خارجی که اگه برسن بهتر. به همین سادگی نکوجان پس سختش نکن و فقط ببر هشت بازی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی