نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - فولاد؟
مهدی پاشازاده
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

مهدی پاشازاده، کاپیتان سابق استقلال معتقد است جواد نکونام با توجه به بضاعت موجود، بهترین تاکتیک را برای تیمش اتخاذ کرده است.

استقلال در روزی که بیشترین موقعیت را روی دروازه مس رفسنجان خلق کرده بودند در نهایت زمین استادیوم آزادی را با تساوی ۲ بر۲ ترک کردند.

همان‌طور که می‌دانید تیم جواد نکونام برخلاف تصور بسیاری در نیم‌فصل اول بالاتر از سایر مدعیان ایستاد و به قول معروف قهرمان نیم‌فصل شد. با این وجود برخی از منتقدان نسبت به نحوه بازی نکونام ایراداتی می‌گیرند اما مهدی پاشازاده مدافع سال‌های نه‌چندان دور استقلال، از سیستم بازی این تیم دفاع کرده و می‌گوید:

  • به نظر من کسانی که از این استقلال توقع بازی سراسر هجومی را دارند یا این تیم را نمی‌شناسند یا این‌که تاریخ را خوب مطالعه نکرده‌اند. طبیعی است همه دوست دارند تیم محبوبشان هم برنده شود و هم هجومی بازی کند اما تاریخ ثابت کرده تیم‌های هجومی شاید برنده بازی شوند اما تیم‌های منطقی و دفاعی‌تر جام می‌گیرند.
  • در همین بازی استقلال و مس رفسنجان، تیم استقلال بیشترین حملات را انجام داد و موقعیت‌های زیادی هم خلق کرد اما به عقیده منِ استقلالی اگر یک بر صفر و اقتصادی می‌برد خیلی بهتر بود.هرچند به نظر می‌رسید ضربه میلاد فخرالدینی از خط دروازه مس رفسنجان عبور کرده و در این صحنه کمک داور دچار اشتباه شد.
  • من معتقدم جواد نکونام و کادرفنی استقلال به هیچ عنوان نباید تحت تأثیر انتقادات عجیب و غریب بابت بازی دفاعی‌تر یا اقتصادی قرار بگیرند و به بازی هجومی صرف روی بیاورند چون این استقلال بازیکنان متعصب، جنگنده و فداکار زیادی دارد ولی از لحاظ داشتن ستاره تکنیکی و به قول معروف کاردربیار با دشواری‌هایی روبرو است. بازی با مس رفسنجان هم باز ثابت کرد این استقلال باید اول به گل نخوردن فکر کند و بعد دنبال گل زدن باشد.
  • قبلا هم گفته‌ام من و پیشکسوتان مثل کوه پشت جواد نکونام و تیمش هستیم و او باید راه و استراتژی خود را دنبال کند و گوشش بدهکار یکسری صحبت‌های گول‌زننده و غیرفوتبالی نباشد.
  • فوتبال‌دوستان قدیمی خیلی خوب به خاطر می‌آورند که تله سانتانا سرمربی تیم ملی برزیل در جام جهانی ۱۹۸۲ اسپانیا تیمی هجومی، تماشاگرپسند و جذاب ساخته بود که حتی خود برزیلی‌ها معتقد بودند زیباتر از تیم جام جهانی ۱۹۷۰ با رهبری پله بازی می‌کند. تله سانتانا ستاره‌های بزرگی مثل سوکراتس، زیکو، ادر، فالکائو و جونیور را داشت که همگی بهترین بازیکنان دنیا بودند. آن تیم سامبای واقعی بازی می‌کرد و در حالی که فقط به یک تساوی نیاز داشت، تیمی سراپا حمله شد تا در نهایت ۳ بر۲ بازنده شود. بعدها زیکو ستاره برزیل و فوتبال جهان در مصاحبه‌ای تاریخی مدعی شد که آن شکست، نگاه به فوتبال را در دنیا عوض کرد تا تیم‌ها دفاعی‌تر بازی کنند. برزیل زیبا و تماشایی هیچی نشد اما ایتالیا با بازی هوشمندانه و دفاعی و تفکرات درست انزو بیرزوت سرمربی خود، قهرمانی جام جهانی ۱۹۸۲ را جشن گرفت.
  • در مثل جای هیچ مناقشه‌ای نیست. در همین فوتبال خودمان تا جایی که ذهنم یاری می‌کند در سال‌های اخیر ریکاردو ساپینتو در لیگ بیست‌ودوم و برانکو در لیگ پانزدهم به لطف ستاره‌های هجومی که داشتند بهترین فوتبال را ارائه دادند. استقلال فصل گذشته مهدی قایدی، محمد محبی، سعید مهری، کوین یامگای آماده و ستاره‌های تکنیکی داشت که اجازه بازی هجومی را به این تیم می‌دادند. برانکو هم در لیگ پانزدهم مهدی طارمی، محسن مسلمان آماده، فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان و... را داشت و فوتبال تماشاگرپسندی ارائه می‌داد اما کدام تیم‌ها قهرمان شدند؟
  • در لیگ پانزدهم عبدالله ویسی با استقلال خوزستان قهرمان شد که معتقد بود داشتن گلر خوب از پدر و مادر خوب هم بهتر است! استقلال خوزستان به لطف داشتن بهترین خط دفاع و گلرش دخسوس با تفاضل گل نسبت به پرسپولیس قهرمان لیگ پانزدهم شد. فصل گذشته نیز پرسپولیس یحیی گل‌محمدی با کسب عنوان بهترین خط دفاع لیگ بالاتر از تیم هجومی ساپینتو قهرمان لیگ شد و جام گرفت. حالا منتقدان خوب قصه جام جهانی ۱۹۸۲ اسپانیا و همین استقلال ساپینتو و پرسپولیس برانکو را مرور کنند تا بیشتر متوجه شوند.
  • جالب آن‌که وقتی یحیی گل محمدی قهرمانی لیگ بیست‌ویکم را به استقلال واگذار کرد در مصاحبه‌ای به درستی گفت که «تیمی در لیگ برتر قهرمان می‌شود که کمتر گل بخورد!» او با همین تفکر و استراتژی فصل گذشته ۳ جام گرفت!
  • تعداد گل‌های زده استقلال در فصل جاری در قیاس با رقیبان گواه این است که این تیم به‌اندازه گل زده است. برخی صحبت‌ها بیشتر به تیم فشار وارد می‌کند و هواداران هم باید به‌هوش باشند. من هم دوست دارم استقلال هجومی بازی کند و همه حریفان را با اختلاف ۳ یا ۴ گل ببرد اما برای ارائه این شکل بازی شما ابزار می‌خواهید. از آن گذشته اگر استقلال چشم‌نواز بازی کند و جام نگیرد چه فایده‌ای دارد؟ برهمین اساس ما استقلالی‌ها باید هوشیار باشیم و بدانیم در یک دهه اخیر اغلب تیم‌هایی که قهرمان لیگ برتر شده‌اند بیشتر از هر چیز روی سازماندهی دفاعی تمرکز کرده و کمتر گل خورده‌اند.
  • من یکی به عنوان یک استقلالی ترجیح می‌دهم تیم محبوبم تا پایان فصل همه مسابقات خودش را یک بر صفر ببرد اما قهرمان شود. البته پیش از این هم گفته‌ام و باز تکرار می‌کنم نباید استقلال نکونام را برای کسب عنوان قهرمانی تحت فشار گذاشت. استقلال و نکونام راه خود را می‌روند و استراتژی درست و مشخصی برای خود اتخاذ کرده‌اند. ما استقلالی‌ها هم باید ضمن حمایت از نکونام و شاگردانش کمک کنیم این تیم راه خودش را برود.

این مطلب را هم ببینید: کنایه تند جواد نکونام به عملکرد داوری؛ دشمنی با استقلال شروع شد +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • ع ق QA ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    شلوغکارند جام نمی گیرند این افتخار هفته ها بالای جدول بودن برای شام شیرینی کامه ولی جام فکرش را هم نکنید
    • تراکتور IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      الان تراکتور به مناسبت این اتفاق، هفت تا گل دیگه میخوره
    • سامان IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      قبل از شروع فصل استقلال هر بازیکنی که خواست گرفت و سقف رو با جعل و... دور زد ، هر هفته بازیکنان استقلال 10 درصد از قراردشون کم میکردن و بازیکن جدید و خارجی میگرفتن . حالا میگن استقلال بازیکن نداره .
    • کامیارفرزام IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      پاشازاده همون کسی هست که زمان مددی از مددی بدبخت اون همه انتقاد و تهمت بهش زد بعد که مقام گرفت تو کیسه مددی شد بهترین مدیرعامل.و به فرناز می توپید.الانم دنبال این هست پاچه بخوره که یه مقام بهش چکش بهش بده کنار اون ... اصل و نسب
    • حجت IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      پاشازاده در قامت مربی همیشه زیر صفر بوده شما دو تا تیم معرفی کنید این آقا سه تا بازی در اون دوام آورده باشه تحلیل هاش رو تعصب نه چیزی که بدرد استقلال بخوره
  • محمد صادق🚩 IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    خدا شفا بده، باید ببری که بهت جام بدن
  • دوچرخه سواران ابرقو EE ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    اره مخصوصا تیم جوات اتوبوسی استاد هجوم خخخخخخخخخخخخخخخ
    • نمکدان IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      ها ها ها ها ! با مزه
  • اشکان IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    هجومی چی؟؟؟؟ اگر استقلال در اول هر دو نیمه عقب نیفتاده بود امکان نداشت هجومی به قول خودشون بازی کنن تو حمله بی برنامه بودن فقط شوت زدن
  • ناشناس IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    شما چون هزینه و وقت نمیزارید برید استادیوم برای همین براتون فرقی نمیکنه بازی زیبا باشه یا نباشه فقط ببرید کافیه حالا شده با شامورتی بازی یا هوچیکری ولی مردم و هواداران هزینه میکنن وقت میزارن میرن استادیوم بازی خوب تماشا کنن بخاطر بازی های بد تیمتون همین بازی مس که از قضا بازی خوبی ام شد ولی چند تا هوادار اومده بودن ۵ هزار نفر میشدن همین شماها بجای انتقاد صحیح دارید برای نکونام نوشابه باز میکنید که دربی میشه اون بازی با هوادار میشه اون بازی با استقلال خوزستان میشه اون بازی های بدرد نخور که همه آنهایی که رفتن استادیوم با حال گرفته بر میگردن خونه هاشون
  • ناشناس IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    وجدانا خودت فهمیدی چی گفتی تیم هجومی برنده میشه ولی تیم دفاعی جام می‌بره واقعا خودت به حرفی که زدی یکم فکر کن اگه برنده نشی چجوری میخوای جام ببری خنده داره تیم هجومی برنده بازی میشه ولی تیم دفاعی جام می‌بره یعنی آخره فصل میگن هر تیمی دفاعی بود جام ماله اونه تیم هجومی ام فقط برنده بازیه آقای خبر نگار با کسی مصاحبه کن حرف زدن بلد باشه خواهشاً مردم نت و وقت می‌زارن گزارش‌های شما رو میخونن
    • لنگ بچه تاج IE ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      نخوای بفهمی نمیفهمی!!! تیمی کف فصل قبل سه تا جام گرفت بهترین دفاع رو داشت! تیم مجیدی بهترین دفاع رو داشت! سپاهان این فصل با این همه هزینه دفاع نداره که نمیتونه نتیجه بگیره! همون مثال جام جهانی که پاشا گفته! الان هجومی ترین تیم لیگ چندتا گل زده؟؟ سپاهان ۴۰تا زده ولی چهارم هست! استقلال بعد سپاهان بیشترین گل رو زده، ۳۰تا زده لنگ هم با این همه تبلیغی که از بازیش میکنن رسانه های حکومتی ۲۹تا زده! هرچند بازم نمی فهمید!! چون منافعتون در نفهمیدن هست!!
    • شایان IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      وجدانا شما فهمیدی چی تفسیر کردی دوچرخه جان. یه بار دیگه مرور کن شاید تو اون ذهن دوچرخت چیزی رسید
  • فرهاد IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    نکونام قهرمانی داد به تیم پیروزی و تمام واقعا شخصی قهرمانی نداره
  • مرتضی IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    منظور این بابا از تیم هجومی کیسه که نیست؟
  • کیسه کش عقده ای پررویی هستم IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    برید به جون خیانتکاران کیسه کش دعا کنید مثل شهباز زاده و باقری و بقیه تو تیم های دیگه که با وا دادنشون دارند کیسه رو هل میدن سمت قهرمانی پوشالی دوم ؟! قهرمانی پوشالی اول رو دقیقاً با همین شیوه خیانت آمیز گرفتید البته پنالتی های اهدایی و امتیازات کمک معیشتی هم بودن که کمک بزرگی کردن ؟! اما با همه این لجن کاری ها خدا با پرسپولیسی هاست.
  • فرامرز IR ۰۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    این حرف که تیم های منطقی و دفاعی جام می گیرند یک دید قدیمی و منسوخ در فوتبال است اما پس از 2009 و ظهور پپ گواردیولا در جهان فوتبال یعنی از پانزده سال پیش تا.امروز این پیش فرض عوض شده و تیم هایی به جام رسیده اند که اولویت شان در حمله بوده است .از پاشازاده باید پرسید گواردیولا با اولویت دادن دفاع کردن جام می گیرد یا با حمله ؟ یورگن کلوپ ؟ کارلو آنچلوتی ؟ و...تیمی مانند استقلال که برای قهرمانی تلاش می کند پیشینه اش هم از این واقعیت حکایت می کند باید خط دفاع حریف را با بازی هجومی باز کند و نباید بیشتر تدابیر هجومیش به استفاده از ضربات ایستگاهی یا اشتباه حریف منحصر گردد مانند تیم های نکونام فرض کنید اگر حامد لک دو اشتباه فاحش در مصاف مس رفسنجان با استقلال مرتکب نمی شد بازی چند چند می شد؟ با همین بازیکنان استقلال بی گمان می تواند هجومی و زیباتر بازی بکند اصلا تیم کم مهره ای نیست.این حرف یعنی تحقیر بازیکنان استقلال برای توجیه فلسفه فوتبالی از رده خارج شده نکونام .نگرش فوتبالی نکونام بدرد تیم بزرگ استقلال نمی خورد
  • امین m.i.s IR ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    عجیبه واقعا از یک مربی که مجموعه بازیکنهاش از تیم رقیب کمترند و ملی‌پوش کمتری داره و مهمتر بازیکن خلاق و پاسور قدرتمندی ندارن انتظار تیکی تاکا دارند،و یک هیچ اگه نکونام ببره میشه دفاعی و اقتصادی اما اگه تیم رقیبش ببره میشه برد هوشمندانه،بنظرم مربی خوب با داشته هاست بازی می‌کنه نه با سیستم محبوبش،فرهاد مجیدی بعداز محمود فکری چه فوتبال هجومی و قشنگی بازی کرد،وقتی بازیکنهای خلاقش رفتند سیستم بازیش عوض شد،در کل هم توی لیگ ایران تیمهایی که معمولا کمتر گل بخورند قهرمان میشن
    • فرامرز IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      در پاسخ امین استقلال بازیکن با کیفیت در مقایسه با پرسپولیس و سپاهان نداره اما از مس رفسنجان هم بازیکن هجومی کمتر داره؟ مثلث ماشاریپوف بلانکو و مهرداد محمدی به نظر شما بدرد بخور نیستند ؟ اما داداش نکونام به فوتبال هجومی اعتقاد ندارم همین دیدگاهش ست می دونی چرا؟ چون در فولاد هم که چند سال مربی بود شما دقیقاً همین مدل فوتبال رو از تیمش می دیدید قبول داری خوزستان مهد بازیکنان تکنیکی ست و فولاد هم یکی از بهترین آکادمی های فوتبال رو در ایران داره!؟ شما که ظاهراً بچه اونجا هستی یک بازیکن این مدلی یعنی تکنیکی و پا به توپ برای من نام بیار که نکونام در اون اهواز ساخته باشه فقط یه امین حزباوی پور مدافع در این مدت از آکادمی به تیم اصلیش رسیدند اون هم شانس آورد بازیکن غیر بومیش مصدوم بود.با عرض پوزش شما نکونام رو نشناختید برادر من
  • سیدمهدی ابراهیمی IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    بازی استقلال ومس توسط کمک داوربنع پرسپولیس مهندسی شد
  • ش سلیمانی IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    آقای پاشازاده دقیقا کدوم جامو می گید هرچی جام بود که پرسپولیس درو کرد توهماتتون تمومی نداره
    • ایران IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      نه جام اسنپی جام میشه 🤣 عادت کردید،بد جووور #جام_اسنپی #بابا_مسعود
  • حمید IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    چجوریه که تیم های هجومی بازی ها رو میبرند ولی تیم های دفاعی جام رو ؟ 😂😂 از طرف مکتب علی فتل
  • ایرانی بدون یارانه IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    بهونه خوبیه کی گفته استقلال همیشه هجومیه نون به هم دیگه قرض ندین وجدانی حرف بزنین کیسه کشا
  • منیخ DE ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    بابا این پاشازاده سابقا همین طوری بود دستمال خوب می‌کشید وبه تیم ملی راش دادن الان هم لیگ ۲ مربیگری میکنه برا جواد اتوبوسی دستمال میکشه که راش بده به کادر فنی چی می فهمی تو با بازیکنان دهه ۹۸ که اکثرا پرسپولیس بودن معروف شدی حالا داره تحلیل میکنه با صادقی که میگه مردهای استقلال ازباخت ناراحت شدن یا آرش برهانی کارشناسی میکنه یه حرفی بزنه صدای خنده او باید تلوزیون کم کرد بچه از خواب زود می پره
  • mahdi IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    خطیر با بی تدبیری بازیکنی مثل اورونوف را به پرسپولیس تقدیم کرد.پرسپولیس اصلا به دنبال جذب اورونوف نبود.اگه عرضه جذب بازیکن رو نداشتی حداقل حرفش رو هم نمیزدی الان تیم رقیب با بودجه حکومتی بهترین بازیکن را در اختیار گرفت
  • حسین IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    جدی می فرماید 🤣😂🤣😂🤣😂
  • بی نام IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    پاشا اصلا فرق هجومی با دفاعی را نمی دونه زیاد گیر ندید از بس مقابل پرسپولیس هجومی بازی کردند خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • مجید پرسپولیسی IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    پس چرا تا الان کیروش جام نبرده اونکه استاد نکونام در فوتبال لایه ای و دفاعیه؟
  • افشین IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    تورا خدا نگید این فوتبالیست بوده بگید این حرف یه رمال بی زبون هست. کدام فوتبالیست این چرندیات میگه. داداش لااقل پارکت عوض کن
    • آریا IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      چرا ندیده و نشناخته قضاوت میکنی عزیزم ؟؟ شایدم پارک و عوض کرده امت ساقی موتوری هردوتا پارک یه نفر بوده .
  • اشنا IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    والله چی بگیم بهر حال حرفی هم باید زده شود .باید کل تیمهای ایرانی هجومی شوند تا در جام جهانی لااقل یازده تا لژیونر خوب داشته باشیم دفاعی بازی کردن یعنی خانه نشینی کیروش .فرگوسن کجا کیروش کجا هیچوقت دفاعی به جامهای اروپایی نمیرسه فقط یکبار اون هم توسط مورینیو فقط یکبار
  • ارتش سرخ IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    جواد متخصص بازی دفاعی در ایران سیستم یونانی در اروپا
  • عشقپولیس US ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    مجیدی باهمین روش جامو برد مظلومی با همین روش بازی می‌کرد کدومش اتوبوسی بازی نمیکنن که جوات چکش نکنه؟ یکی از دلایلی که پرسپولیس بیشتر طرفدار داره همین با،یهای قشنگ و هجومی بوده نه اتوبوسی دفاع کردن
  • جواد پرسپولیسی IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    این حرف یک فوتبالیسته واقعا؟ سطح فهم ایشون اینقد پایینه؟ مرد حسابی هر تیمی ببره اخر فصل جام میگیره فهمش سخته؟
  • آرش کمانگیر IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    کم حرف مفت بزنیدیمشت نادان وبیسوادشدن کارشناس ومربی فوتبال آخه خودت فهمیدی چی چطوربرزیلومثال میزنی ابله یا اون یکی هاشمی نسب دلقک میگه چکش باکنفرانس حال نمیکنه همشونم ازدارسته کیسه کشانندچطورتیمایی مثل لیورپول،من سیتی،آرسنال،رئال مادریدکه جام میگیرنددفاعی بازی میکنن بروامل بیسواد
  • علی IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    این آقا توهم زده و فیوزش پریده،آخ که اورونبای داغ دلشون را تازه میکنه ،مخصوصا با گل ار ۲ دیروز که واقعا سوپر گل بود ،حالا هرچی نکونام میخواد بهانه بیاره😂💕😂💕😂💕💕💕💕💕💕💕💕💕
  • دی جی IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    شما درست میگی تیمی که دفاع خوبی داشته باشه قهرمان میشه نه مثل کیسه کشا اتوبوس خوب داشته باشه اخه دفاع اتوبوسی رو کی گفته بهش بازی دفاعی مردک
  • مرتضی IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    آقای پاشازاده منچستر سیتی هم با دفاع کردن جام میگیره ؟ کیروش با دفاع کردن چند تا جام گرفت ؟؟؟ من بعنوان یک استقلالی یه توصیه به شما پیشکسوت استقلال داشته باشم ؛ کارشناس باید اهل مطالعه باشه و اطلاعاتش رو به روز کنه
  • داریوش US ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    ابزار هم اصلا ندارین !!!! با این تفکر ادامه بدین و جام رو هم در دستان باباعالیشاه خواهید دید !!!
  • پرسپولیس هجومی مساوی است با ۵ قهرمانی متوالی IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    منظورش از تاریخ همون تک قهرمانی بعد ۱۰ سال حسرته که ناناز خانم با همین سبک ضد فوتبال و سراسر بزدلانه گرفت البته بعلاوه پنالتی های اهدایی تو برو تاریخ را مرور کن تا ببینی پرسپولیس کبیر ۵ سال با سیستم هجومی و فوتبال زیبا متوالی قهرمان شد و ثابت کرد شایستگی قهرمانی داره اگه قرار باشه تیمی بزدلانه و دفاعی بازی کنه و قهرمان بشه اون قهرمانی دوزار ارزش نداره فقط اسم قهرمان خراب میشه چون قهرمان ینی شجاعت ینی با اقتدار ولی تیمی که مثل استقلال بزدلانه بازی کنه اخر فصل این شکلی صدرنشین بود نباید بگن قهرمان شدیم باید بگن با سیستم کثیف ضد فوتبال جلوی قهرمانی تیم های لایق را گرفتیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - فولاد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی