نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
واکنش نوازی به وضعیت مهدی‌پور و یک علامت سوال بزرگ در ترکیب استقلال؛ چرا سیلوا بازی نکرد؟
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد نوازی مربی تیم فوتبال استقلال تهران به قرار نگرفتن ستاره برزیلی در ترکیب آبی‌ها واکنش نشان داد.

محمد نوازی پس از تساوی ۲ بر ۲ تیمش مقابل تیم فوتبال مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: بازی سخت شد اما بازیکنان سخت تلاش کردند و از نظر فنی یکی از بهترین‌ بازی‌های استقلال بود و موقعیت‌های خوبی داشتیم و شاید ۸۰ درصد بازیکنانمان موقعیت گلزنی داشتند.

وی افزود: یک تعویض اجباری داشتیم و ابتدای نیمه دوم یک گل بد خوردیم. ماشاریپوف و بلانکو هم تا حدودی احساس خستگی می‌کردند و فردا باید تست بدهند و در این مورد مقداری ترسیدیم. در مورد مهدی‌پور هم شرایط به همین صورت بود و مصدومیت وجود داشت.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه استقلال در این بازی بدشانسی آورد، عنوان کرد: فکر می‌کنم یکی از توپ‌هایمان گل شد و داور توپ‌های ۵۰ درصدی را به نفع مس رفسنجان می‌گرفت و گلر تیمشان وقت کشی می‌کرد.

نوازی در مورد بازی نکرد سیلوا مدافع میانی این تیم، گفت: نظر آقای نکونام بود.

وی در خصوص گل خوردن استقلال در دقایق ابتدایی هر دو نیمه، اظهار کرد: زمانی که این چنین گل می‌خورید شکل تیم بهم می‌ریزد اما بازیکنان واقعا تلاش کردند و خوب ظاهر شدند.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره انتقاد هواداران از هافبک‌های استقلال، اظهار کرد: خیلی خوب بودند و نمی‌توانید ۹۰ دقیقه مالکیت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اعتراف تلخ ستاره استقلال؛ مقصر هر دو گل مس رفسنجان من بودم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    انصافا بازی قشنگی بود موقعیت زیاد داشتیم اما کم هم موقعیت به حریف ندادیم اگر اشتباهات فردی نبود بازی رو‌ می بردیم فقط باید بگیم دفاع فاجعه بود و تعویض ها هم اشتباه بود تعویض عجیب ماشاریپوف و بلانکو و عدم استفاده از سیلوا یا مرادمند اشتباه کادر فنی بود، نکونام لابد بابت بازی نکردن سیلوا و مرادمند جواب قانع کننده دارد‌..
    • پرویز IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      بله.همین نظر آقای نکونام باعث شد توی خط دفاعی انسجام لازم رو نداشته باشیم و با ۲ دو تا سوتی فاجعه بار مدافعین ، ۲ گل هدیه کنیم به مس
  • آقایان کادر فنی ..... IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    لطفا توجه کنید ، استقلال در دفاع تیمی متزلزل ، شتابزده و ترسو بازی میکند ، پاسهای رو به عقب و در عرض بخصوص در خط دفاع و به دروازه بان پُر اشتباه ،شکننده و نا امید کننده است ، بازیکنان خطوط دفاعی تایمینگ درستی از پخش توپ ندارند و بی جهت تیم را دچار اشتباه و دردسر میکنند و این اشتباهات بعد از ۲۲ هفته اصلا رفع نشده و بدون رو در بایستی باید گفت استقلال با این روش صدر و قهرمانی را از دست میدهد ، تک تک بازیکنان تیم باید با اقتدار و با صلابت بازی کنند نه با ترس و وحشت .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی