نظرسنجی

نتیجه بازی هوادار - پرسپولیس؟
شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷
۰ |
۰
باشگاه لیگ برتری به دنبال اسطوره میلان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه نیوکاسل یونایتد نام پائولو مالدینی را به فهرست نامزدهای انتخابی برای سِمت مدیریت ورزشی باشگاه اضافه کرده است.

نیوکاسل یونایتد تصمیم دارد تا پائولو مالدینی را به عنوان مدیر ورزشی جدید باشگاه انتخاب کند. این مدافع سابق در طول دوره پنج ساله خود به عنوان مدیر میلان از آگوست ۲۰۱۸ تا ژوئن ۲۰۲۳ به تغییر ثروت باشگاه و هدایت آنها به سمت اسکودتو کمک کرد. کار مالدینی در بازار نقل و انتقالات نیز تعیین‌کننده بود و ستاره‌های کلیدی را به خدمت گرفت.

نیوکاسل پس از جدایی دن اشورث در ماه گذشته، که به احتمال زیاد به منچستریونایتد خواهد پیوست، جستجو برای مدیر ورزشی جدید را آغاز کرد. به گزارش نشریه میل، اشورث فعلا به مرخصی رفته و نیوکاسل و منچستریونایتد هنوز بر سر امضای قرارداد به توافق نرسیده‌اند. نیوکاسل برای او حدود ۲۰ میلیون پوند می‌خواهد و منچستریونایتد حاضر نیست مبلغی بیش از ۴ میلیون پوند بپردازد.

به گزارش مارک داگلاس از آی‌نیوز، نیوکاسل می‌خواهد پیش از پنجره نقل و انتقالات تابستانی یک مدیر ورزشی جدید داشته باشد و مالدینی را به فهرست نامزدهای خود اضافه کرده است. همچنین با روی پدرو براز از بنفیکا، هوگو ویانا مدیر فوتبالی اسپورتینگ لیسبون و پل میشل مدیر سابق موناکو نیز تماس گرفته شده است. تیاگو پینتو که ماه گذشته از رم جدا شد نیز در دسترس است و یکی از گزینه‌های آنهاست.

بیشتر بخوانید: فوتبال بازی کردن دیوید بکام و آندری شوچنکو در همسایگی پائولو مالدینی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی هوادار - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی