۲۶
باور می‌کنید این بازیکن ۵۰میلیارد تومان برای استقلال آب خورد؟!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال در تلاش است ۵۰۰هزار دلار به حساب باشگاه سانتاکلارا انتقال دهد تا پرونده شکایت باشگاه پرتغالی از استقلال بسته شود و آبی‌ها مجوز حرفه‌ای کسب کنند.

محمد محبی فصل گذشته قرضی از سانتاکلارا به استقلال آمد و قرار بود استقلال در دو قسط ۲۴۰هزار دلار به پرتغالی‌ها بدهد که این پول پرداخت نشد و اسنادی برای پرداخت پول به باشگاه پرتغالی داد که بنا به گفته پرتغالی‌ها جعلی بود؛ موضوعی که موجب شکایت باشگاه سانتاکلارا از استقلال شد.

دادگاه بین‌المللی ورزش استقلال را محکوم به پرداخت ۵۰۰هزار دلار به حساب باشگاه پرتغالی کرد که به نظر باشگاه استقلال با کمک فدراسیون فوتبال ایران و فیفا این پول را پرداخت کرده است تا مجوز حرفه‌ای را از کنفدراسیون فوتبال آسیا کسب کند.

دستمزد محمد محبی در فصل گذشته به همراه آپشن‌ها نزدیک به ۲۵میلیارد تومان بود و با احتساب ۲۵میلیاردی که باشگاه استقلال به حساب باشگاه پرتغالی ریخت این بازیکن نزدیک به ۵۰میلیارد تومان برای آبی‌ها آب خورد. البته اگر باشگاه استقلال به موقع پول پرتغالی‌ها را پرداخت می‌کرد مجبور نمی‌شد این‌همه جریمه به پرتغالی‌ها بدهد. گویی قرار بود استقلال در دو قسط ۲۴۰هزار دلار به پرتغالی‌ها بدهد اما این پول در نهایت ۵۰۰هزار دلار شد.

این مطلب را هم بخوانید: هدیه ویژه نکونام به استقلال/ چرا کارشناسان می‌گویند این تیم بیشترین شانس قهرمانی را دارد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • حمید IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    احيانا این ۵۰ میلیارد بر گرده فقرا و گرسنگان تحمیل نمیشه؟!
    • کیسه لانه فسادوجعل اسناد IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
      ازنویسنده بعیده.شما به استقلال تهمت جعل میزنید.واقعا که.تمام قراردادها ,فیشها,مدارک و........در تیم کیسه کاملا صادقانه تنظیم میشن.مدیونید فکر کنید محبی 50میلیاردهزینه داشته.محبی نه تنها هزینه نداشته بلکه کلی هم به کیسه کمک مالی ومعنوی کرده................
    • لنگیها حسرت ستاره آسیایی دارند IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
      قراداد طارمی با رفتن ریس جمهور مملکت هم رفع نشد لنگی ها اجنبی بیش نیستن
  • مهدی IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    وقتی این افتضاحات برای چند مین بار تو استقلال و پرسپولیس اتفاق نرفته خیلی سخته باور کنی تهرانی و همدستی در کار نیست تا پول بیت المال رو با هم دیگه بخوان. از این طرف مدیران و دلالان و بازیکنان باشگاه و از اون طرف هم دلالها و ... واقعا چرا هیچ کس چاووش نمیگیری. تو روز روشن دارن میدزدن.
  • دادا IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    مدیرعاملی وکسی که اینکار راکرده الان باید جوابگو باشد پول مملکت علف خرس نیست که باهرکار اشتباهی به حساب خارجی ها واریز شود بیایید یکبار هم که شده با محاکمه ومحکومیت این پول را ازکسانیکه این اشتباه را کرده اند بگیرید تا ضمن درس عبرت برای دیگران جلو اینکارها گرفته شود آخه چرا کسی جواب این افراد ناتوان را نمی‌دهد وهیچ سوالی ازاین افراد درمورد کارهای شان نمیشود
  • پیام IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    این همه خرج استقلال کردند و هیچ سودی برای فوتبال ایران نداشت.اگر بجای پول‌های که خرج استقلال شد دامداری می‌زدند به کل مردم ایران گوشت رایگان می‌رسید.صد افسوس
  • غدیر IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    قابل توجه کیسه کشایی که میگن ما حکومتی نیستیم و کسی به ما کمک نمیکنه
  • کریم US ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    ۵۰ میلیارد چیه!!!!!اگر کل بودجه مملکت را بریزند جیب اینها باز هم کم است!!!!!!بله اگر اسطوره می خواهید باید خرج کنید!!!!!اگر ستاره می خواهید باید پول بدهید!!!!!!اگر ورزشمان می خواهد در برابر مالدیو.افغان.بنگلادش.تاجیکستان.و کشورهایی از این دست پیروز شود و افتخار کسب کنند باید پول داد باید اندام اینها را طلا گرفت !!!!!!!۵۰ میلیارد چیه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • خوزستان برزیلته IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    تیم دولته دیگه. باتنفر از جوادچکش
  • ناشناس US ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    فقط برای جلوگیری از حیف ومیل ثروت کشور به جیب اینها باید امثال مانند رسول خادم.پرویز پرستویی.کریم باقری.علی دایی.وخیلی از این دست آدمها که غم فقر و نداری خیلی از مردم آنان را دچار پریشانی حال کرده ورود کنند این دوستداران و غمخواران مردم به همه چیز ورود می کنند و به همه چیز معترض هستند الا این یک نمونه یعنی حیف و میل ثروت کشور به جیب ورزشکاران!!!!
  • رضا SE ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    اصلا ایکاش هیچوقت بازی فوتبال اختراع نمیشد که بارش بیفته روی گرده مردم بیچاره
  • ع ق QA ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    اصل جعل چه شد جعل را هم فدراسیون قبول کرده ؟! خوب بهتره بخاطر جعل تاج و اون دو آقا را ببرند زندان
  • ایرانی IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    سلام خدا لعنتشون کنه اگه ما پنج میلیارد اونا داشتیم هم برا خودمون وهم پسرمون خونه می خریدم ومی رفتند سر زندگیشون ما باید صبح تا شب بدویم به اصطلاح تولید کننده هم هستیم وبه دلیل تورم وافزایش مواد اولیه همیشه از تورم عقب هستیم ودر یک کشور اسلامی که انقلابی هم هست یه بازیکن اینگونه باید براش هزینه بشه وکسانی که برا تولید وپیشرفت شبانه روز تلاش می کنند باید اینگونه زندگی کنند
  • سامان IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    اونایی که میگن پرسپولیس از صندوقهای حمایتی استفاده میکنه، میشه بگن الان این پولهایی که استقلال پرداخت میشه، از کجا میاد؟ چون پول اسپانسر رو که پیش خور کرده بودن، حق پخش هم که نیست.
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
      کیسه مستقیما به خزانه ی دولت و بانک مرکزی وصله
  • تاج نیوز IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    🔰 فرصت کم استقلال برای حل ماجرای سانتاکلارا ! باشگاه استقلال تنها تا ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه روز شنبه ۱۱ فروردین ماه برای واریز کامل ۵۰۰ هزار دلار به حساب باشگاه سانتاکلارا فرصت دارد . اگرچه استقلالی ها می توانند با توافق الکترونیکی و بارگذاری توافق نامه مشکل مجوز حرفه ای خود را حل کنند ، ولی تا بدین لحظه هیچ خبری از توافق یا واریز کامل پول نبوده است و باید دید تا ۳۰ ساعت آینده این اتفاق خواهد افتاد یا بازهم شاهد حذف استقلال از لیگ قهرمان آسیا و عواقب شدید متعاقب آن باشیم . گفتنی است در چند روز اخیر اخباری در مورد مهلت بیشتر AFC به باشگاه های ایرانی برای تعیین تکلیف بدهی های خود مطرح شد که از اساس چنین اخباری صحت ندارد و باشگاه استقلال باید تا مهلت مقرر قبلی چاره ای بیاندیشد.
  • ... IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    قوه قضائیه خواب تشریف داره انگار. چند بار دیگه این باشگاه به قول حسین قربانزاده بی‌در و پیکر باید چنین خسارتهای بزرگی به بیت المال وارد کنه. پرونده فتل و آجورلو کجای قوه قضاییه است اصلا. این باشگاه کثیفو منحل کنید و خلاص. یه استقلال دیگه تاسیس کنید تا بشه جلوی تخلفاتشو حداقل گرفت. این باشگاه فراقانونی به هیچ دستورالعملی پابند نیست. سقفو دور میزنه، امضا جعل میکنه، رسید جعل میکنه، کرونای مصلحتی میگیره، قانون پنجره رو دور میزنه، حاضر به بازی بدون دو ملی‌پوشش نیست در حالی که حداقل باید سه ملی‌پوش داشت. باشگاهی که سهمیه پنالتی داره تا بگه ما تیم گلزن هستیم و باشگاهی که دوزار رو پنج تومن فاکتور میکنه تا چهار تا عقب مونده پرادعا برن توش بازی کنن چند بار چند بار پول میگیره تا مدیرای دزدش هاپولی کنن. آخرشم یه فوتبال اتوبوسی و چرک تحویلت میده که حالت بهم میخوره. آدم شک میکنه چطور میشه کسی به این باشگاه ولخرج کاری نداره و از کجا پول میارن میریزن تو حلقومش. این باشگاه هیچ پولی تو فیفا نداره اون وقت میگن اینو از اینجا دادیم. بابا ملت میفهمن این چیزا رو.
  • زرد قناری IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    نگران نباشید پولو فتیل کوتل واریز میکنه سبزه بود به گل آراسته شد .
  • افشین IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    پول بیت المال و دزدهای ورزشی در فدراسیون و تربیت بدنی و فوتبال درجه ۴ که تنها افتخارش ۸ تا گل خوردن از انگلستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی