امیرحسین رضایی نژاد تنیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره جوان کشورمان در حال طی کردن مراحل پیشرفت و بدل شدن به ستاره ای جهانی در دنیای تنیس است.

در سال‌های اخیر در تنیس کشورمان همیشه جای خالی ستاره‌ای در سطح جهانی حس می‌شد که ستاره جوان کشورمان در مسیر این اتفاق بزرگ قدم می‌گذارد.

امیرحسین رضایی‌نژاد که متولد ۱۳۸۱/۰۴/۲۸ در شهر تبریز است در مسیر درستی از نظر پیشرفت قرار دارد و تمام هدف خود را بدل شدن به ستاره‌ای جهانی در تنیس قرار داده است.

وی در مصاحبه با ما گفت: من از کودکی علاقه‌مند به ورزش بودم و پدر و مادرم هم نقش بسزایی در حمایت من و سوق دادن من به سمت ورزش داشتند و همواره در تلاش برای پیدا کردن رشته‌ای مناسب برای من بودند. وقتی ۱۳ سال سن داشتم با دیدن مسابقات فیوچرز تهران به تنیس علاقه‌مند شدم و از سن ۱۴ سالگی شروع به بازی تنیس کردم و از ۱۵ سالگی شروع به حرفه ای تنیس بازی کردن کردم.

وی اضافه کرد: پس از چند ماه تمرین مداوم شروع به شرکت در مسابقات کردم و بعد از گذشت ۱ سال با نظر پدر مادر و مربی‌ام «هوم اسکول» شدم سپس می توانستم بیشتر تمرین کنم و مسابقات بیشتری را شرکت کنم و در خانه مشغول به درس خواندن شوم. همین باعث شد که جزو ده نفر برتر رنگینگ زیر ۱۶ سال و ۵ نفر برتر زیر ۱۸ سال شوم. در کنار بازی در مسابقات داخلی من شروع به بازی در مسابقات خارجی (آی‌تی‌اف جونیورز و فیوچرز) در کشورهای (گرجستان، ارمنستان، کنیا، تایلند، لبنان، آذربایجان، ترکیه و آمریکا) کردم و سپس موفق به کسب رنکینگ جهانی شدم. همچنین در رنگینگ ایران در بخش آقایان جزو ۲۰ نفر برتر بوده‌ام و به مقدماتی انتخابی تیم ملی نیز دعوت شده‌ام. همچنین در اولین دوره انتخابی لیگ برتر نیز با تیم MTA به لیگ برتر تنیس ایران راه یافتیم و جزو ۸ تیم برتر شده‌ایم. پس از آخرین مسابقه بین‌المللی من از چندی از دانشگاه‌های مختلف در کشور آمریکا پیشنهاد گرفتم تا به تیم تنیس‌شان بپیوندم سپس با کالج Menlo در کالیفرنیا قرارداد امضا کردم و ۲ سال در آن‌جا مشغول بازی بودم. امسال نیز مشغول بازی برای تیم ارواین واللی کالج هستم.

وی در انتها گفت: در حال حاضر تمام تمرکزم روی تمام کردن درسم و بازی برای دانشگاه می‌باشد و به محض این که درسم تمام شود دوباره شروع به بازی در فیوچرز خواهم کرد و نهایت تلاشم را برای آمدم بین بهترین‌های ATP خواهم کرد.

امیرحسین رضایی نژاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی