نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
۳ |
۴
کلوب| استقلال و حفظ صدرنشینی؛ خواسته ای که محقق شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هیچ کدام از تیم های استقلال و پرسپولیس نمی خواستند شکست بخورند، وقتی هدف دو تیم نباختن باشد پس بردی هم شکل نمی گیرد.

قبل از دربی، این بازی را دربی جام می نامیدند و انتظار این می رفت که تیم قهرمان زنده و سلامت از دربی خارج شود که اینچنین هم شد. تساوی به واقع نتیجه بد و غیر دلخواه دو تیم نبود، تساوی نه برای تیم استقلال بد بود و نه برای تیم پرسپولیس.

تقسیم امتیازات بین دو تیم برای سلامت خارج شدن از دربی یک نتیجه معقول بود. دو تیم می خواستند از این دربی بدون زخمی و کشته شدن بیرون بیایند تا هجمه انتقادها و اعتراض های پس از یک شکست گریبان آنها را نگیرد تا حواس شان به ادامه فصل جمع تر باشد.

نتیجه تساوی برای هر دو تیم راضی کننده بود هر چند برای هواداران و تماشاگرانی که مدتها انتظار دیدن یک دربی جذاب و تماشایی را داشتند و به خواسته خود نرسیدند، اما انگاری مهم تر از خواسته هواداران، خواسته تیم استقلال بود که یک امتیاز برای حفظ صدرنشینی و فاصله امتیازی با رقیب مناسب و کافی بود.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    خب واقعا بازی چیز خاصی نداشت بخوابم درباره ش حرف بزنیم سم خالص بود هیچ جذابیتی نداشت به جز پانزده دقیقه اول بازی که استقلال کیفیت خوبی ارائه کرد موقعیت خاصی هم به حریف نداد که میشه گفت نکته مثبت بازی بود فاصله امتیازی هم حفظ شد که نکته مثبت دیگر بازی بود به نظر میاد عاقلانه ترین کار همین سبک بازی برای گرفتن مساوی بود که صدر بمونیم و اختلاف امتیاز حفظ شه‌..این تساوی با این اسکواد برای استقلال خوب بود حالا میریم برای ده فینال دیگه که هفتا بازیمون تو تهرانه‌.‌‌.
  • اس اس سوبله چوبله IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    استقلال و نکونام روی ماشاریپوف برای دربی خیلی حساب کرده بودن اما نتونست استقلال رو در فاز تهاجمی کمکی بکنه نه به عنوان راه انداز و تغذیه کننده کارآیی داشت نه در خط آتش ، این بازی یه هافبک مثل شاهرخ بیانی یا امیر قلعه نویی رو میخواست که اگر بود استقلال رو با سه گل پیش می انداختند
  • عیاس IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    به عنوان یه استقلالی با این سبک بازی هوشمندانه نکونام به قهرمانی استقلال صد در صد مطمئن شدم. قهرمانی که فقط مربوط به جواد نکونام و هواداران است و خطیر و هیئت مدیره هیچ‌نقشی ندارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی