نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
ترابی: طبیعی بود استقلال نمی‌خواست ببازد/ تیمی که ۳ امتیاز را می‌خواست پرسپولیس بود +ویدیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی ترابی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما آمده بودیم که سه امتیاز را بگیریم، اما توپ‌های‌مان به گل نرفت.

 مهدی ترابی پس از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۱۰۳ گفت: بازی خوبی انجام دادیم. ما آمده بودیم که سه امتیاز را بگیریم اما توپ‌های‌مان به گل نرفت. تیمی که برای سه امتیاز تلاش می‌کرد ما بودیم، اما به آن نرسیدیم.

وی درباره بازی تدافعی استقلال خاطر نشان کرد: طبیعی بود، چون استقلال نمی‌خواست بازنده شود و فشرده دفاع می‌کرد و ما هم هر چه زدیم، به در بسته خورد و نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم.

ترابی درباره صحنه مشکوک خطای پنالتی روی آل‌کثیر اظهار داشت: ما هنوز صحنه را ندیدیم، اما خب مشکوک بود. اگر بوده باشد و نگرفته باشند که... به هر حال گذشته است.

هافبک پرسپولیس تصریح کرد: مشکلی در بازی نبود اما چون استقلال فشرده بازی می‌کرد و آمده بود که شکست نخورد، نشد که کاری کنیم. دو سه موقعیت هم داشتیم که به گل نرسیدیم.

وی درباره پرتاب اشیا در زمان زدن ضربه کرنر گفت: طبیعی است؛ دربی همیشه همین است و استقلالی‌ها هم به سمت دیگر می‌رفتند، همین بود.

بیشتر بخوانید: طعنه عالیشاه به داور دربی؛ شک ندارم برای استقلال پنالتی می‌گرفتند! +ویدیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • پاکی IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    با سلام اره هرجا داور از تشرهای شما نترسد و اشتباه نکند همینه شما قادر به برد استقلال نخواهید بود مگر یا داور را گول بزنید مثل بازی حذفی قبلی یا با فشار اورا به اشتباه وادار کنید.
  • فرامرز IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    اما پرسپولیس هم برای بردن به آب و آتش نزد و جانب احتیاط را رها نکرد در صورتی که می توانست شجاعانه تر بازی کند و به بازی سرعت بدهد و با بازی بدون توپ و نیز شوت خطر ایجاد کند که دیدیم نکرد تاکتیک استقلال که بر اساس استفاده از ایستگاهی ها بنا شده بود مشخص بود با دو یا سه بازیکن می شد این تاکتیک را خنثی کرد یعنی این همه احتیاط بیش از حد بود .
    • پرسپولیسی قدیمی IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      چون دفتعش متزلزل بود. طبق یک اقدام مهندسی شده کنعانی محروم شد
  • هوادار فوتبال IR ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    تنها چیزی که نکونام ابله طی هشت سال حضور ننگین کیروش بی خاصیت در فوتبال ایران یاد گرفته است فوتبال دفاعی است میراث به جا مانده از این اجنبی ولی همیشه جواب نخواهد داد چه در زمان تیم ملی با کیروش و چه در استقلال مقطعی میباشد چنانچه در جام حذفی سه سوت تیم نکونام و استقلال حذف شد
    • ساوالان IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      فعلا که تو لیگ بتر خوب جواب داده تو هم بخودت زیاد فشار نیار دچار حمله قلبی میشی
  • ناشناس IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    قبلا در vAR اثبات شد که حتی پنالتی های واضح هم پنالتی اعلام نمیشه دربی قبل که یادت هست جناب پرفسور عالیشاه با قضاوت موعود بعد از چند صحنه واضح پنالتی که اعلام نشد در مرتبه آخر متوجه شد اگر پنالتی نگیره گندش در میاد خطایی رو آل کثیر انجام نشد ایشون عادت داره به این پرتابهای تابلو ولی چون اکثر داوران داخلی اینهارو پنالتی اعلام می کنند ایشون عادت کرده نقش چمن بشه در صورتی که حتی داوران درجه دو آسیا هم این حرکاترو پنالتی نمی گیرن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی