نظرسنجی

نتیجه بازی هوادار - پرسپولیس؟
سرنوشت ساکت در انتظار محرم؟/ مس در حال تبدیل به باشگاه مربی خراب کن!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

انگار قرار است سرنوشت ساکت الهامی در مس رفسنجان در مورد محرم نویدکیا نیز تکرار شود.

مس رفسنجان با محمد ربیعی از لیگ آزادگان صعود و سه فصل در لیگ برتر جز شش تیم برتر بود. این تیم تبدیل به مظهر ثبات شده بود که ناگهان با رفتن ربیعی همه چیز خراب شد.

البته که این وضعیت ربطی به محمد ربیعی نداشت. خود او سال قبل با دیدن مشکلات عدیده مس از همان نیم فصل اعلام کرد که در پایان فصل قراردادش را تمدید نخواهد کرد و از مس می‌رود.

مشکلاتی که باعث رفتن ربیعی شد، در شروع این فصل هم ادامه داشت. ساکت الهامی آمد و به خاطر قراردادهای بلند مدت در مس نتوانست تغییر چندانی در ترکیب تیم ایجاد کند. همان بازیکنان باقیمانده هم دیگر شرایط سال‌های قبل را نداشتند و نتیجه این شد که ساکت الهامی با شکست‌های متوالی شروع کرد، بعد از چند برد و آرامش موقت دوباره روی نوار شکست افتاد و کار به جایی رسید که الهامی و مس به بن بست رسیده و از یکدیگر خداحافظی کردند.

اما ساکت تنها قربانی این فصل مس نبود. وقتی داستان رفت و برگشت سعید دقیقی رخ داد همه متوجه شدند که در رفسنجان تقصیر متوجه مربیان نیست. این باشگاه مشکلات بزرگتری دارد و باید از طرف مدیران حل شود.

سکان هدایت مس به محرم نوید کیا رسید و او هم دور برگشت را عالی استارت زد. مس هم نتیجه می‌گرفت و هم نمایش خوبی داشت و در جام حذفی نیز موفق به شکست استقلال صدر نشین در لیگ برتر شد. تیم جواد نکونام این فصل تنها به سپاهان باخته بود، آن هم با یک گل اما در رفسنجان به مس با دو گل باخت!

همه انتظار داشتیم بعد از این پیروزی بزرگ باشگاه مس غرق در شادی و سرور باشد اما ببینید سرمربی محجوب و ماخوذ به حیای این تیم در مصاحبه بعد از بازی بلافاصله چه می‌گوید؛ نویدکیا بعد از برد مقابل استقلال در رختکن تیمش خطاب به بازیکنان اعلام کرد اگر مشکلات حل نشود، بازی بعد روی نیمکت تیمش نخواهد بود!

حالا دیگر ثابت می‌شود که در مس مربیان تقصیری ندارند. از محمد ربیعی تا ساکت الهامی و سعید دقیقی تا محرم نوید کیا هر کدام فلسفه و شیوه کار کاملاً متفاوتی دارند. وقتی همه از یک ناحیه ابراز ناراحتی و نارضایتی می‌کنند یعنی ایراد از جای دیگریست که به طور مشخص هم ربیعی به آن اشاره کرد، هم الهامی و حالا نوید کیا!

اینکه مدیران به تعهدات خود در قبال بازیکنان و تیم عمل نکرده‌اند و دوره ماه عسل هر مربی که تمام شود، دیگر از او کاری ساخته نیست. اگر مدیران مس فکری به حال این مشکل نکنند و نوید کیا هم قربانی شود، دیگر هیچ مربی نامداری حاضر نخواهد شد پا به رفسنجان بگذارد. آن وقت مس به یک تیم مربی خراب کن معروف خواهد شد و کیست که نداند در فوتبال اگر برچسبی روی پیشانی فرد یا باشگاه بخورد، دیگر کندن آن کار بسیار سختی است...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ع ق QA ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    هه هه از بس مربی‌ای تیم خراب کن باند آبی فدراسیون ( عنایتی دقیقی و قربانی و رحمتی و فکری و منصوریان) تو چند تیم همین رده جابجا شدند به اندازه چند مربی خارجی پول بجیب باند رفت و صنعت و مس و بقیه نابود شدند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی هوادار - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی