سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
۵ |
۰
کلوب| استقلال فهمید گاهی هم باید شکست خورد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حذف از جام حذفی آن هم در اولین بازی برای تیمی که صدرنشین لیگ است، دور از ذهن بود و هنوز برای هواداران آبی قابل هضم و پذیرش نیست.

استقلال پرافتخارترین تیم جام حذفی است و تصور نمی‌شد در فصلی که هفته‌ها صدرنشین بوده و از آخرین شکست این تیم ماه‌ها می‌گذرد (در هفته دوم لیگ برابر سپاهان) این طور اسیر تیم مس رفسنجان می‌شود و در زمین حریف تن به شکستی نسبتا سنگین بدهد (دریافت دو گل بدون گل زده) این اتفاق سخت و باور نکردنی بود و جزو شگفتی‌های این جام در این فصل می‌توان از آن نام برد.

استقلالِ نکونام در این فصل نشان داده که در زمین حریف برای نتیجه به مشکل می‌خورد و بازی‌هایش را اکثرا با تساوی و از دست دادن دو امتیاز مهم در آن‌ها به پایان برده است. این بار هم دست از عادت خود برنداشت و در رقابتی که دیگر تساوی ای در کار نبود با یک شکست بد و تلخ در همان مرحله یک هشتم نهایی از گردونه جام حذفی کنار رفت. شاید اگر پنالتی دقایق اول بازی به سود آبی پوشان پایتخت تبدیل به گل می‌شد و از دست نمی‌رفت، این تیم بهتر می‌توانست بازی را کنترل و اداره کند. شاید هم این روز و این بازی متعلق به استقلال نبود.

برای استقلال و نکونام در یک صورت می‌تواند حذف از جام حذفی گران و سنگین تمام شود که قدر صدرنشینی اش در لیگ برتر را نداند و مثل این بازی، امتیازهای بازی‌های خارج از خانه را از دست بدهد. اما در صورتی که بعد این شکست تمام تمرکز استقلال و نکونام به لیگ و حفاظت از صدرنشینی باشد می‌تواند این گونه هم این بازی و حذف ار هضم و از این تجربه استفاده کند. گاهی هم برای رسیدن به هدفی بالاتر باید شکست را هم تجربه کرد.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • استقلال قهرمان خدا نگهدارتو ........ IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    این باخت و حذف تنها یک پیام داشت ، پیامی مهم و قابل تامل ، اینکه مدیر عامل تیم علی خطیر و سرمربی تیم جواد نکونام سرشان به کار خودشان باشد و هرکدام بدون دخالت در حیطه یکدیگر تنها و تنها به اعتلا و موفقیت استقلال فکر و عمل کنند ، آقای نکونام شما فکر کنید تا پایان بازیها فقط همین بازیکنان و همین امکانات را دارید کم یا زیاد همین است که هست و باید قهرمان لیگ شوید ، بدون هیچ اعتراض و حرفی و مصاحبه ای ، بدون توجه به این باخت دوباره خودت ، کادر فنی و بازیکنان تیم را مثل قبل از بازی با سپاهان مهیای جنگ و رویارویی با حریفان کن ، هواداران تیمهای بزرگ همواره از مربیانشان توقعات بزرگ دارند توقع تفکرات بزرگ و کارهای اعجاب برانگیز ...
    • رامین IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
      داداش فایده نداره نکونام خطیر نمیتونن با هم کار کنن البته مقصر بیشتر نکونام به قول شما شرایط همین باید کنار بیای حذفی تمام شد الان باید تمام تمرکز تیم در لیگ باشه
  • صالح IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    این باخت تلخ بود چون به قیمت حذف از جام حذفی تموم شد... اما باید ازین باخت بفهمیم که تنها چیزی که میتونه تیم رو با وضعیت موجود از این مسیر صعب العبور نجات بده، تلاش و تمرکز همه جانبه روی تک تک بازی ها و قدم به قدمه... وضعیت استقلال رو هر بیننده ی منصفی میتونه تشخیص بده که چجوریه و رقبامون چجوری حمایت میشن اما ما باید بجای تکیه بر مهره هایی که نداریم، تلاش گروهی مونو بهتر کنیم...
  • فرامرز IR ۰۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    از همه مهم‌تر این که استقلال نکونام ضعفی که تیم کی روش را همیشه داشت را هم دارد و آن کام بک زدن است در بیشتر موارد تیم نکونام گل را می زند سپس بسیار خوب دفاع می کند اما گرفتاری هنگامی خودش را نشان می دهد که کل اول را بخورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی