نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
۱ |
۰
واکنش جالب اینفانتینو به حضورش در ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فیفا به مناسبت سالروز سفرش به ایران، پستی در صفحه‌ شخصی‌اش منتشر کرد.

جانی اینفانتینو رئیس فیفا به مناسبت سالروز سفرش به ایران، پستی اینستاگرامی منتشر کرد و نوشت: در چنین روزی در سال ۲۰۱۸، من به کشور زیبای جمهوری اسلامی ایران سفر کردم تا درباره توسعه‌ی فوتبال به ویژه حوزه‌ی بانوان گفتگو کنم. من بسیار خوشحالم که پیشرفت قابل توجهی را از آن زمان می بینم. سال گذشته حدود ۳۰۰۰ بانو در دربی تهران بین دو تیم پرسپولیس و استقلال حضور داشتند.

در مسابقات اخیر شاهد کسب مقام سومی ایران در جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ امارات بودیم. از حسن روحانی، رئیس جمهور سابق که در سال ۲۰۱۸ ملاقات کردم و هم‌چنین ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور فعلی جمهوری اسلامی ایران که سال گذشته گفتگوهای پرباری با وی داشتم، بسیار سپاسگزارم.

خوشحالم که تلاش‌های ما منجر به نتایج مثبت می‌شود، زیرا فوتبال در کشور ایران در حال شکوفا شدن است و فیفا از ابتکارات مختلف برای توسعه حمایت می‌کند. هم‌چنین از همه‌ی اعضای فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به رهبری مهدی تاج به دلیل نقشی که در پیشبرد فوتبال داشتند، تشکر می کنم. همه در ایران می‌توانند از حمایت مستمر فیفا در تعمیم فوتبال به افراد بیشتری در کشور مطمئن باشند.

بیشتر بخوانید: سفر احتمالی جانی اینفانتینو به تهران/ ملاقات رئیس فیفا با رئیس جمهور ایران

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مردم IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    خداروشکر شما راضی باشی ماهم راضی هستیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی