خط و نشان برای علی‌اکبری با طعنه به فایتر هندی/ من بهترین هستم؛ به داخل قفس نیاید!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از پایان دیدار امیر علی اکبری و ‌نماینده هندوستان در سازمان وان چمپیون شیپ، رئیس سازمان وان و مالخین روسی به این مبارزه واکنش نشان دادند.

در حاشیه نشست خبری بعد از رویداد وان چامپیون شیپ، چاتری سیتیوتونگ رئیس سازمان وان، عملکرد «آرجان بهولار» در مقابل امیر علی اکبری را غیرقابل قبول خواند و گفت: این نوع مبارزه از «بهولار» به هیچ عنوان برایم قابل قبول نیست. ما هرگز در مسابقات اصلی وان از کارت قرمز و آن هم به خاطر عدم فعالیت استفاده نکردیم.

در ادامه این نشست خبری «آناتولی مالاخین» روسی نیز  خطاب به امیر علی اکبری گفت: من ۱۹ کیلوگرم برای این مبارزه کم کردم. سه ماه فرصت میخواهم تا استراحت کنم و به وزن ایده‌آل برسم. هر سه عنوان را حفظ خواهم کرد چونکه من بهترین هستم. علی‌اکبری برای من ساده است، یکبار او را شکست دادم و در مبارزه آینده چیزی تغییر نخواهد کرد. «بهولار»مبارزه نکرد، فقط ترسید و به عقب رفت. اگر نمیتواند، به داخل قفس نیاید! تماشاچیان برای بلیط پول داده‌اند!

تنها قهرمان سه وزن MMA در تاریخ این ورزش گفت: «دی ریدر» سرسخت‌ترین حریف من در تمام مبارزاتم بود. او امشب نشان داد که علاوه بر جوجیتسو، توانایی‌های دیگری دارد. ضربه او به سرم خطرناک بود.

بیشتر بخوانید: امیر علی‌اکبری مبارز هندی - کانادایی را شکست داد/ یورش شجاعانه فایتر ایرانی به غول دورگه! +ویدیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ناشناس IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    یاشاسین تورک اوغلو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی