نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
سفر احتمالی جانی اینفانتینو به تهران/ ملاقات رئیس فیفا با رئیس جمهور ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احتمال دارد رئیس فدراسیون جهانی فوتبال سفری به کشورمان داشته باشد و علاوه بر مذاکره با مدیران ارشد اجرایی، زمینه برای حل شدن یکی از مشکلات بزرگ استقلال و پرسپولیس هم به دست او فراهم آید.

جانی اینفانتینو مرد شماره یک فیفا طی سالیان گذشته به ایران سفر کرده و علاوه بر آن با رئیس جمهور هم ملاقات داشته است. اینفانتینو چند ماه قبل در جریان سفر سید ابراهیم رئیسی به نیویورک جهت حضور در مجمع عمومی سازمان ملل با او ملاقات کرد و طرفین در مورد مسائل مرتبط با فوتبال ایران با هم گفت‌وگو کردند.

حالا خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که مهدی تاج و مدیران ارشد فدراسیون فوتبال در تدارک هستند تا رئیس فیفا طی دو ماه آینده دوباره به تهران سفر کند. اینطور که پیداست، اگر اینفانتینو مسافر کشورمان شود، جدا از گفت‌وگو با رئیس فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش، احتمالاً در صورت فراهم شدن شرایط با ریاست جمهوری هم دوباره ملاقات خواهد کرد.

یکی از مهم‌ترین بحث‌هایی که در جریان این ملاقاتها پیگیری می‌شود، یافتن راهکاری برای آزاد شدن پول‌های بلوکه شده ایران در فیفا و همچنین آزادی مطالبات استقلال و پرسپولیس است که به خاطر تحریم‌های بانکی در فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا بلوکه شده و امکان استفاده از آنها وجود ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ایرانی IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    بگیرن این پولا را هم بخورند ببینیم سیرایی دارند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی