نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
امتحان سخت برای جوان اول پرسپولیس/ جانشین بیرانوند کیست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با محرومیت علیرضا بیرانوند، امیر رفیعی باید در بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن درون دروازه سرخپوشان قرار بگیرد.

با کارت زردی که علیرضا بیرانوند در دیدار مقابل تراکتور از وحید کاظمی گرفت، بازی بعدی تیمش مقابل ذوب آهن را از دست داد و پرسپولیسی که مدت‌هاست فقدان یک جانشین مطمئن برای بیرو را روی نیمکت حس می‌کند، با چالشی جدی رو به رو کرد.

جانشین بیرانوند در تقابل با ذوبی‌ها به احتمال زیاد امیررضا رفیعی خواهد بود. گلر جوانی که تنها ۲۱ سال سن دارد و اولین بازی خود در لیگ برتر را تجربه خواهد کرد.

او پیش از این مدتی را در نساجی مازندران بود اما آنجا هم فرصت بازی به او نرسید. دروازه‌بانی که در رده جوانان سابقه عضویت در پیکان، سایپا و مقاومت را داشته و به نظر می‌رسد آزمونی سخت پیش روی اوست. چالشی که رفیعی امیدوار است سربلند از آن بیرون آمده و خود را به اوسمار و هواداران ثابت کند.

گفتنی است رفیعی ظهر امروز در دیدار دوستانه پرسپولیس مقابل عقاب تهران درون دروازه سرخپوشان قرار گرفت و موفق شد کلین شیت کند.

بیشتر بخوانید: نتیجه بازی پرسپولیس – تراکتور ۳ - ۰ می‌شود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • هوادار قدیمی فوتبال IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    دروازبان جوان پرسپولیس این فرصت را به دست آورده است تا اولین استارت حفاظت از دروازه تیم بزرگی مثل پرسپولیس را بزند اگردروازبان جدید توانست از عهده این وظیفه مهم برآید آنوقت پرسپولیس نیاز به خرید یک دروازبان بزرگ و باتجربه ندارد اما چون امیر رفیعی دروازبان جوان و تجربه کافی برای حراست از دروازه را ندارد کادر فنی تیم باید یک تاکتیک صد درصد هجومی پیاده کنند تا تیم ذوب آهن در لاک دفاعی فرو رود و کمتر برای دروازه پرسپولیس دردسر درست کند و پرسپولیس به اندازه کافی گل بزند که درصورت دریافت گل نتیجه همچنان به سود پرسپولیس باشد در ضمن خط دفاعی و هافبک ها و حمله باید کمترین اشتباه را داشته باشند و با انجام پرسینگ شدید و پوشش فضاهای خالی و حفظ مالکیت توپ در حقیقت کمک بزرگی به امیر رفیعی در حفظ دروازه کرده باشند
  • فوادپرسپولیسی IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    رفیعی دوسال دیگه شماره یک پرسپولیسه
  • فرامرز US ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    عابدزاده را هم در نخستین بازی ملیش در بیست سالگی بود این قدر خوب ظاهر شد که تا 12 سال بعد دومی نداشت اگر مصدوم نمی شد می توانست باز هم دروازه بان شماره یک تیم ملی بماند علیرضا حقیقی هم در 17 سالگی برای اولین بار دروازه بان پرسپولیس بعد از اخراج در بازی با سایپا وارد بازی شد و پنالتی علی دایی را گرفت و در فوتبال ما ماندگار شد حتی به جام جهانی هم رفت شاید این بازی هم سکوی پرتاب رفیعی باشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی