نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۷
۴ |
۲
بیرانوند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا بیرانوند با کارت زردی که از داور بازی با تراکتور گرفت، غایب بزرگ پرسپولیس در بازی با ذوب آهن خواهد بود.

پرسپولیس در حالی موفق شد با دو گل از سد تراکتور عبور کند که در اواخر بازی یک اتفاق تلخ برای پرسپولیسی‌ها رخ داد. علیرضا بیرانوند ستاره پرسپولیس که مهره بدون جانشینی در این تیم محسوب می‌شود، با دریافت کارت زرد از بازی بعدی تیمش مقابل ذوب‌آهن محروم شد. اما دلیل اخطار بیرانوند چه بود و علیرضا چطور بازی حساس تیمش مقابل ذوب آهن را از دست داد؟

بیرانوند در یک صحنه و بعد از واکنشی که نشان داد، از ناحیه کمر احساس درد کرد. همان ناحیه‌ای که قبلا علیرضا دچار مصدومیت شده بود و حتی در چند بازی با قرص و آمپول برای پرسپولیس به میدان رفت. بیرانوند که درد شدیدی داشت، بعد از بیرون رفتن توپ روی زمین افتاد و داور مسابقه هم از پزشکان پرسپولیس خواست تا بالای سر گلر تیمشان حاضر شوند.

بعد از انجام مداوا در همان داخل زمین، بیرانوند از جا بلند شد و خواست به بازی ادامه دهد. با این حال ناگهان وحید کاظمی با سرعت خودش را به بیرانود رساند و او را به دلیل اتلاف وقت با کارت زرد جریمه کرد. این درحالی بود که خود داور وقتی متوجه مصدومیت بیرانوند شد، درخواست حضور کادر پزشکی را در زمین داد. بیرانوند هم که اصلا انتظار گرفتن کارت زرد را نداشت، بارها جلوی چمشان داور قسم خورد که قصدی برای اتلاف وقت نداشته و داور به اشتباه به او کارت زرد نشان داد.

با این حال قسم‌های بیرانوند هم چاره کار نبود و علیرضا با دریافت کارت زرد از بازی بعدی تیمش محروم شد. بعد از بازی بیرانوند که به‌شدت عصبانی بود، قصد داشت باز هم به سمت داور برود ولی ترابی و چند بازیکن دیگر پرسپولیس مانع او شدند تا داور او را با کارت قرمز جریمه نکند.

این مطلب را هم ببینید: بیرانوند زیر قولش نزد!/ اقدام گلر پرسپولیس پس از پیروزی مقابل تراکتور +ویدیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    اول فصل گفتیم این مشکل داره برین دنبال امیر حرف گوش نکردین الان هم ناراحته کارت گرفته چون قصدش این بود که بازی قبل دربی کارت بگیره خوب اینو زیر زره بین بگیرین قبل از بازی دربی یه قرمز میگیره که به هوادار و کادر فنی و پیروانی جواب داده باشه چون الان بهترین موقعیته اگه دربی رو بدون بیرانوند ببازیم میفته گردن اوسمار و به‌به چهچه بیرانوند توسط هوادار ساده ،نکن این کارو
  • حصارک،،،،کرج IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    من خودم پرسپولیسی هستم ،ولی بیرانوند شخصیت جدی نداره ازبس تو مصاحبه ها لودگی میکنه ،مسخره بازی در میاره داورها با کوچکترین،، ادائی ،،کارت بهش میدهند،وقتی به شخصیت ناصرخان حجازی و جناب احمد رضا عابدزاده نگاه میکنی اگه تعللی هم داشته باشند داوران گیر نمیدهند بقول ،،زیر سیبیلی،،رد میکنند و احترام میگذارند،جناب بیرانوندهر موقع تونستی شخصیت جناب ناصر خان حجازی و جناب احمدرضا عابدزاده را داشته باشی داورا در موردت سختگیری نمیکنند
  • کاربر جدید IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    "علیرضا بیرانوند ستاره پرسپولیس که مهره بدون جانشینی در این تیم محسوب می‌شود، با دریافت کارت زرد از بازی بعدی تیمش مقابل ذوب‌آهن محروم شد." صد البته این خبر اگر جای هیج تخفیفی هم نداشته باشد ، اتفاق افتاده ولی، هزار البته حکمتی دارد تا ما روی ذخیره ای که اگر از حداقل ها حسابش کنیم ، بهترین دروازه بان آینده تیم ملی را از همین امروز "هم او" خطاب کنیم ،شک نکنید این اتفاق را ساده قلمداد نکنید ، خواهیم دید .
  • 40c IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    این موجود حقیر همه جور کاری میکنه مثل گلهای مشکوکی که دربازی با قطر خورد خیلیها میگن که او پول.......که اگر اینطور باشه خیلی بده سربازهای گمنام امام زمان باید بیان تهشو در بیارن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی