نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
۸ |
۰
درویش تکلیف ستاره جدایی‌طلب پرسپولیس را مشخص کرد
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس به طور رسمی پاسخ درخواست مهاجم خود برای جدایی را داد.

شهاب زاهدی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که با پیشنهاد مالی نسبتا قابل قبولی از باشگاهی ژاپنی روبرو شده است خواستار دریافت رضایت‌نامه خود از سرخپوشان و پیوستن به «جی لیگ» ژاپن شده است.

باشگاه پرسپولیس نیز این موضوع را در اختیار کادر فنی قرار داد که با مخالفت اوسمار ویه را مبنی بر جدایی زاهدی روبرو شد. با این حال زاهدی اصرار برای رفتن به لیگ فوتبال باشگاهی ژاپن را بار دیگر مطرح کرد که منجر به مخالفت رسمی باشگاه با درخواست ژاپنی‌ها شده است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز به مدیر برنامه‌های زاهدی اعلام کرده است تا پایان فصل اجازه خروج این بازیکن را نمی‌دهد و باید به همکاری اش طبق قرارداد ادامه دهد.

این در حالی است که زاهدی همچنان اصرار به جدایی دارد و دنبال راهکار برای جلب رضایت باشگاه پرسپولیس در زمستان فصل جاری لیگ برتر ایران است.

سرمربی پرسپولیس نیز تصمیم دارد با زاهدی جلسه‌ای را برگزار کرده و دلایل این بازیکن برای جدایی را مستقیم شنیده و خواسته‌های خود برای حفظ این بازیکن را نیز اعلام کند. باید دید آیا زاهدی قید این موضوع را خواهد زد یا در آخرین روزهای نقل و انتقالاتی باز هم برای این ترانسفر تلاش خواهد کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور تبریز ساعت ۱۷:۱۵ روز چهارشنبه در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اصرار ستاره پرسپولیس برای جدایی/ اوسمار با این درخواست مخالف است

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کاربر جدید IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    برای ایشان آرزوی توفیق کنیم و ایشان هم مبلغ قابل توجه ،که دلار پرسپولیس در این مواقع قابل محاسبه است، چرا که دلارپرسپولیس در چنین شرایط یازده برا بر دلار امریکا میباشد . اگر 100،000دلار نیت کنند که باشگاه ژاپنی بدهد با ارزش 11برابری دلارپرسپولیس یک میلیون وصدهزار دلار میشود.55میلیارد تومان ، تازه دلار هم 50 هزار تومان لحاظ کرده ایم.درست است پرسپولیس یک تیم ارزشی است ولی چوتکه معاملات غیر ارزشی هم دارد و همانطور که دیدید هر پرسپولیسی به اندازه عددی یک تیم(11نفر) محاسبه و به نرخ روز دلا ر قابل محاسبه است. (ضریب K مساوی 11)در خروج ودر ورود نیز برعکس آن لحاظ میگردد، یعنی شهاب عزیز هر تومانی از پرسپولیس گرفتن معادل یازده تومان ارزش روز دارد . شما تنها محاسبه وچوتکه انداز نیستید ما هم بلدیم ،لطفاً .
    • فارس و فرهیخت... IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
      خودت یک باردیگه نظرت رابخون تاببینی معنی ومقصودت ازاین نظرراتونستی برسونی به نویسنده نقدومخاطب؟ حرف ازمیزان وقیمت دلار نیست واحتیاج پرسپولیس به ایشون هست،درضمن باتوجه انتقال قرضی زاهدی به پرسپولیس،باشگاه پرسپولیس سهم زیادی ازاین انتقال نمیبره
  • کیسه کش IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    خیلی مهاجم داریم این هم میخواد بره
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    کیسه اسم کاربرهای پرسپولیسی را جعل میکند و کامنت بر علیه پرسپولیس میگذارد مثل همیشه جاعل هست
    • تربیت داشته باش ۵۵ IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
      من ی سوال دارم از شما.شما خودتو چجور آدمی کیبینی؟یعنی به نظرت با اصالت و با فرهنگ هستی؟من تا حالا جز توهین و حرفای بیربط چیزی از شما ندیدم.این چه لذتی برات داره؟
  • ارتش سرخ IR ۰۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    ما که از تربیت این کیسه ها در عجبیم خودشون رو نخود هر آشی میکنند و دم از تربیت هم میزنند.
  • تیفوسی قرمز IR ۰۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    آقایون مدیر و سرمربی ت ا خدا بگذارید این آقای زاهدی بره، جاش لوکادیا را برگردونید اونوقت با لوکا، عیسی و اورنوف تیم میخوام که بتونه جلومون وایسه و زیر 6 تا نخوره مخصوصا" کیسه پاره های پایتخت.
  • ارتش سرخ IR ۰۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    اگه دوست داره بره، پس بگذارید بره، همچی تحفه ای هم نیَست که برای ارتش سرخ داره طاقچه بالا میگذاره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی